Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2011, 20:18
Thew
Thew is offline

Dit is echte muziek

wat vinden jullie ervan? en luisteren jullie het ook? zoja, wat is je lievelings nummer

Laatst gewijzigd op 28-04-2011 om 20:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2011, 20:27
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Dit is echte muziek
Dat bepaal jij niet.

Lees trouwens ook even dit topic (zoals het hoort) zodat ik in de toekomst je posts niet meer aan hoef te passen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 20:34
Thinus
Thinus is offline
hardstyle is wel leuk zo nu en dan maar ben er onderhand wel een beetje op uitgekeken. paar toffe nummers

deepack - the prophecy
wild motherfuckers - fother mucker
zatox - gangsta
the beholder & max enforcer - be amazed
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 21:23
Verwijderd
Ik kan me best voorstellen dat je dat op een feestje ofzo best kek vindt, maar om er gewoon naar te luisteren is het gewoon saai.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 10:42
Verwijderd
Hardstyle is een van de weinige genres die uitsluitend rommel produceren. Het is zeg maar gayer dan hardcore en onnodig drukker dan house.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 16:43
Thew
Thew is offline
Citaat:
Hardstyle is een van de weinige genres die uitsluitend rommel produceren. Het is zeg maar gayer dan hardcore en onnodig drukker dan house.
Vind jij.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 21:18
Verwijderd
Dat is een algemeen bekend feit! Had je niet gelezen in de krant?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 09:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Tja. Ongeďnspireerd.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 08:45
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Sinds wanneer is alles wat in de krant staat de waarheid?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 21:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik kan me best voorstellen dat je dat op een feestje ofzo best kek vindt, maar om er gewoon naar te luisteren is het gewoon saai.
Oud 09-05-2011, 17:54
Verwijderd
er bestaat zeker vette hardstyle, maar nog even afgezien van de muziek zelf vind ik dat er op veel feestjes veel te mainstream gedraaid wordt. Heel veel lange en uitgerekte breaks, een veel te hoge handjes-in-de-lucht-factor en dj's die teveel hun mixskills willen laten zien. Wat helaas niet uitmond in vette stampende sets, maar in trage hardstylenummers aan elkaar geplakt met teveel melodietjes en climaxen waar je eeuwig op staat te wachten. Als ik dat op een feestje hoor vind ik dat zo langzaam gaan.. ik wil gewoon knallen, want de climaxen vind ik vet, maar je staat de helft van de tijd met je handen in de lucht te wachten op de vette kicks. Komen die voor een halve minuut, wordt het nummer alweer afgebroken met de volgende stomme zweverige melodie in aantocht.

Kort geleden ben ik toevallig op Loudnezz geweest, een hardstylefeest van B2S in de Maassilo in Rotterdam. Dat was wel dikke shit daar Zogeheten raw hardstyle werd er gedraaid.. omdat veel mensen zo'n beetje vorig jaar begonnen te zeuren dat de hedendaagse hardstyle veel te populair werd. Natuurlijk, dj's spelen daarop in, vandaar het fenomeen raw hardstyle.
Wat vinden jullie daarvan?

Desalniettemin, hardstyle kan ik zeker wel waarderen, het gaat op zich redelijk hard, maar niet snel, en ik kan er toch altijd lekker op dansen.
Vooral lijpe hardstyle van Avio (of de producers daarvan op zichzelf) en Psyko Punkz

Avio heeft facking vette livesets. Epic bullshit

Voor de mensen die van wat hardere hardstyle houden.. zoek eens naar livesets/albums/nrs van djs van het label Theracords.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 18:54
Verwijderd
Uh, is wat jij post niet gewoon enigszins 'zachte hardcore'?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Uh, is wat jij post niet gewoon enigszins 'zachte hardcore'?
als je het aan mij vraagt wel, maar de meeste nederlandse partypeople zouden het toch hardstyle noemen. en ik had het ook niet bedoeld als typisch/sprekend voorbeeld van "echte hardstyle"
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 19:41
Verwijderd
Ah!

Nee, ik was in een duister verleden ook een keer naar Lady Dana en Darkraver geweest toen ik een jaartje of 14/15 was. De hardstyle die ik daar hoorde vond ik beduidend rustiger dan wat ik hardcore zou noemen. Ik heb geen idee wat de nederlandse partypeople hardstyle zouden noemen maar ik had het in ieder geval niet gezocht achter jouw youtubelinkjes.

Ik heb het sindsdien ook nauwelijks meer geluisterd dus waarschijnlijk zijn mijn veronderstellingen over hardstyle wat verouderd.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 20:08
Verwijderd
ja da's al wel even geleden, maar de hardstyle van toen wordt nu nog steeds gedraaid op feesten onder de naam early hardstyle. het is wel veranderd, later kwamen er meer melodieen in, en hoe populairder het werd hoe meer zweverige breaks. de nummers in de post van TS zijn wel goede voorbeelden.

maja, daar vind ik niet heel veel meer aan. te blij, te langzaam, teveel handjes in de lucht. geef mij maar monotone duistere spacy shit aan de andere kant is het wel partymuziek en gewoon vet om op te dansen en te feesten.

de sfeer op hardstylefeestjes is sowieso wel anders dan bv bij tekno of goa... daar staat iedereen een beetje in zijn trip te spacen, op hardstylefeesten doet iedereen gewoon lekker gek met elkaar.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2011, 18:30
chick123
chick123 is offline

deze is nice
dit is techno en hardstyle

Laatst gewijzigd op 01-06-2011 om 19:15.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2011, 19:56
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
uitsluitend rommel
Oud 02-06-2011, 13:40
Verwijderd
Yoji Biomehanika
Met citaat reageren
Oud 03-06-2011, 21:40
-Richard-
-Richard- is offline
Deze rockt hem goedt!

[filmpje]
Oud 24-06-2011, 18:26
DeamTheaterFan
DeamTheaterFan is offline
Citaat:
Dit is echte muziek
Eigenlijk is dit joust geen echte muziek want het word niet gespeeld maar gemaakt op de computer meer neppe muziek
Met citaat reageren
Oud 24-06-2011, 18:39
ExpoRules
ExpoRules is offline
lekker, maar ik ga toch voor hardcore.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2011, 10:49
Verwijderd
Offtopic reacties verwijderd. Het is leuk dat je van punk of Mario houdt, maar dit topic gaat over hardstyle.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2011, 13:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Eigenlijk is dit joust geen echte muziek want het word niet gespeeld maar gemaakt op de computer meer neppe muziek
Waarom zou je op een computer geen "echte" muziek kunnen maken? Denk je dat een Dream Theater-plaat nooit een computer heeft gezien als 'ie bij jou binnenkomt?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2011, 14:39
Verwijderd
Dream theater is toch die studio-band?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 12:28
me-nu
me-nu is offline
Gister op DEFQON.1 geweest en hardstyle daar toch meer leren te waarderen, is veel afwisselender dan ik dacht
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2011, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Gister op DEFQON.1 geweest en hardstyle daar toch meer leren te waarderen, is veel afwisselender dan ik dacht
Wat vind je zo afwisselend dan? Leg uit..

Ik was gisteren ook op Defqon Waar heb je vooral gestaan?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 18:34
me-nu
me-nu is offline
Ehm, ik vond het eerst altijd allemaal maar hetzelfde gebonk. Maar het is eigenlijk veel melodischer en daardoor ook afwisselender
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 07:19
ExpoRules
ExpoRules is offline
jongens? wat vinden jullie hiervan? zelf gemaakt
http://www.youtube.com/watch?v=LUBpL...eature=related
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 19:24
ExpoRules
ExpoRules is offline
Citaat:
vind je hardstyle mooier als hardcore?
ik vind 't allebei mooi maar hardcore blijft toch mijn favoriet denk ik.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 21:58
mopi
mopi is offline
Citaat:
wat goedgelovig e
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 12:01
Verwijderd
Nog altijd de beste.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 21:19
Aybike
Aybike is offline
Ik luister soms naar dit soort muziek .
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 15:42
Verwijderd
1.35 >Wake you up!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 15:53
Verwijderd

Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 12:58
Verwijderd
Hardstyle is best wel commercieel aan het worden. Kijk maar naar de festivals iedereen wil er gewoon geweest zijn en als ze niet de populaire nummers draaien dan is het niks.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 13:08
Verwijderd
Ik vond hardstyle commercieel toen ik 16 was. Tegenwoordig is het weinig commercieel, me dunkt.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2011, 18:46
-Richard-
-Richard- is offline
Citaat:
[filmpje] Nog altijd de beste.
Die draaiden wij altijd elke morgen op Terschelling om klokslag 10 uur, dan mocht je herrie maken dus gingen de speakers vol open op dit nummer! haha, was gruuwlijk altijd.

Verder is hardstyle gewoon mooi vind ik. Kan er veel naar luisteren en krijgt me echt los.

Echte muziek ? Hmm nee en dat bestaat niet, er zijn altijd mensen die het niet mooi vinden. Net zo als dat ik MJ maar bagger vind. Allemaal mening verschillen
Oud 06-09-2011, 16:42
JimH
JimH is offline
Citaat:
Gay?

[filmpje]

Laatst gewijzigd op 06-09-2011 om 17:07.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 18:23
meldenaan
meldenaan is offline
ik luister zelf hardcore en early rave/hardcore, op mijn school word er redelijk hardstyle geluisterd, ik zit op vmbo en ben volgensmij de enigiste die mijn kop soms kaal scheert hardcore luisterd en soms classic's draagt, hardcore doet meer met je dan hardstyle. op feesten kan ik absoluut niet helemaal fijn los gaan op hardstyle, ik hak natuurlijk maar hardstyle is gewoon te langzaam, zit wel een aardige beat in maar geen tempo. Ik luister af en toe wel is hardstyle maar alleen om dat dan een speciaal nummer is, ik kleed me wel "normaal" en heb vaak alleen een kale kop in vakantie's

Laatst gewijzigd op 24-05-2012 om 19:56.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 17:32
omnomnom
omnomnom is offline
Af een toe kan wel, leuk voor een feestje of zo maar om het te luisteren in de trein/bus vind ik niet echt fijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten