![]() |
Voedselvergiftiging?
Ik ging gisteren lekker om 1:00 slapen. Ik had al vanaf de middag last van misselijkheid en een drukkend gevoel in mijn maag. Ik sliep slecht, en vanaf 4:00 ben ik continu wakker geworden van de pijn, ik had pijn in mijn darmen, buik, maag (en ik ben ook nog eens ongesteld). Ik ben vanaf die tijd tig keren naar de wc gegaan maar d'r kwam niks uit.
Dus de hele tijd kramp, tot ongeveer 9:00, toen heb ik mijn hele maaginhoud eruit gegooid. Het ging gelijk beter. Maar nu vraag ik me dus af hoe dat nou zo ineens kan. Dingen die ik gisteren heb gegeten: - croissant met boter, bruin broodje met 4 aardbeien. - snoep (een paar van die cadillacs, die overigens niet te eten waren) - een halve kindersuikerspin - 5 asperges - halve kaassoufflé - stuk of 10 aardbeien. Ik verdacht na het examineren van mijn maaginhoud gelijk de aardbeien, aangezien ik die twee dagen eerder op de markt had gekocht, en ze toen ik ze kocht zelfs al zacht waren en heel wat vieze plekjes hadden. Maar kan je van aarbeien voedselvergiftiging krijgen? Of ben ik allergisch ofzo? |
Van elk verrot product kun je voedselvergiftiging krijgen. Houd het even in de gaten dat je intake voldoende blijft en je geen koorts krijgt.
Het kan ook gewoon een virale ontsteking zijn, even vervelend, maar doorgaans snel over zonder problemen. |
Het kan idd zijn dat je iets verkeerds hebt gegeten, maar het kan ook zijn dat je maag bijvoorbeeld al geïrriteerd was door een virusje en dat je eten daarom niet goed viel. Vandaag gewoon rustig aan doen, niet meteen te zwaar gaan eten, maar gewoon wat makkelijk verteerbare dingen (y)
|
Waar jij last van hebt klinkt als wat ik vroeger altijd had als in ongesteld was. Misschien ligt het daar aan. Gewoon rustig aan doen en goed blijven drinken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedankt voor de reacties :)
Het was dus waarschijnlijk gewoon griep... De hele dag nog last van gehad. Moe, rillerig, spierpijn, hoesten etc. Haha nu maar hopen dat het snel overgaat :) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |