Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoe reageer jij? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1833050)

Qwerty333 05-05-2011 07:47

Hoe reageer jij?

Stel, je ziet dat er continu een leuk meisje van je leeftijd naar je zit te kijken (of jongen als je een meisje bent). Hoe reageer jij daar op?

Silvano08 05-05-2011 09:40

Citaat:

Qwerty333 schreef: (Bericht 31576634)
Stel, je ziet dat er continu een leuk meisje van je leeftijd naar je zit te kijken (of jongen als je een meisje bent). Hoe reageer jij daar op?

Als het echt overduidelijk een leuke/flirtende blik is, zou ik er wel even op af stappen en een leuk gesprekje beginnen ...

Sarah 05-05-2011 09:44

Ik heb een vriend, dus ik reageer daar niet echt op. Als ik zie dat diegene naar mij kijkt, dan kijken we elkaar dus aan, en waarschijnlijk glimlach en knik ik dan even beleefd want anders is het zo genant dat je elkaar aankijkt, en als ik doorheb dat diegene continu zit te kijken ga ik als het even kan zo staan dat onze blikken elkaar niet meer kunnen ontmoeten, zodat hij niet denkt dat ik aan het flirten ben.

Freyja 05-05-2011 10:16

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 31576802)
Ik heb een vriend, dus ik reageer daar niet echt op. Als ik zie dat diegene naar mij kijkt, dan kijken we elkaar dus aan, en waarschijnlijk glimlach en knik ik dan even beleefd want anders is het zo genant dat je elkaar aankijkt, en als ik doorheb dat diegene continu zit te kijken ga ik als het even kan zo staan dat onze blikken elkaar niet meer kunnen ontmoeten, zodat hij niet denkt dat ik aan het flirten ben.

Dit. Met als toevoeging dat ik een beetje flirten wel leuk vind, dus in de goeie context kijk ik wel een beetje terug :D Maar wel zo onopvallend dat ik kan doen dat mijn neus bloedt mocht hij toch naar me toekomen.

Als ik vrijgezel ben, dan doe ik het misschien iets openlijker, vooropgesteld dat de situatie er naar is (in een kroeg wel; in de trein word ik er zenuwachtig van...).

Cucumber. 05-05-2011 10:24

Ik reageer daar niet op, ik heb een vriendje. Ik heb wel eens gehad dat er een jongen in mijn kont kneep, terwijl mijn vriendje even drinken aan het halen was. Toen heb ik hem gewoon een halve mep (die andere jongen dan hè) verkocht. :o

Ik heb daar gewoon geen behoefte aan en ik weet dat dat bij m'n vriendje ook zo is. :)

Sarah 05-05-2011 10:46

Citaat:

Cucumber. schreef: (Bericht 31576920)
Ik reageer daar niet op, ik heb een vriendje. Ik heb wel eens gehad dat er een jongen in mijn kont kneep, terwijl mijn vriendje even drinken aan het halen was. Toen heb ik hem gewoon een halve mep (die andere jongen dan hè) verkocht. :o

Dat zou ik ook doen als ik géén vriend had hoor :o wat denkt-ie wel!

Laura_x_ 05-05-2011 10:51

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 31576802)

Hier hetzelfde. :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.