Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2011, 07:47
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Stel, je ziet dat er continu een leuk meisje van je leeftijd naar je zit te kijken (of jongen als je een meisje bent). Hoe reageer jij daar op?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2011, 09:40
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Stel, je ziet dat er continu een leuk meisje van je leeftijd naar je zit te kijken (of jongen als je een meisje bent). Hoe reageer jij daar op?
Als het echt overduidelijk een leuke/flirtende blik is, zou ik er wel even op af stappen en een leuk gesprekje beginnen ...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 09:44
Verwijderd
Ik heb een vriend, dus ik reageer daar niet echt op. Als ik zie dat diegene naar mij kijkt, dan kijken we elkaar dus aan, en waarschijnlijk glimlach en knik ik dan even beleefd want anders is het zo genant dat je elkaar aankijkt, en als ik doorheb dat diegene continu zit te kijken ga ik als het even kan zo staan dat onze blikken elkaar niet meer kunnen ontmoeten, zodat hij niet denkt dat ik aan het flirten ben.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een vriend, dus ik reageer daar niet echt op. Als ik zie dat diegene naar mij kijkt, dan kijken we elkaar dus aan, en waarschijnlijk glimlach en knik ik dan even beleefd want anders is het zo genant dat je elkaar aankijkt, en als ik doorheb dat diegene continu zit te kijken ga ik als het even kan zo staan dat onze blikken elkaar niet meer kunnen ontmoeten, zodat hij niet denkt dat ik aan het flirten ben.
Dit. Met als toevoeging dat ik een beetje flirten wel leuk vind, dus in de goeie context kijk ik wel een beetje terug Maar wel zo onopvallend dat ik kan doen dat mijn neus bloedt mocht hij toch naar me toekomen.

Als ik vrijgezel ben, dan doe ik het misschien iets openlijker, vooropgesteld dat de situatie er naar is (in een kroeg wel; in de trein word ik er zenuwachtig van...).
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 10:24
Cucumber.
Cucumber. is offline
Ik reageer daar niet op, ik heb een vriendje. Ik heb wel eens gehad dat er een jongen in mijn kont kneep, terwijl mijn vriendje even drinken aan het halen was. Toen heb ik hem gewoon een halve mep (die andere jongen dan hè) verkocht.

Ik heb daar gewoon geen behoefte aan en ik weet dat dat bij m'n vriendje ook zo is.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Ik reageer daar niet op, ik heb een vriendje. Ik heb wel eens gehad dat er een jongen in mijn kont kneep, terwijl mijn vriendje even drinken aan het halen was. Toen heb ik hem gewoon een halve mep (die andere jongen dan hè) verkocht.
Dat zou ik ook doen als ik géén vriend had hoor wat denkt-ie wel!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 10:51
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Citaat:
Hier hetzelfde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten