![]() |
Verhalenwedstrijd - Thema: de laatste loodjes
Hoi *O*
Het is weer eens tijd voor een verhalenwedstrijd! Het thema is 'de laatste loodjes'. - Maximum aantal woorden: 3000 - Insturen als Word document in een bijlage naar letteren@scholieren.com - Insturen mag tot 13 juni Er is weer een jury- en een publieksprijs! Vrijwilligers voor de jury kunnen zich in dit topic melden. Veel plezier! |
O gaaf. :cool: Ik betwijfel of ik tijd heb, maar ik vind dit wel leuk. :y
|
Ik ben niet jurybekwaam, denk ik.
|
Hoe worden de verhalen trouwens geplaatst? Als bestand of als tekst? Want ik zou hem liever gewoon als bestand mailen, eigenlijk. /opmaakautist
Edit: en dan zal ik het in een leesbaar lettertype op fatsoenlijke grootte doen. :y |
Ik prefereer normaal leesbaar op het forum.
|
We hebben een inzending *O*
|
Ik ben blij dat we zo lang de tijd hebben om iets in te sturen. Dan is de kans dat ik eindelijk eens een keer meedoe aan een verhalenwedstrijd groter :y :o
|
Ik vind dit een moeilijk onderwerp. Tenminste, moeilijk in de zin dat ik er niet meteen een idee bij krijg. Misschien komt dat nog.
|
Ik vond het juist wel een leuk thema. :y Het is ook best breed, al kwam ik wel heel snel op opperdrama uit. Maar uiteindelijk ging het toch snel, want:
Citaat:
|
En, hoe is de voortgang?
|
Oeh, verhalenwedstrijd. Eens kijken of ik iets kan bedenken.
|
*herinnert*
|
Leuk dat er weer een wedstrijd is, maar ik heb echt superveel tentamens op het moment. Jammer!
|
We hebben nog een inzending, dat zet de teller op 2 *O*
|
Ik werd getipt en zal eens kijken of ik iets kan produceren!
|
Ik heb iets ingestuurd. Hoop dat het aangekomen is :)
|
Hoeveel inzendingen zijn er al?
Als het goed gaat, stuur ik vandaag ook iets in :y |
We hebben er drie *O*
|
Nu heb je er vier! *O*
|
*O*
|
:p Volgens mij is het al 13 juni geweest?
|
Ik wachtte op jouw inzending. Ze komen binnenkort op het forum te staan :D
Iemand die in de jury wil? |
Little Phoebe LP naamzoek! :p
|
Prima :y
|
*O*! <33
|
Goedzo! :y *O*
|
Little Phoebe zit in de jury, wie nog meer? :)
|
Citaat:
|
Waarop wordt er precies beoordeeld?
|
Dat mag je zelf weten. Of het verhaal je aanspreekt, de schrijfstijl, originaliteit, woordgebruik, plot...
|
Mag ik dan ook bij de jury? Ik heb het nog nooit eerder gedaan maar ik schijf wel veel dus ik heb wel ervaring met verhalen :D
|
Ik heb vorige keer gewonnen, mag ik daarom in de jury? Of hebben we al te veel mensen? :O
|
Van mij mogen jullie met z'n drieen in de jury. Zullen we afspreken dat jullie onderling overleggen, en dan over twee weken - na sluiting van de poll - de uitslag zelf bekend maken? 1 juli?
|
Ik vind 't goed!
|
Leuke jury! *O*
|
Klinkt goed, ik heb wel toetsweek, maar ik heb vast nog wel tijd om verhalen te lezen.
|
Prima (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44. |