![]() |
Waarom is CoD zo populair?
Weet iemand waarom CoD zo verschrikkelijk populair is?!
|
Omdat je mensen er keihard mee kan ownen na genoeg oefening.
|
Omdat het binnen een dag uit te spelen is en te makkelijk voor woorden
|
omda het zo kweet-ni-hoe cool spel is misschien?? en omda de multiplayer steengoed is en omda het spel even goe is op de ps3 als op de pc en omda je bij black ops me u tegenstanders kan praten via een microfoon en omda ...
nog iets? |
Citaat:
2. als je het spel hebt uigespeeld dan kan je kiezen tussen verschillen dingen zoals: zeeer moeilijk of onmogelijk (je gaat zoizo dood) |
Citaat:
|
Omdat deel 1, 2 en 4 briljant waren.
|
Omdat het neer schieten van mensen online gewoon leuk is
|
Omdat die mensen de Battlefield reeks nog nooit gespeeld hebben.
|
De CoD serie is niet populair vanwege de SP of de voice comms, nooit geweest ook eigenlijk. Het is sinds CoD4 gewoon afgestompt voor mainstream. Begrijpelijke moves maar aangezien BFBC2 mij enorm tegenviel is er de laatste jaren erg weinig degelijk uitgekomen qua shooters voor de PC. BO waar de troef van Treyarch hun community-friendliness was stelt ook niets meer voor. Veel PS3 en PC spelers hebben het nooit degelijk kunnen spelen. Enige tweets van de devs gaan over hun zombie scores op de xbox (Y)
Citaat:
Citaat:
|
Prone was ook totaal niet nodig in bad company. In BF3 zal het wel weer aanwezig zijn.
|
Net zoals lean niet nodig was in BO. Desalniettemin wordt er gekort op aspecten waar helemaal niet op gekort hoeft te worden. De pace ligt in BF games lager in vergelijking met CoD, geef er dan ook wat extra tools voor.
|
Er werd besloten om geen prone in BC te doen om balans-redenen, niet omdat ze vonden dat het stom was.
|
Yup, Treyarch kwam met precies hetzelfde argument. Je maakt een stel maps en halverwege kom je erachter dat je wat spul moet schrappen voor balans issues. Foresight (Y)
Nu heb ik niet BFBC2 niet genoeg gespeeld om te weten of het ook echt impact zou hebben (kan je met die destruction engine ze er letterlijk niet uitknallen?) maar in BO had lean heel best gekund. Bij CoD haalden ze ook meteen "3d" sound eruit zodat je niet kon "soundwhoren". Stel je voor dat je meer dan je doppen gebruikt tijdens het gamen... |
Ik heb bad company 2 uitgebreid gespeeld en ik kan je vertellen dat als ze daar prone in hadden gestopt dat snipers niet meer te stoppen waren. Ik vond het eerst ook jammer maar achteraf gezien was het toch een degelijke oplossing.
|
Als je eenmaal BO gespeeld heb denk je echt... Woow vond ik dat nou leuk? Kijk bijv. naar het verschil van de red dot sight's soooo anders.
|
Citaat:
|
MW2 > BO, voor zover ik begreep.
|
Citaat:
|
Tsja, ik krijg toch wel even 't kwijl in m'n mond van die MW3 trailer, gewoon van het beeld van de hoofdsteden van de (Westerse) wereld op een up-to-date pc. Ik vraag me alleen af hoelang dat gevoel blijft als ik het daadwerkelijk speel; MW2 was ook zeer mooi, maar was ik ook wel zat na een paar missies. On line niet geprobeerd.
|
Citaat:
|
Online dus, single player waren ze allebei even middelmatig leuk ;)
|
Citaat:
|
MW3 > all. (behalve BF3)
|
Citaat:
|
Mensen die cod4 slecht vinden kunnen er gewoon niet tegen dat het sneller is dan ze gewend zijn.
|
Citaat:
|
Ik hou wel van die Koude Oorlog fibe, eigenlijk altijd wel meer belangstelling gehad voor de Soviets dan voor de 'good guy' Amerikanen. In Red Alert 2 waren de Soviets ook altijd cooler. ;)
MW3 lijkt me alleen wel wat meer van hetzelfde, als ik zo naar de trailers kijk. Ik ben meer benieuwd naar BF3. |
Omdat je sociale status op school voor een deel word bepaald door wat je K/D is op CoD: Black Ops.
|
De laatste 2 zijn dikke bagger.
|
Citaat:
|
Mwoah. Geniaal is dan weer overdreven, maar het was wel goed voor een CoD singleplayer ja.
Wat me nooit zo beviel aan de singleplayers was dat de AI een beetje eentonig en hersenloos is. Het ging door het perspectief van de AI ongeveer zo. Rennen, sprayen, neergeknald worden. |
Simpelweg vanwege de snelle actie...
Ik ben daar niet zo van en speel daarom bfbc2 ;) |
Omdat de meeste van die mensen nooit een dreamcast/N64 en eerder console heeft gehad en daardoor compleet vergeten zijn waar gameplay om draait ;)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Behalve Banjoo en kazoe |
Citaat:
|
Citaat:
ehm ja, vrijwel allemaal. |
Ook alleen maar vanwege de nostalgie.
|
Citaat:
Maar er was ook heel veel zooi op de n64 |
omdat het mensen uit de realiteit haalt en ze een vals gevoel geeft alsof ze iets hebben behaald... en mensen zijn tegenwoordige hersenloze zombies die alles spelen wat een goede rating heeft, maar nog belangrijker als hun 'coole' vrienden het spelen dan spelen ze het ook
|
Citaat:
De N64 viel overigens wel mee, nintendo is natuurlijk de uitvinder van het 3rd party support systeem. Ik weet niet misschien is het wel een overgebleven wrok omdat SEGA (fanboy iknow) destijds en de deal met sony (cdi (phillips bounce)->playstation yeeh) heeft verknoeid en bovendien de deal met nVidia over een zekere 64bit grafische kaart niet doorging omdat SEGA japan er niet aan wilde. De druppel kwam voor mij toen gigant microsoft na alle gevechten en slachtoffers ineens ook besloot mee te pikken. Dus tja, ok, er worden zeker wel goede games gemaakt (al vind ik dan dat de beste remakes en opvolgers zijn (sonic generations bv.) maar ik ben sinds die tijd toch weer PC gamer geworden. |
Citaat:
tegenwoordig spelen de meeste developers op safe, shooter hier, half doordachte rpg daar. Daarnaast hebben dingen als online gamen en kinect e.d. er ook toe geleid dat het meer interactie dan gamen is geworden. |
Omdat iedereen het speelt, waarom zou ik niet weten :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb de meeste consoles alleen maar (gehad) omdat een vriend van mij die werkelijk alles krijgt en kreeg die dingen aan mij doorgaf zodra er een nieuwe uitkwam. Verder was ik vooral een Dos scripter, ik schreef Text based RPG's in de 3.11 bios |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.