![]() |
eerste kus
hallo allemaal, ik heb nog nooit met iemand gekust(niet zoenen), maar er komt een soort van feest aan waar we gaan flesje draaien en ik heb mijn vrienden beloofd dat ik mee doe, alleen ik ben bang dat ik er helemaal niks van kan! en ik weet ook amper wat je precies moet doen. ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen
|
Bij spin the bottle geef je degene waar de fles naar wijst gewoon een kusje. Ik neem aan dat je wel eens iemand een kusje hebt gegeven? Dat is niet echt een kwestie van kunnen.
|
Ten eerste de de overdadige vraagtekens en uitroeptekens weghalen. Stel dat zo'n meisje dat ziet, moet ze denken dat je extreem wanhopig en opdringerig bent?
Ten tweede wat Reverend zegt. |
Citaat:
|
Je hebt je moeder nooit een kus gegeven als je naar school ging? Of papa als hij naar werk moest?
|
Meestal kun je wel aangeven hoever je wilt gaan, en geeft de andere persoon het ook wel aan. Dacht ik zo.
Je niets op laten dringen (door wat bijv anderen zeggen), een kusje op de wang is ook goed, aangezien je het zelf aan kunt geven. |
Citaat:
meedeed en reverend, dat iets heel anders |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij maak je je teveel zorgen. Het is maar een kusje, en niet eens een situatie waarin het zelfs maar een beetje raar kan worden gevonden dat je een kus geeft. Gewoon doen, zoveel stelt het niet voor :)
|
Citaat:
Dus als je weet hoe je je moeder gewoon een kus geeft, dan weet je ook hoe je dat moet doen als je flesje aan het draaien bent. |
Citaat:
|
Daar komt het wel op neer ja. Je kan ook proberen je tong er meteen in te stoppen maar iets zegt me dat je dat nog beter even niet kan doen.
En nee, je moet niet doen alsof het je moeder is. Je geeft haar gewoon een soortgelijk kusje en met een beetje geluk spin je die bottle in de richting van een leuk meisje ipv de klassen-hork. |
Citaat:
|
Goeie vriend
|
En, komt kim ook?
Maar ik denk echt dat jij er veel te veel van verwacht, het stelt nl niets voor. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |