Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2011, 17:05
kevints
kevints is offline
hallo allemaal, ik heb nog nooit met iemand gekust(niet zoenen), maar er komt een soort van feest aan waar we gaan flesje draaien en ik heb mijn vrienden beloofd dat ik mee doe, alleen ik ben bang dat ik er helemaal niks van kan! en ik weet ook amper wat je precies moet doen. ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen

Laatst gewijzigd op 05-06-2011 om 09:35. Reden: beetje te opdringerig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2011, 17:25
Verwijderd
Bij spin the bottle geef je degene waar de fles naar wijst gewoon een kusje. Ik neem aan dat je wel eens iemand een kusje hebt gegeven? Dat is niet echt een kwestie van kunnen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2011, 19:25
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ten eerste de de overdadige vraagtekens en uitroeptekens weghalen. Stel dat zo'n meisje dat ziet, moet ze denken dat je extreem wanhopig en opdringerig bent?
Ten tweede wat Reverend zegt.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 09:35
kevints
kevints is offline
Citaat:
Bij spin the bottle geef je degene waar de fles naar wijst gewoon een kusje. Ik neem aan dat je wel eens iemand een kusje hebt gegeven? Dat is niet echt een kwestie van kunnen.
nee,dat is het probleem weet je
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 10:58
Verwijderd
Je hebt je moeder nooit een kus gegeven als je naar school ging? Of papa als hij naar werk moest?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 13:40
Edelweiss
Edelweiss is offline
Meestal kun je wel aangeven hoever je wilt gaan, en geeft de andere persoon het ook wel aan. Dacht ik zo.
Je niets op laten dringen (door wat bijv anderen zeggen), een kusje op de wang is ook goed, aangezien je het zelf aan kunt geven.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 22:58
kevints
kevints is offline
Citaat:
Meestal kun je wel aangeven hoever je wilt gaan, en geeft de andere persoon het ook wel aan. Dacht ik zo.
Je niets op laten dringen (door wat bijv anderen zeggen), een kusje op de wang is ook goed, aangezien je het zelf aan kunt geven.
. maar ik heb al gezegd dat ik
meedeed

en reverend, dat iets heel anders
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 23:01
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
. maar ik heb al gezegd dat ik
meedeed

Ja maar je hoeft niet echt te zoenen, je doet precies hetzelfde als wanneer je bijv. een jarige kust, het is echt geen big deal hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 10:20
Verwijderd
Citaat:
.
Nee, dat is het niet
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 21:03
kevints
kevints is offline
Citaat:
Nee, dat is het niet
vind het tog wat anders dat je een meisje kust die je een jaar kent,dan je moeder die je... jaar kent
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 21:07
Diamera
Diamera is offline
Volgens mij maak je je teveel zorgen. Het is maar een kusje, en niet eens een situatie waarin het zelfs maar een beetje raar kan worden gevonden dat je een kus geeft. Gewoon doen, zoveel stelt het niet voor
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 21:07
Verwijderd
Citaat:
vind het tog wat anders dat je een meisje kust die je een jaar kent,dan je moeder die je... jaar kent
Wat hij bedoelt is dat je bij flesje draaien gewoon iemand een kus geeft; je gaat niet uitgebreid zitten zoenen. Tenminste.. als er in de afgelopen 10 jaar niets veranderd is.

Dus als je weet hoe je je moeder gewoon een kus geeft, dan weet je ook hoe je dat moet doen als je flesje aan het draaien bent.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 21:10
kevints
kevints is offline
Citaat:
Wat hij bedoelt is dat je bij flesje draaien gewoon iemand een kus geeft; je gaat niet uitgebreid zitten zoenen. Tenminste.. als er in de afgelopen 10 jaar niets veranderd is.

Dus als je weet hoe je je moeder gewoon een kus geeft, dan weet je ook hoe je dat moet doen als je flesje aan het draaien bent.
dus zeg je me nou gwn dat ik moet doen ofdat het mijn moeder is?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 21:33
Verwijderd
Daar komt het wel op neer ja. Je kan ook proberen je tong er meteen in te stoppen maar iets zegt me dat je dat nog beter even niet kan doen.

En nee, je moet niet doen alsof het je moeder is. Je geeft haar gewoon een soortgelijk kusje en met een beetje geluk spin je die bottle in de richting van een leuk meisje ipv de klassen-hork.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 21:41
kevints
kevints is offline
Citaat:
Daar komt het wel op neer ja. Je kan ook proberen je tong er meteen in te stoppen maar iets zegt me dat je dat nog beter even niet kan doen.

En nee, je moet niet doen alsof het je moeder is. Je geeft haar gewoon een soortgelijk kusje en met een beetje geluk spin je die
bottle in de richting van een leuk meisje ipv de klassen-hork.
daar is mijn vriend al voor aan het zorgen,maar een deel van de lelijke komen niet
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 22:54
Verwijderd
Goeie vriend
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 23:27
Qwerty333
Qwerty333 is offline
En, komt kim ook?
Maar ik denk echt dat jij er veel te veel van verwacht, het stelt nl niets voor.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 06:39
kevints
kevints is offline
Citaat:
En, komt kim ook?
Maar ik denk echt dat jij er veel te veel van verwacht, het stelt nl niets voor.
haha ja kim komt ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten