![]() |
Dokter
Hallo,
Mijn vriendin en ik hebben al ruim een jaar seks alleen haar ouders mogen dat niet weten. Ze heeft enkele weken al last van haar blaas, daarvoor moest ze haar urine afgeven bij de huisarts die heeft dat onderzocht en daarbij kwam uit dat het geen blaasontsteking was. Nu heeft ze nog een keer haar urine af moeten geven voor een grondig onderzoek. Nu is ze bang dat de dokter daarbij kan zien of ze seks heeft gehad. Kan dit? |
nee, de dokter kan dit niet zien aan de urine.
Tenzij ze of zwanger is, of dat ze een soa dankzij jou heeft gekregen. want dat is het enige qua seks wat je kan zien in urine, maar in urine kan je niet zien van oo dat meisje is nog maagd, en die niet meer. |
ja maar stel ze heeft iets kunnen ze dan niet zien of t door vocht of sperma komt?
of zeg ik nu iets heel raars (ze is trouwens de eerste, ik heb geen soa) |
Waarom willen jullie trouwens niet dat haar ouders erachter komen dat jullie seks hebben? Jullie doen het, zoals jij het zegt, al ruim een jaar. IMO horen haar ouders te snappen dat als jullie al meer dan een jaar daten jullie waarschijnlijk al eens seks hebben gehad.
|
de enige dingen die je naar mijn weten echt kunt zien in urine,
en die komen van seks, dat zijn zwangerschap, soa, en blaasontsteking. en als jullie het veilig doen valt zwangerschap dus af, je zegt dat ze geen soa heeft omdat ze jou eerste is en jij dus geen soa kan hebben en blaasontsteking is al afgevallen, en dat kan je sowieso van meer dingen krijgen als alleen seks. Dus verder valt er eigenlijk niets te bedenken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben benieuwd hoe oud de TS is. |
Een dokter heeft ook nog is zwijgplicht dus wees maar gerust als hij het al op een rare onmogelijke manier te weten komt.
|
Citaat:
een dikke buik omdat je zwanger bent, of medicijnen voor een SOA op de lijst van de medicijnen die zijn afgegeven die je eens in de zoveel tijd krijg, en die tot je 18e je ouders nog krijgen, zegt genoeg. Dus dat de dokter zwijgplicht heeft, maakt in zo'n geval niets uit. Daarom heeft mijn dokter ook aangeraden om m'n ouders te vertellen dat ik aan de pil ging, want ondanks dat hij zwijgplicht heeft, kunnen ze het zien aan de lijst medicijnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus de dokter kan niet zien of wij seks hebben gehad?
Hoe moet hij dan weten welke medicijnen hij moet voorschrijven? Is er uberhaupt wel een ontsteking in de blaas dat komt door seks? En kunnen ze dat dan ook zien dat het door seks komt? |
Citaat:
|
nou, als ze zwanger is kan de dokter zien dat je seks heb gehad
als ze een soa heeft, kan hij het zien. een blaasontsteking kan komen door seks. (dit verhelpt je btw door na de seks even te gaan plassen als meisjes zijnde) en als ze in dat potje plast als er sperma nog in der vagina zit wat ermee uitloopt, zou hij dat ook wel kunnen zien. en als de dokter weet wat het is, dan weet ie welke medicijnen hij moet geven. Maar TS hoe oud zijn jij en je vriendin? |
Citaat:
|
ik 20 zij 15
|
Wat een absurd leeftijdsverschil! Was jij haar eerste?
|
Citaat:
Keuren ze jullie relatie eigenlijk goed? en hebben ze echt gezegd van je mag nog geen seks hebben? |
5 jaar is nu niet absurd. Maar wel waar minder voorkomend op die leeftijd
|
20-15 vind ik wel een groot verschil hoor! Als zij nou 20 was zou vijf jaar verschil veel minder vreemd zijn.
|
Citaat:
Dit houd ouders vaak tegen. |
Citaat:
|
bijna 16
|
Citaat:
Maar nu terug OT. |
Maar TS zou je nog even mijn nieuwsgierige vragen willen beantwoorden (a)
Keuren haar ouders jullie relatie eigenlijk goed? en hebben ze echt gezegd van je mag nog geen seks hebben? |
Citaat:
Maar inderdaad OT |
Dus de dokter kan niet zien of wij seks hebben gehad?
Hoe moet hij dan weten welke medicijnen hij moet voorschrijven? Is er uberhaupt wel een ontsteking in de blaas dat komt door seks? En kunnen ze dat dan ook zien dat het door seks komt |
Citaat:
De dokter kan alleen iets zien of jullie seks hebben gehad als ze: zwanger is of een soa heeft. en ja er is een ontsteking die door seks kan ontstaan, namelijk blaasontsteking, maar dit kan door meer dingen komen als alleen seks. en dan kan je niet zien of het door de seks komt. En als de dokter weet wat ze heeft, dan weet hij welke medicijnen hij moet voorschrijven, er komt namelijk dan iets als die urine controle rollen wat het is, en dan is daar een standaard medicijn voor, waarvoor je een recept krijg, en die je dan kan halen bij de apotheek. |
Kijk de blaasontsteking kan door allerlei dingen komen. Ook kan het eerste onderzoek niet grondig genoeg zijn geweest zijn of wat dan ook. De oorzaak daar zullen ze achter zoeken en niet of jullie seks hebben.
Een dokter is er voor opgeleid en weet door de ziekte te achterhalen ook welke medicijnen (rekening houded met leeftijd en dergelijke factoren). Als het dan aan seks ligt gaan ze dat ook vinden denk ik (SOA zwanger), maar laat haar alleen gaan ga mee en zeg gewoon tegen haar ouders iets anders. |
Citaat:
Er zijn maar weinig "gelovigen" die zich daar een hol van aantrekken. |
Het maakt geen fuck uit of the dokter weet dat zij seks heeft gehad. De dokter mag dit toch niet aan haar ouders vertellen. En als het al uitgesloten is dat ze zwanger is of een SOA heeft, dan is er aan eventuele medicijnen niets te zien.
Niet zo druk maken. Edit: Ik zie net dat de TS zijn account heeft laten verwijderen, dus ik neem aan dat dit topic ook onnodig is, nu? |
Goed punt Syori. ik gooi hem dus maar dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37. |