![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ben benieuwd hoe oud de TS is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een dikke buik omdat je zwanger bent, of medicijnen voor een SOA op de lijst van de medicijnen die zijn afgegeven die je eens in de zoveel tijd krijg, en die tot je 18e je ouders nog krijgen, zegt genoeg. Dus dat de dokter zwijgplicht heeft, maakt in zo'n geval niets uit. Daarom heeft mijn dokter ook aangeraden om m'n ouders te vertellen dat ik aan de pil ging, want ondanks dat hij zwijgplicht heeft, kunnen ze het zien aan de lijst medicijnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
nou, als ze zwanger is kan de dokter zien dat je seks heb gehad
als ze een soa heeft, kan hij het zien. een blaasontsteking kan komen door seks. (dit verhelpt je btw door na de seks even te gaan plassen als meisjes zijnde) en als ze in dat potje plast als er sperma nog in der vagina zit wat ermee uitloopt, zou hij dat ook wel kunnen zien. en als de dokter weet wat het is, dan weet ie welke medicijnen hij moet geven. Maar TS hoe oud zijn jij en je vriendin? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit houd ouders vaak tegen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar nu terug OT.
||
![]() |
Citaat:
Maar inderdaad OT |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De dokter kan alleen iets zien of jullie seks hebben gehad als ze: zwanger is of een soa heeft. en ja er is een ontsteking die door seks kan ontstaan, namelijk blaasontsteking, maar dit kan door meer dingen komen als alleen seks. en dan kan je niet zien of het door de seks komt. En als de dokter weet wat ze heeft, dan weet hij welke medicijnen hij moet voorschrijven, er komt namelijk dan iets als die urine controle rollen wat het is, en dan is daar een standaard medicijn voor, waarvoor je een recept krijg, en die je dan kan halen bij de apotheek. |
![]() |
|
Kijk de blaasontsteking kan door allerlei dingen komen. Ook kan het eerste onderzoek niet grondig genoeg zijn geweest zijn of wat dan ook. De oorzaak daar zullen ze achter zoeken en niet of jullie seks hebben.
Een dokter is er voor opgeleid en weet door de ziekte te achterhalen ook welke medicijnen (rekening houded met leeftijd en dergelijke factoren). Als het dan aan seks ligt gaan ze dat ook vinden denk ik (SOA zwanger), maar laat haar alleen gaan ga mee en zeg gewoon tegen haar ouders iets anders.
|
Verwijderd
|
Het maakt geen fuck uit of the dokter weet dat zij seks heeft gehad. De dokter mag dit toch niet aan haar ouders vertellen. En als het al uitgesloten is dat ze zwanger is of een SOA heeft, dan is er aan eventuele medicijnen niets te zien.
Niet zo druk maken. Edit: Ik zie net dat de TS zijn account heeft laten verwijderen, dus ik neem aan dat dit topic ook onnodig is, nu? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Dokter gaan Dokter gaan Dokter gaan Gerard316 | 2 | 22-03-2007 11:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
help.. dokter load_harmony | 7 | 30-11-2004 15:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik bel de dokter.....:-S bloemkool | 21 | 24-01-2004 14:17 | |