Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2011, 20:59
Verwijderd
Hallo,

Mijn vriendin en ik hebben al ruim een jaar seks alleen haar ouders mogen dat niet weten.
Ze heeft enkele weken al last van haar blaas, daarvoor moest ze haar urine afgeven bij de huisarts die heeft dat onderzocht en daarbij kwam uit dat het geen blaasontsteking was.
Nu heeft ze nog een keer haar urine af moeten geven voor een grondig onderzoek.

Nu is ze bang dat de dokter daarbij kan zien of ze seks heeft gehad.
Kan dit?
Oud 08-06-2011, 21:01
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
nee, de dokter kan dit niet zien aan de urine.
Tenzij ze of zwanger is, of dat ze een soa dankzij jou heeft gekregen.
want dat is het enige qua seks wat je kan zien in urine,
maar in urine kan je niet zien van oo dat meisje is nog maagd, en die niet meer.
Oud 08-06-2011, 21:04
Verwijderd
ja maar stel ze heeft iets kunnen ze dan niet zien of t door vocht of sperma komt?
of zeg ik nu iets heel raars (ze is trouwens de eerste, ik heb geen soa)
Oud 08-06-2011, 21:07
Verwijderd
Waarom willen jullie trouwens niet dat haar ouders erachter komen dat jullie seks hebben? Jullie doen het, zoals jij het zegt, al ruim een jaar. IMO horen haar ouders te snappen dat als jullie al meer dan een jaar daten jullie waarschijnlijk al eens seks hebben gehad.
Oud 08-06-2011, 21:07
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
de enige dingen die je naar mijn weten echt kunt zien in urine,
en die komen van seks, dat zijn zwangerschap, soa, en blaasontsteking.
en als jullie het veilig doen valt zwangerschap dus af, je zegt dat ze geen soa heeft omdat ze jou eerste is en jij dus geen soa kan hebben en blaasontsteking is al afgevallen, en dat kan je sowieso van meer dingen krijgen als alleen seks.
Dus verder valt er eigenlijk niets te bedenken.
Oud 08-06-2011, 21:08
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Citaat:
IMO horen haar ouders te snappen dat als jullie al meer dan een jaar daten jullie waarschijnlijk al eens seks hebben gehad.
nou, ligt eraan hoe oud ze zijn hoor, en hun religie en dat soort dingen, want er is bij verschillende geloven dat sowieso het meisje tot huwelijk maagd moet blijven.
Oud 08-06-2011, 21:10
Verwijderd
Citaat:
nou, ligt eraan hoe oud ze zijn hoor, en hun religie en dat soort dingen, want er is bij verschillende geloven dat sowieso het meisje tot huwelijk maagd moet blijven.
Als je 12-15 bent date je meestal niet erg lang, en gelovige mensen die maagd willen/moeten blijven tot het huwelijk daten denk ik niet erg veel.
Oud 08-06-2011, 21:13
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Citaat:
Als je 12-15 bent date je meestal niet erg lang, en gelovige mensen die maagd willen/moeten blijven tot het huwelijk daten denk ik niet erg veel.
nou ik ken genoeg mensen die 13 of 14 zijn en een lange relatie hebben, en gelovige mensen die daten wel hoor, ze moeten maagd blijven tot het huwelijk, maagd is in hun ogen het maagdenvlies in 9 van de 10 gevallen, en die de meeste meisjes niet eens hebben. maar dat betekend dat je wel andere seksuele handelingen kan doen. en bovendien een relatie hoort en hoeft niet alleen te bestaan uit seks.

Maar ik ben benieuwd hoe oud de TS is.
Oud 08-06-2011, 21:13
Macrador
Macrador is offline
Een dokter heeft ook nog is zwijgplicht dus wees maar gerust als hij het al op een rare onmogelijke manier te weten komt.
Oud 08-06-2011, 21:15
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Citaat:
Een dokter heeft ook nog is zwijgplicht dus wees maar gerust als hij het al op een rare onmogelijke manier te weten komt.
Maar ook al heeft de dokter zwijgplicht,
een dikke buik omdat je zwanger bent,
of medicijnen voor een SOA op de lijst van de medicijnen die zijn afgegeven die je eens in de zoveel tijd krijg, en die tot je 18e je ouders nog krijgen, zegt genoeg.
Dus dat de dokter zwijgplicht heeft, maakt in zo'n geval niets uit.

Daarom heeft mijn dokter ook aangeraden om m'n ouders te vertellen dat ik aan de pil ging,
want ondanks dat hij zwijgplicht heeft, kunnen ze het zien aan de lijst medicijnen.
Oud 08-06-2011, 21:16
Verwijderd
Citaat:
gelovige mensen die daten wel hoor, ze moeten maagd blijven tot het huwelijk, maagd is in hun ogen het maagdenvlies in 9 van de 10 gevallen, en die de meeste meisjes niet eens hebben. maar dat betekend dat je wel andere seksuele handelingen kan doen. en bovendien een relatie hoort en hoeft niet alleen te bestaan uit seks.
Ik vind dat soort mensen vreselijke bedriegers. "Ja, ik ben nog maagd.", maar ondertussen hebben ze al flink wat ervaring met pijpen, beffen, etc. Een echte maagd is in mijn ogen niet iemand die nog nooit geslachtsgemeenschap heeft gehad maar iemand die geen enkele seksuele whatsoever heeft.
Oud 08-06-2011, 21:17
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Citaat:
Ik vind dat soort mensen vreselijke bedriegers. "Ja, ik ben nog maagd.", maar ondertussen hebben ze al flink wat ervaring met pijpen, beffen, etc.
Maar volgens je maagdenvlies ben je dan nog maagd, en daar kijken ze toch alleen maar naar. Maar ach dat geld alleen voor meisjes, bij jongens is het niet te controleren en die hebben dus al met alles ervaring.
Oud 08-06-2011, 21:17
Verwijderd
Dus de dokter kan niet zien of wij seks hebben gehad?
Hoe moet hij dan weten welke medicijnen hij moet voorschrijven?
Is er uberhaupt wel een ontsteking in de blaas dat komt door seks?
En kunnen ze dat dan ook zien dat het door seks komt?
Oud 08-06-2011, 21:19
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Maar ook al heeft de dokter zwijgplicht,
een dikke buik omdat je zwanger bent,
of medicijnen voor een SOA op de lijst van de medicijnen die zijn afgegeven die je eens in de zoveel tijd krijg, en die tot je 18e je ouders nog krijgen, zegt genoeg.
Dus dat de dokter zwijgplicht heeft, maakt in zo'n geval niets uit.

Daarom heeft mijn dokter ook aangeraden om m'n ouders te vertellen dat ik aan de pil ging,
want ondanks dat hij zwijgplicht heeft, kunnen ze het zien aan de lijst medicijnen.
Maar ze is de eerste volgens hem en geen soa dus ik ging daar van uit.
Oud 08-06-2011, 21:20
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
nou, als ze zwanger is kan de dokter zien dat je seks heb gehad
als ze een soa heeft, kan hij het zien.
een blaasontsteking kan komen door seks. (dit verhelpt je btw door na de seks even te gaan plassen als meisjes zijnde)
en als ze in dat potje plast als er sperma nog in der vagina zit wat ermee uitloopt, zou hij dat ook wel kunnen zien.

en als de dokter weet wat het is, dan weet ie welke medicijnen hij moet geven.

Maar TS hoe oud zijn jij en je vriendin?
Oud 08-06-2011, 21:22
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Citaat:
Maar ze is de eerste volgens hem en geen soa dus ik ging daar van uit.
Ja, maar zij hoeft niet zijn eerste te zijn, en soa's kunnen er een tijd over doen voordat ze zichtbaar zijn.
Verwijderd
ik 20 zij 15
Verwijderd
Wat een absurd leeftijdsverschil! Was jij haar eerste?
Oud 08-06-2011, 21:23
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Citaat:
ik 20 zij 15
Nou, dan weten der ouders het denk ik wel hoor dat jullie seks hebben.
Keuren ze jullie relatie eigenlijk goed?
en hebben ze echt gezegd van je mag nog geen seks hebben?
Oud 08-06-2011, 21:23
Macrador
Macrador is offline
5 jaar is nu niet absurd. Maar wel waar minder voorkomend op die leeftijd
Oud 08-06-2011, 21:24
Verwijderd
20-15 vind ik wel een groot verschil hoor! Als zij nou 20 was zou vijf jaar verschil veel minder vreemd zijn.
Oud 08-06-2011, 21:24
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Citaat:
5 jaar is nu niet absurd
5 jaar is geen groot verschil als je wat ouder ben, maar als je dochter 15 is en der vriend 20 is het gewoon zo dat een 15 jarige veel minder seksuele ervaring heeft, en een 20 jarige jongen veel meer, en heeft der ook veel sneller behoefte aan.
Dit houd ouders vaak tegen.
Oud 08-06-2011, 21:25
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Citaat:
20-15 vind ik wel een groot verschil hoor! Als zij nou 20 was zou vijf jaar verschil veel minder vreemd zijn.
Dat zou ik veel vreemder vinden eerlijk gezegd, op deze leeftijd zie je nog vaak dat de jongen ouder is als het meisje.
Oud 08-06-2011, 21:26
Verwijderd
bijna 16
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
5 jaar is geen groot verschil als je wat ouder ben, maar als je dochter 15 is en der vriend 20 is het gewoon zo dat een 15 jarige veel minder seksuele ervaring heeft, en een 20 jarige jongen veel meer, en heeft der ook veel sneller behoefte aan.
Dit houd ouders vaak tegen.
Dat is niet allemaal van zelfsprekend hoor .

Maar nu terug OT.
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Maar TS zou je nog even mijn nieuwsgierige vragen willen beantwoorden (a)

Keuren haar ouders jullie relatie eigenlijk goed?
en hebben ze echt gezegd van je mag nog geen seks hebben?
Oud 08-06-2011, 21:28
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Citaat:
Dat is niet allemaal van zelfsprekend hoor .
Tis idd niet heel vanzelfsprekend, maar in de meeste gevallen zie je toch wel dat de leeftijd redelijk gelijk is, dus misschien paar maandjes verschil dat het meisje net wat ouder is, of de jongen is ouder. ook gewoon omdat de meeste jongens kinderachtig zijn, en meisjes veel sneller volwassener zijn, en dan zeker als je 5 jaar schilt, is dat verschil erg groot.

Maar inderdaad OT
Oud 08-06-2011, 21:31
Verwijderd
En kunnen ze dat dan ook zien dat het door seks komt
Oud 08-06-2011, 21:34
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Citaat:
En kunnen ze dat dan ook zien dat het door seks komt
blijf je die vraag herhalen?

De dokter kan alleen iets zien of jullie seks hebben gehad als ze: zwanger is of een soa heeft.

en ja er is een ontsteking die door seks kan ontstaan, namelijk blaasontsteking, maar dit kan door meer dingen komen als alleen seks. en dan kan je niet zien of het door de seks komt.

En als de dokter weet wat ze heeft, dan weet hij welke medicijnen hij moet voorschrijven, er komt namelijk dan iets als die urine controle rollen wat het is, en dan is daar een standaard medicijn voor, waarvoor je een recept krijg, en die je dan kan halen bij de apotheek.
Oud 08-06-2011, 21:38
Macrador
Macrador is offline
Kijk de blaasontsteking kan door allerlei dingen komen. Ook kan het eerste onderzoek niet grondig genoeg zijn geweest zijn of wat dan ook. De oorzaak daar zullen ze achter zoeken en niet of jullie seks hebben.
Een dokter is er voor opgeleid en weet door de ziekte te achterhalen ook welke medicijnen (rekening houded met leeftijd en dergelijke factoren).
Als het dan aan seks ligt gaan ze dat ook vinden denk ik (SOA zwanger), maar laat haar alleen gaan ga mee en zeg gewoon tegen haar ouders iets anders.
Oud 10-06-2011, 11:52
Verwijderd
Citaat:
:')

Er zijn maar weinig "gelovigen" die zich daar een hol van aantrekken.
Oud 10-06-2011, 12:02
Verwijderd
Het maakt geen fuck uit of the dokter weet dat zij seks heeft gehad. De dokter mag dit toch niet aan haar ouders vertellen. En als het al uitgesloten is dat ze zwanger is of een SOA heeft, dan is er aan eventuele medicijnen niets te zien.

Niet zo druk maken.

Edit: Ik zie net dat de TS zijn account heeft laten verwijderen, dus ik neem aan dat dit topic ook onnodig is, nu?
Oud 10-06-2011, 17:51
Pluis
Pluis is offline
Goed punt Syori. ik gooi hem dus maar dicht.

Regels voor berichten