![]() |
op ontdekking ;)
Hallo íedereen
Ik ben een jongen van 15, en ik ben 100% HETERO... Ik zou me graag eens seksueel (aftrekken, pijpen, anaal) amuseren met een andere jongen jonger of van mijn leeftijd... is dit normaal??? Als je zoiets al hebt gedaan, kan je hier je verhaal doen... vind Ik altijd wel spannend en geil om te lezen... Greeeetz dreamboy_xx |
Ik ben een meisje, dus heb er geen directe ervaring mee. Maar ik weet dat het iets is wat meerdere jongens graag zouden willen. Ik vind het in ieder geval helemaal niet raar.
|
Ja, dat is normaal als je homoseksueel bent.
|
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
nja ik doe dat liever met een meisje hoor..
|
maar je bent egt geen homo als je zoiets wilt
|
Citaat:
Dus je bent zeker niet de enige, en je hoeft ook heus geen homo te zijn om een overdaad aan hormonen te hebben. ;) :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan klopt alleen je eerste redenatie van 100% hetero niet...
Ik heb nooit maar dan ook nooit de neiging gehad om ook maar iets intiems te doen met een andere man. Dus je bent misschien niet homo, maar dan maar 85% hetero ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Sterker nog, het heeft me juist doen inzien dat ik wel heel erg hetero ben, want achteraf gezien vond ik het echt niet interessant. |
Citaat:
|
al die topics van jongens die (willen) experimenteren met hun vrienden maar vooral heel hard roepen ABSOLUUT ONTZETTEND VRESELIJK hetero te zijn, vind ik wel een beetje vreemd. zou dat een generatieverschil zijn? ;)
|
Een hetero jongen die zich dreamboy_xx noemt moet ik nog tegenkomen.
|
Citaat:
|
Wat een onzin dat als hij een keer wat zou willen proberen met een jongen, dat hem niet meer 100% hetero maakt zeg. Als hij geen gevoelens heeft voor jongens, maar wel een keer zoiets uit wilt proberen, maakt dat hem echt niet minder hetero.
Zelf heb ik niet (of nog niet) gehad dat ik zoiets zou willen proberen met een jongen, maar ik snap best dat hij nieuwschierig is naar hoe dat is. Niks mis mee lijkt me. |
Een keer wat aanklooien met een jongen is 1 ding, maar hij heeft het ook over anale seks, en dat gaat me toch wel wat ver als je beweert dat je hetero bent. Dan zou ik eerder zeggen dat je op jongens én meisjes valt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Officieel zou je pas homo zijn als je verliefd word op hetzelfde geslacht. Maar als je constant fantaseert over seks met een andere gast ben je natuurlijk gewoon een flikker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij omdat je dan niet alleen fantaseert over anale seks, maar specifiek over anale seks met een jongen.
|
Maar fantaseren maakt je toch niet meer of minder hetero of homo? Ik fantasees ook wel eens over seksuele handelingen die ik heel specifiek uit voer met een meisje, maar dat maakt toch niet dat ik minder hetero ben? Imo ben je pas homo als je verliefd wordt op iemand van t zelfde geslacht, niet als je erover fantaseert, hoe specifiek ook. Of ligt dat nu aan mij?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar komt dat fantaseren ineens vandaan? ts zegt toch juist dat hij dat allemaal wil doen met een jongen, niet dat hij er alleen over fantaseert? en of het normaal is als je 100% hetero bent dat je seks wil met een andere jongen, ehhhh
|
Citaat:
Ik heb echt nog nooit, maar dan ook nooit, gevoelens gehad voor een meisje (als in: verliefd), maar toch was ik nieuwsgierig naar seks met een meisje. Achteraf heeft het alleen bevestigd dat ik echt hetero ben, want ik vond het helemaal niet interessant. Ik hoop wel dat je nu echt niet gaat beweren dat ik plots geen hetero meer ben omdat ik seks heb gehad met een meisje. Don't get me wrong: ik heb niets tegen homo's, lesbiennes of biseksuele mensen, maar ik weet toch zeker zelf wel wat ik ben?! :o Dat geldt ook voor de TS. |
Okee, heb me een beetje onhandig uitgedrukt, want het is natuurlijk niet meer dan mijn mening ;) Ik ben hetero en nooit nieuwsgierig naar seks met een vrouw geweest, omdat ik me minstens aangetrokken moet voelen tot mijn sekspartner. Kan me om die reden niet voorstellen dat andere hetero's wel seks met iemand van hetzelfde geslacht willen. ts heeft het over 'niet iedere dag, maar zo af en toe'. Noem me bekrompen als je wil, maar ik kan me dat dus echt niet voorstellen van iemand die hetero is. Ik heb echt niks tegen homoseksualiteit en iedereen moet vooral doen wat ie zelf wil, maar kei hard roepen dat je echt ontzettend vreselijk hetero bent en tegelijkertijd af en toe anale seks met een andere man... dat begrijp ik écht niet.
|
Citaat:
Overigens snap ik dat je niets tegen homo's hebt, hoor. ;) En het is wat mij betreft ook een beetje frappant dat het niet bij één keer blijft in het geval van de TS. Zelf heb ik dus één keer seks gehad met een meisje en dat was ook meteen de laatste keer, want ik vond het niet interessant. Voor zover ik weet heeft de TS het nog nooit gedaan, dus misschien vindt hij de fantasie wel geil, maar heeft hij na één keer ook zoiets van "Never again!". :D Hij moet het toch zelf ontdekken. En daarbij: Who cares wat je bent en hoeveel %.. Mensen houden er teveel hokjes op na wat mij betreft. :p |
Citaat:
Ben wel benieuwd hoe andere mannen hierover denken ;) Het gaat me verder niet echt om de ts, dit soort topics (en ook de reacties) verbazen me nogal. |
Citaat:
|
Ik vind het niet normaal. Maar wie ben ik ? En wat is normaal ?
Als jij daar zin in hebt, dan doe je dat. Wie houd je tegen ? En waarom ? Dus, doen.. Maar ik vind niet dat je 100 procent hetro bent als je dit soort ideeen/behoeftes hebt. Ik ben hetro, 100 procent of niet, kzou het niet weten, maar ik zou echt nooit op dit soort ideeen komen, laat staan dat ik het zou willen :| |
98.2% hetero. :)
|
Citaat:
Daarbij is fysieke aantrekkingskracht niet nodig voor een aangename seksuele reactie. |
Die laatste stelling vind ik een beetje gek, verder was ik t helemaal met Volk eens.
|
Ik vind het echt niet raar als je een keer met een jongen verder gaat..
Het is toch logisch dat je wilt weten hoe het is? Alles een keer uitproberen in je leven tochh. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben ook 100% hetero maar toen ik laatst bij een vriend van mij bleef slapen hebben we gezoend gepijpt afgetrokken en anaal gedaan en het was wel leuk en ik zou het ook best vaker doen (die vriend zei ook al dat hij het best vaker zou doen) maar dan ben je niet meteen gay of bi dan ben je gewoon aan t experimenteren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |