![]() |
muggenbulten
Ik heb zaterdag een enorm aantal muggenbulten opgelopen, veel kleine maar ook een paar grote. Een jeukte vandaag echt enorm en ik heb er veel aangezeten. Nu is de bult enorm en de huid is rood in een kring en hard. Moet ik het aankijken of moet ik me zorgen maken?
Dankjewel! |
Een vriendin van mij heeft ook zoiets als die wordt geprikt zet haar hele arm/been waar die bult zit op. Dat komt omdat ze allergisch is dat gaat na een paar dagen weg. Ik heb geen idee wat je zou moeten doen mis ff naar huisarts ofzo.
|
Ik ben ook allergisch geweest voor muggenbulten, maar op een gegeven moment went je lichaam er wel aan en gaat het over. In die tijd had de dokter wel wat medicijnen voorgeschreven...
|
het helpt mij altijd om die zalf van azaron te gebruiken, voor 5 euro ofzo bijna overal te krijgen...
|
Oké, ik zal even langs de drogist gaan dan, iemand een idee binnen welk tijdsbestek ik naar de huisarts zou moeten, mocht het niet weggaan?
|
Citaat:
Of heb ik iets gemist? iig als het heel erg is even naar de apotheek gaan en vragen wat je er tegen kan/moet doen zal wel werken denk ik. |
Je kunt over een allergie heen groeien en je kunt ook een allergie ontwikkelen (dus bv nooit hooikoorts gehad en op je 19de begin je ineens te snotteren wanneer het gras bloeit).
Ik gebruik voor muggenbulten altijd Azaron, dat werkt bij mij erg goed tegen de jeuk. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar daat gaat dit topic niet echt over ;) |
Citaat:
http://www.kinderinfo.nl/artikelen/a...-algemeen.html |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47. |