![]() |
Mr Saai-ja #1422
*O*
|
Wolla, die was snel!
|
juh :o
Ik zit trouwens ook altijd aan m'n sieraden te frunniken :o |
Maar sowieso, wie neemt nu de mening over mode van een vrouw met kort haar serieus? Dat is net zoiets als Lilian Helder iets vragen over statistiek.
|
Van mijnb mentor mag ik geen vingers meer knakken, maar wat gaat dat mens het aan wat ik doe met mn lichaam.
|
Leuke topicnaam :)
|
Brenda97 62
.sann 58 Onait Sirch 44 Sarah 38 fizzle-fluffy 38 Azèche 33 Absinthe 33 Mutant 24 Martiño 22 Noedelhap 19 Stefenootje 19 Schrödinger 17 Volkert 17 deadlock 15 bloemmetje97 11 Syori 10 Geel 8 lentekriebel 6 Sabir 6 Carn 4 Dark Phoenix 4 Thomasvan'taug 3 MiBe 2 flyaway 2 mijamoto 1 Elmp 1 Calculi yukon 1 Panopticon 1 Furby Feeder 1 Uice 1 |
:bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mijn ketting die ik voor mijn afstuderen had gekregen doe ik altijd hard mijn best om niet te frunniken, en meestal met succes :Y want er zit een echte parel aan en ik heb vaak alcohol aan m'n handen en alcohol beschadigt parels.
|
jaah heb meeste posts :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik draai vaak aan mijn armband, of ik staar naar de plaatjes erop. Of ik probeer me van elke heilige te herinneren waar hij/zij ook weer de heilige van was, van de keelpijn of van de voortijdig om het leven gekomen soldatenvrouwen. Maar verder frut ik meer met mijn haar.
|
Onait is wle op zn frans, azeche.
Ik wilde altijd wel gaatjes (ben nu eenmaal een neger), maar ik durf dat soort dingen niet hoor. |
Ik zei altijd So-i-ja, omdat Soi-ja moeilijker uit te spreken/denken is.
|
Citaat:
|
Citaat:
dat vindt een vriendin van mij ook ,maar een andere vriendin die ook weer een vriendin van haar is doet dat ook. en soms damen met tegelijk (onbewust) en zei flipt dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*zuhct*
Bepaald kort haar bij vrouwen vind ik wel mooi, maar over het algemeen zijn het toch vrouwen met kinderen of vrouwen in de menopauze die hun haar kort knippen. |
Citaat:
Dankjewel voor je smsje nog trouwens! Lief :)<3 |
Citaat:
|
Ik ga wiien want Theodoor moet huiswerk printen :Y
|
Citaat:
|
Citaat:
laat maar. |
Dit is te kort:
http://www.castingnieuws.nl/files/u_...short-hair.jpg Dit kan nog nét: http://www.mastcelebs.com/upload/Alizee8.jpg (hopelijk doen de deeplinks het) |
Oorbellen zijn bij mij behalve redelijk mooi vaak ook ook functioneel! Ik heb vijf gaatjes en de onderste twee, die ik al sinds mijn zesde heb, zijn best zichtbaar/groot als ik er geen oorbellen in draag. Dat is lelijker dan iets glimmends, al zijn het maar kleine knopjes of zo.
|
Ja, precies, als je die gaatjes ziet, is dat ook gewoon niet mooi.
|
Doe dan moeite, je hebt het hoogste aantal posts, dan zou je toch genoeg oefening moeten krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
[QUOTE=Azèche;31692922]Oh, dat zei ik dan weer als Onajt. :( Onajt Sierrrrtsj.[/QUOTENja, alleen de "ai" is Frans. :p Het is /O-nèt-Sirtj/ |
Ik wil aan elke kant nog een 2e gaatje bij.
mijn vader vindt dat niet goed. Maar mn tante was eens opo een verjaardag en zag dus mn gaatjes (had die dag geen oorbellen in) en zei: miss is het mooi nog een 2e gaatje erbij te nemen. Mn vader flipte zo wat, want van hem mocht het. Nu ook niet trouwens. |
Mjah, om heel eerlijk te zijn vind ik kort haar bij vrouwen ook niet mooi, hoor. Maar wat dat betreft ben ik lekker seksistisch. Vrouwen horen lang haar te hebben. En mannen horen haar te hebben en daarmee wil ik zeggen: GA NIET ALLES SCHEREN. Ik vind het eigenlijk al stom als mannen hun gezicht helemaal glad scheren; stoppels zijn beter. En het is al helemaal erg als mannen hun oksels, borst, benen en whatever else gaan scheren, want dat is zo iew. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind lang haar bij vrouwen meestal ook mooier. Maar het hangt ook van het soort haar en vrouw af.
|
Citaat:
Maar ik ben wel voor lang haar, ook bij mannen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn moeder prikt haar gaatjes altijd door, maar ze draagt al jaren geen oorbellen meer , dus waarom die moeite?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |