Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik draai vaak aan mijn armband, of ik staar naar de plaatjes erop. Of ik probeer me van elke heilige te herinneren waar hij/zij ook weer de heilige van was, van de keelpijn of van de voortijdig om het leven gekomen soldatenvrouwen. Maar verder frut ik meer met mijn haar.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oorbellen zijn bij mij behalve redelijk mooi vaak ook ook functioneel! Ik heb vijf gaatjes en de onderste twee, die ik al sinds mijn zesde heb, zijn best zichtbaar/groot als ik er geen oorbellen in draag. Dat is lelijker dan iets glimmends, al zijn het maar kleine knopjes of zo.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil aan elke kant nog een 2e gaatje bij.
mijn vader vindt dat niet goed. Maar mn tante was eens opo een verjaardag en zag dus mn gaatjes (had die dag geen oorbellen in) en zei: miss is het mooi nog een 2e gaatje erbij te nemen. Mn vader flipte zo wat, want van hem mocht het. Nu ook niet trouwens. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mjah, om heel eerlijk te zijn vind ik kort haar bij vrouwen ook niet mooi, hoor. Maar wat dat betreft ben ik lekker seksistisch. Vrouwen horen lang haar te hebben. En mannen horen haar te hebben en daarmee wil ik zeggen: GA NIET ALLES SCHEREN. Ik vind het eigenlijk al stom als mannen hun gezicht helemaal glad scheren; stoppels zijn beter. En het is al helemaal erg als mannen hun oksels, borst, benen en whatever else gaan scheren, want dat is zo iew.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat: