Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2011, 13:30
Verwijderd
Advertentie
Oud 19-06-2011, 13:30
Verwijderd
Wolla, die was snel!
Oud 19-06-2011, 13:31
Verwijderd
juh

Ik zit trouwens ook altijd aan m'n sieraden te frunniken
Schrödinger
Schrödinger is offline
Maar sowieso, wie neemt nu de mening over mode van een vrouw met kort haar serieus? Dat is net zoiets als Lilian Helder iets vragen over statistiek.
Verwijderd
Van mijnb mentor mag ik geen vingers meer knakken, maar wat gaat dat mens het aan wat ik doe met mn lichaam.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Leuke topicnaam
Verwijderd
Brenda97 62
.sann 58
Onait Sirch 44
Sarah 38
fizzle-fluffy 38
Azèche 33
Absinthe 33
Mutant 24
Martiño 22
Noedelhap 19
Stefenootje 19
Schrödinger 17
Volkert 17
deadlock 15
bloemmetje97 11
Syori 10
Geel 8
lentekriebel 6
Sabir 6
Carn 4
Dark Phoenix 4
Thomasvan'taug 3
MiBe 2
flyaway 2
mijamoto 1
Elmp 1
Calculi yukon 1
Panopticon 1
Furby Feeder 1
Uice 1
Oud 19-06-2011, 13:32
Verwijderd
Verwijderd
Citaat:
Maar sowieso, wie neemt nu de mening over mode van een vrouw met kort haar serieus? Dat is net zoiets als Lilian Helder iets vragen over statistiek.
Verwijderd
Citaat:
Van mijnb mentor mag ik geen vingers meer knakken, maar wat gaat dat mens het aan wat ik doe met mn lichaam.
Het is gewoon rotgeluid.
Verwijderd
Bij mijn ketting die ik voor mijn afstuderen had gekregen doe ik altijd hard mijn best om niet te frunniken, en meestal met succes want er zit een echte parel aan en ik heb vaak alcohol aan m'n handen en alcohol beschadigt parels.
Verwijderd
jaah heb meeste posts
Oud 19-06-2011, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Wat verstaan mannen nu eigenlijk onder 'kort haar'. Gaat het dan echt alleen om haar dat niet 'valt', of is alles boven (bijvoorbeeld) de schouders kort?
Verwijderd
Citaat:
ik neem aan dat het haar om het geluid gaat. Zelfde reden dat je niet in de klas continu met je tong mag klakken of met je pen klikken
Verwijderd
Ik draai vaak aan mijn armband, of ik staar naar de plaatjes erop. Of ik probeer me van elke heilige te herinneren waar hij/zij ook weer de heilige van was, van de keelpijn of van de voortijdig om het leven gekomen soldatenvrouwen. Maar verder frut ik meer met mijn haar.
Verwijderd
Onait is wle op zn frans, azeche.

Ik wilde altijd wel gaatjes (ben nu eenmaal een neger), maar ik durf dat soort dingen niet hoor.
Verwijderd
Ik zei altijd So-i-ja, omdat Soi-ja moeilijker uit te spreken/denken is.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Het is gewoon rotgeluid.
Inderdaad
Oud 19-06-2011, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Het is gewoon rotgeluid.

dat vindt een vriendin van mij ook ,maar een andere vriendin die ook weer een vriendin van haar is doet dat ook. en soms damen met tegelijk (onbewust) en zei flipt dan.
Oud 19-06-2011, 13:34
Verwijderd
Citaat:
dat vindt een vriendin van mij ook ,maar een andere vriendin die ook weer een vriendin van haar is doet dat ook. en soms damen met tegelijk (onbewust) en zei flipt dan.
Ik zou je echt beter begrijpen als je iets beter op je typfouten zou letten
Oud 19-06-2011, 13:35
Verwijderd
Citaat:

Ik wilde altijd wel gaatjes (ben nu eenmaal een neger), maar ik durf dat soort dingen niet hoor.
Oh, dat zei ik dan weer als Onajt. Onajt Sierrrrtsj.
Oud 19-06-2011, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Oud 19-06-2011, 13:36
Verwijderd
*zuhct*

Bepaald kort haar bij vrouwen vind ik wel mooi, maar over het algemeen zijn het toch vrouwen met kinderen of vrouwen in de menopauze die hun haar kort knippen.
Verwijderd
Citaat:
Ik meer een beetje Soh-ja.

Dankjewel voor je smsje nog trouwens! Lief <3
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Oh, dat zei ik dan weer als Onajt. Onajt Sierrrrtsj.
Ik als One-night Search
Advertentie
Verwijderd
Ik ga wiien want Theodoor moet huiswerk printen
Verwijderd
Citaat:

Dat je het niet durft omdat het er niet uitziet, kan ik begrijpen, maar verder is er niets aan hoor. Stelt echt geen reet voor.
Verwijderd
Citaat:
ssry

laat maar.
Oud 19-06-2011, 13:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dit is te kort:

Dit kan nog nét:

(hopelijk doen de deeplinks het)
Oud 19-06-2011, 13:37
Verwijderd
Oorbellen zijn bij mij behalve redelijk mooi vaak ook ook functioneel! Ik heb vijf gaatjes en de onderste twee, die ik al sinds mijn zesde heb, zijn best zichtbaar/groot als ik er geen oorbellen in draag. Dat is lelijker dan iets glimmends, al zijn het maar kleine knopjes of zo.
Oud 19-06-2011, 13:38
Verwijderd
Ja, precies, als je die gaatjes ziet, is dat ook gewoon niet mooi.
Verwijderd
Doe dan moeite, je hebt het hoogste aantal posts, dan zou je toch genoeg oefening moeten krijgen.
Verwijderd
Citaat:
Dit is te kort:

[afbeelding]

Dit kan nog nét:

[afbeelding]

Dan vind ik dat korte mooier als dat halflange, in dit geval.
Oud 19-06-2011, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Is niet moeilijk toch.

[QUOTE=Azèche;31692922]Oh, dat zei ik dan weer als Onajt. Onajt Sierrrrtsj.[/QUOTENja, alleen de "ai" is Frans. Het is /O-nèt-Sirtj/
Oud 19-06-2011, 13:39
Verwijderd
Ik wil aan elke kant nog een 2e gaatje bij.
mijn vader vindt dat niet goed.
Maar mn tante was eens opo een verjaardag en zag dus mn gaatjes (had die dag geen oorbellen in) en zei: miss is het mooi nog een 2e gaatje erbij te nemen.
Mn vader flipte zo wat, want van hem mocht het. Nu ook niet trouwens.
Oud 19-06-2011, 13:40
Verwijderd
Mjah, om heel eerlijk te zijn vind ik kort haar bij vrouwen ook niet mooi, hoor. Maar wat dat betreft ben ik lekker seksistisch. Vrouwen horen lang haar te hebben. En mannen horen haar te hebben en daarmee wil ik zeggen: GA NIET ALLES SCHEREN. Ik vind het eigenlijk al stom als mannen hun gezicht helemaal glad scheren; stoppels zijn beter. En het is al helemaal erg als mannen hun oksels, borst, benen en whatever else gaan scheren, want dat is zo iew.
Oud 19-06-2011, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Dat je het niet durft omdat het er niet uitziet, kan ik begrijpen, maar verder is er niets aan hoor. Stelt echt geen reet voor.
Heb een aantal jaar geleden opnieuw gaatjes laten schieten, maar ik vond het eigenlijk nog tegenvallen hoor, qua pijn.
Oud 19-06-2011, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Mjah, om heel eerlijk te zijn vind ik kort haar bij vrouwen ook niet mooi, hoor. Maar wat dat betreft ben ik lekker seksistisch. Vrouwen horen lang haar te hebben. En mannen horen haar te hebben en daarmee wil ik zeggen: GA NIET ALLES SCHEREN. Ik vind het eigenlijk al stom als mannen hun gezicht helemaal glad scheren; stoppels zijn beter. En het is al helemaal erg als mannen hun oksels, borst, benen en whatever else gaan scheren, want dat is zo iew.
qft, ik vind een glad gezicht ook zelden aantrekkelijker dan een beetje stoppels.
Verwijderd
Citaat:
Ik meer een beetje Soh-ja.

Dankjewel voor je smsje nog trouwens! Lief <3
Your welcome. Ga je wel nog naar de muziek zo?

Citaat:
Qft.

Citaat:
Dit is te kort:

[afbeelding]

Dit kan nog nét:

[afbeelding]

Dat onderste is geloof ik lang haar dat opgestoken is, geen kort geknipt haar.

Citaat:
Is niet moeilijk toch.
Vind ik wel.
Verwijderd
Citaat:
Maar mn tante was eens opo een verjaardag en zag dus mn gaatjes (had die dag geen oorbellen in) en zei: miss is het mooi nog een 2e gaatje erbij te nemen.
Gewoon stiekem doen. Mannen hebben geen oog voor detail. Ik durf te wedden dat je gewoon met twee gaatjes voor hem kunt staan en hij dat niet eens opmerkt. *spreekt uit ervaring*

Laatst gewijzigd op 19-06-2011 om 13:41. Reden: Verkeerd gelezen.
Verwijderd
Ik vind lang haar bij vrouwen meestal ook mooier. Maar het hangt ook van het soort haar en vrouw af.
Verwijderd
Citaat:
Nou ik ken mannen die toch bepaalde lichaamsdelen mogen harsen hoor...

Maar ik ben wel voor lang haar, ook bij mannen.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dan vind ik dat korte mooier als dat halflange, in dit geval.
Maar jij bent dan ook geen heteroseksuele man, in welk geval je het met mij eens zou zijn (sowieso: toen ik op een foto van Emma Watson zocht, moest ik specifiek zoeken op "Emma Watson short hair" - op de eerste twee pagina's is er geen foto van haar te vinden met dat afgrijselijke pottenkapsel - dat zegt toch genoeg).
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Je schrijft nu wel met leestekens, hoofdletters etc. , maar ik snap nog steeds het verhaal niet . Njah, dat zal dan wel weer aan mij liggen .
Oud 19-06-2011, 13:42
Verwijderd
Mijn moeder prikt haar gaatjes altijd door, maar ze draagt al jaren geen oorbellen meer , dus waarom die moeite?!
Oud 19-06-2011, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Maar jij bent dan ook geen heteroseksuele man, in welk geval je het met mij eens zou zijn (sowieso: toen ik op een foto van Emma Watson zocht, moet ik specifiek zoeken op "Emma Watson short hair" - op de eerste twee pagina's is er geen foto van haar te vinden met dat afgrijselijke pottenkapsel - dat zegt toch genoeg).
Ik vind dat ze het wel kan hebben. Al mocht ik dat lange ook meer.
Verwijderd
Citaat:
Gewoon stiekem doen. Mannen hebben geen oog voor detail. Ik durf te wedden dat je gewoon met twee gaatjes voor hem kunt staan en hij dat niet eens opmerkt. *spreekt uit ervaring*
Ja ga ik ooit doen dan. Of als verjaardags cadeau van mij tante. Hij furft mn tante toch niet tegen te spreken. en mn haar is dik en lang genoeg voor het te verbergen. ik kan het ook zelf door prikken , is een keer bijna gelukt.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Mijn moeder prikt haar gaatjes altijd door, maar ze draagt al jaren geen oorbellen meer , dus waarom die moeite?!
Voor het geval dat ze tóch weer een keer oorbellen wil dragen.
Verwijderd
Citaat:
Nou ik ken mannen die toch bepaalde lichaamsdelen mogen harsen hoor...

Maar ik ben wel voor lang haar, ook bij mannen.
Nou eh, liever een beetje teveel haar (en dan laat ik de echte extremen buiten beschouwing ) dan helemaal geen haar.
Oud 19-06-2011, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder heeft haar gaatjes helemaal zelf gemaakt met een speld, een kurk, alcohol en een aansteker.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten