![]() |
Wanneer heb je nou echt verkering?
Vroeger was het altijd zo van: 'Wil je met me verkering?'
En hoe is dat nu dan? ik vind het toch een beetje raar om dat zo te vragen op deze leeftijd. (ben 15 jaar) |
Als je verliefd op elkaar bent, duh.
|
Daar hoef jij je niet druk om te maken, op jouw leeftijd beginnen meisjes daar zelf over als het aan de orde is (na zoenen e.d.).
|
Citaat:
|
bij reverend wel =D
|
Citaat:
|
Als je met elkaar zoent en stuff
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is pas officieel als je allebei je relationship status op facebook hebt geupdate.
|
Citaat:
|
Als je een keer vraagt 'hebben we nu eigenlijk wat?' en het antwoord ja is ;)
|
Citaat:
Citaat:
Verkering is in mijn optiek nog steeds het vragen van, wil je verkering met me ? En dat na een/aantal date's en gezoend te hebben. |
Ik ben ook 15 en volgens mij gaat het gewoon nog steeds via een vraag hoor!
Maar dan niet meer op de "basisschoolmanier" om het zo maar even te benoemen, maar dan meer op een manier van 'zou jij meer willen dan vriendschap alleen?' of de 'wil je mijn meisje zijn?' manier. |
Als daar nou eens een duidelijke regel voor zou zijn, zou handig zijn!
|
Ik vind de vraag; hebben we nu wat, een beetje lomp eerlijk gezegd :o
|
Citaat:
Of is dat alleen privé voor jou :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan mis je toch wat ;)
|
Citaat:
|
Als je vaak bij elkaar bent, verliefd bent en je daar naar gedraagt. En als je weet dat dit voor jullie beiden exclusief is, en dit niet meer met anderen zou doen.
|
Als je the talk hebt gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat lijkt me gewoon logisch! Maarja, 15 is misschien nog een beetje jong.. |
Citaat:
|
Citaat:
Je moet wel beide op de hoogte zijn van dat je 'iets' hebt :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij waren het de jongens die het dan op een gegeven moment vroegen, als ik het mij goed herinner.. |
Citaat:
Bij vorige vriendje trouwens ook, die deelde me mee dat zijn buurman hem gevraagd had of ik nou z'n vriendin was, en dat hij daar ja op had gezegd. Dus ik zo, oh? Okee. |
Ik vond de manier waarop ik gevraagd werd toch wel mooi.
Ik fietste met hem mee naar huis en toen we er waren gaven we elkaar nog een knuffel. Toen zei hij: 'Ik heb nog 1 vraagje'. Ik denk dat ik hem toen vragend heb aangekeken, waarop hij vroeg: 'Wil jij mijn vriendin zijn?' |
Haha van mij moest hij het nog vragen om heb een beetje te plagen ;p hij durfde het niet xd aaah was zo schattig om hem zo te zien staan. Btw hij was 18 en ik 15 ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WIL JE M'N VRIENDJE ZIJN (a)
|
Als het meisje in kwestie jouw vriendin wil zijn, zal ze dit vanzelf melden.
Tegenwoordig zeg ik gewoon: "Ik zou het niet erg waarderen als je dat met anderen ook deed." ofzoiets (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sowieso is er volgens mij flink wat mis als je tot de dag dat de relatie begint nog met anderen aan het zoenen bent. Of dat er niet genoeg vertrouwen en liefde is om ermee te stoppen zonder dat je van iemand moet horen wat ie niet kan waarderen. Ik zou in ieder geval heel hard afknappen als iemand dat tegen mij zou zeggen en hem niet meer als relatiemateriaal beschouwen. |
Het komt neer op wat Phoebe zegt, maar de uitspraak is een beetje bot :D Vraag me af of ze dat ook echt zo formuleert en hoe dat dan wordt opgepikt :D
|
Citaat:
als jullie het allebei vinden. |
Niet alleen als je verliefd op elkaar bent, maar ook als je je veilig en geborgen voelt bij die ander.
En je geantwoord hebt op de vraag "Wil je verkering met mij?" (of iets in die richting). En in mijn ogen is het pas écht serieus als je met elkaar naar bed bent geweest. - Yep. I'm straight-edge. Blame me. :D |
Citaat:
Ik heb altijd geleerd; als je het langer dan zoiezo 3 maanden of meer kan volhouden is het serieus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |