Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat lijkt me gewoon logisch! Maarja, 15 is misschien nog een beetje jong..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij waren het de jongens die het dan op een gegeven moment vroegen, als ik het mij goed herinner.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij vorige vriendje trouwens ook, die deelde me mee dat zijn buurman hem gevraagd had of ik nou z'n vriendin was, en dat hij daar ja op had gezegd. Dus ik zo, oh? Okee. |
![]() |
|
Ik vond de manier waarop ik gevraagd werd toch wel mooi.
Ik fietste met hem mee naar huis en toen we er waren gaven we elkaar nog een knuffel. Toen zei hij: 'Ik heb nog 1 vraagje'. Ik denk dat ik hem toen vragend heb aangekeken, waarop hij vroeg: 'Wil jij mijn vriendin zijn?'
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Sowieso is er volgens mij flink wat mis als je tot de dag dat de relatie begint nog met anderen aan het zoenen bent. Of dat er niet genoeg vertrouwen en liefde is om ermee te stoppen zonder dat je van iemand moet horen wat ie niet kan waarderen. Ik zou in ieder geval heel hard afknappen als iemand dat tegen mij zou zeggen en hem niet meer als relatiemateriaal beschouwen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet alleen als je verliefd op elkaar bent, maar ook als je je veilig en geborgen voelt bij die ander.
En je geantwoord hebt op de vraag "Wil je verkering met mij?" (of iets in die richting). En in mijn ogen is het pas écht serieus als je met elkaar naar bed bent geweest. - Yep. I'm straight-edge. Blame me. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb altijd geleerd; als je het langer dan zoiezo 3 maanden of meer kan volhouden is het serieus. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met houden van en verkering zonder houden van.. Some | 11 | 13-12-2003 09:32 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |