![]() |
Wallen
Ik heb best grote wallen onder m'n ogen. Wat kan ik daaraan doen?
Ik heb geen zin om vroeger naar bed te gaan. |
Nivea Q10+
|
Citaat:
|
Je wil niet eerder naar bed dusja :o dat is een roller waarmee je elke avond voor je gaat slapen moet oprollen :o
|
Lol @ mannen/jongens die dit soort spul gebruiken.
|
Citaat:
|
Eens op tijd naar bed gaan.:o
|
ijsklontjes :P
|
Citaat:
's avonds een kerel, 's ochtends een kerel. |
Citaat:
|
Als je snel last hebt van wallen dan is het beste wat je kunt doen gewoon zorgen voor genoeg (nacht)rust. Want er is geen enkele crème die je wallen kan laten verdwijnen, ik spreek uit ervaring. :p
Edit: oh wacht, er is misschien wel verschil in wallen en donkere kringen, ik had het vooral over het laatste. |
Slapen helpt vast. ;)
|
Slapen mischien?
|
Als je ze alleen maar hebt als je niet genoeg slaapt, dan lijkt slapen mij echt de meest effectieve oplossing...
|
Langer uitslapen 's ochtends.
|
Zoals al gezegd is, langer slapen, en dus zonodig ook vroeger naar bed, of (langer) uitslapen. Hoelang slaap je meestal?
|
Een goede vocht inbrengende creme doet wonderen.
|
Ik weet niet hoe veel je slaapt maar ik ga er stilletjes vanuit dat dat te weinig is.
laten we zeggen dat je 9 uur nodig hebt (vanwege de puberteit) per nacht. Slapen is natuurlijk ook belangrijk voor andere dingen als kringen om je ogen weghouden. Heb je bijvoorbeeld problemen met concentratie? Dat kan heel goed aan een slecht slaappatroon liggen. en elke ochtend naar school fietsen wordt ook wat veiliger als je ogen niet constant dichtvallen:P Dus misschien toch maar eens proberen genoed slaap te krijgen? |
Citaat:
|
Citaat:
In dat geval denk ik niet dat het aan je slaap ligt... want van een uurtje te weinig slapen krijg je geen slaapogen. Misschien dat dat gewoon is hoe je huid rond je ogen er nu uitziet. Je kunt cremèpjes proberen of zo'n roller speciaal voor je ogen. Ik gebruik zelf wel eens van dat l'oreal men expert hydra energetic spul. Moet wel zeggen dat qua uiterlijk ik er niks aan zie, maar je voelt je wel wat wakkerder. Misschien hebben anderen hier meer ervaring met cremèpjes?? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |