![]() |
Wat was jouw laatste saainitaire bezoek? #1453
Huhu, verwarrende titel :evil:
|
trutje :p
|
Nou, weekend!
|
@Stefenootje: mayonaise is totáál geen dikmaker, hoe kom je daarbij?
|
Citaat:
In een eetlepel gewone mayonaise zitten 100 kilocalorieën he. Maar ik zal wel weer happen op een 'grap' van je :P |
Ik vraag me af of er iets een grotere dikmaker is dan mayonaise. Iemand hoger dan 670 kcal/100 ml?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bonbon bloc 550.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je je friet standaard met 3 lepels mayonaise eet, in plaats van zonder mayonaise, dan word je toch eerder dik hoor, lijkt me. |
Frituurvet 900 kcal/100gr (y)
|
Citaat:
Maarja, dat is dan ook vet. |
Citaat:
|
Walnoten: 659!
|
Walnotenolie: 884!
|
Citaat:
Ik zou best blij zijn als ik het niet zou lusten, scheelt weer een berg calorieen. En het is niet dat je enorm beperkt bent, want je kan friet met allerlei sauzen eten. Nou ja, jij lust dan ook geen ketchup, maar goed. :P |
Citaat:
|
Broccoli roomsaus: 1125 :D(N)
|
Levertraan 882.
|
Citaat:
|
Maar bittere smaken moet je leren eten. Dat komt doordat je lichaam vanuit evolutionair oogpunt, bittere smaken associeert met vergif. Daarom lus je ze niet, je moet het dus echt leren eten.
|
Leuk spel :D
|
chocoladepasta 1711!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wake up banaan van brinta is 1480. Maar ik ken het niet. Per portie bereid met melk is het 650.
|
Citaat:
|
Chocopasta is dus het ergst!
|
Citaat:
|
Citaat:
het heeft de smaak van de hel |
Oh, jullie hebben het heel ergens anders over :D(N)
|
Citaat:
En ja, is ook zo. Maar ik was wel erg hoor :o Als er een puntje mayonaise aan een frietje zat, wilde ik hem al niet meer opeten :p En zo heb ik al wel eens gehad dat we bijvoorbeeld een voorstelling hadden en iemand friet voor ons ging halen en standaard overal mayo op had laten pleuren (n) Toen kon ik dus niets eten :o |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Aan zulk mutserig eetgedrag heb ik een hekel hoor :nono: |
Citaat:
|
En wat vind je dan van die MacDonalds frietsaus, Minke?
|
Citaat:
Bovendien lijkt honger me ook deels psychologisch; als je een maaltijd op hebt, heb je het gevoel dat je klaar bent voor die avond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Oei! Een forumbaas die illegaal downloaden goedkeurt! :nono:
|
Als je honger hebt moet je eten, als je dorst hebt moet je drinken. Dat zijn gewoon signalen van je lichaam, ongezonde boel als je dat gaat zitten negeren.
Tenzij jullie met honger in dezen 'trek' bedoelen. Daar hoef je inderdaad niet altijd aan toe te geven, want dan word je wel eerder een fatty. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |