Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je je friet standaard met 3 lepels mayonaise eet, in plaats van zonder mayonaise, dan word je toch eerder dik hoor, lijkt me. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou best blij zijn als ik het niet zou lusten, scheelt weer een berg calorieen. En het is niet dat je enorm beperkt bent, want je kan friet met allerlei sauzen eten. Nou ja, jij lust dan ook geen ketchup, maar goed. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, is ook zo. Maar ik was wel erg hoor ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Aan zulk mutserig eetgedrag heb ik een hekel hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bovendien lijkt honger me ook deels psychologisch; als je een maaltijd op hebt, heb je het gevoel dat je klaar bent voor die avond.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Als je honger hebt moet je eten, als je dorst hebt moet je drinken. Dat zijn gewoon signalen van je lichaam, ongezonde boel als je dat gaat zitten negeren.
Tenzij jullie met honger in dezen 'trek' bedoelen. Daar hoef je inderdaad niet altijd aan toe te geven, want dan word je wel eerder een fatty. |
![]() |
|
|