![]() |
Games met lange singleplayer?
Hoi daar :)
Ik ben een beetje uitgekeken op mijn eigen games, en ik zoek nu nieuwe games. Ik vind games met een lange singleplayer leuk, ik heb namelijk geen Live Gold (alleen silver voor downloads enzo) omdat ik daar niet vaak genoeg voor game, dus vind ik het zonde van mijn geld. Dus games met een lange singleplayer. Ik speel voornamelijk dingen zoals RPG's en Adventure games enzo, zoals de Fallout serie en The Elder Scrolls serie, maar Racers en Shooter kan ik ook wel waarderen. Ik zoek dus zo'n soort game voor de Xbox360 die nu te koop is. Games die ik al heb:
Spoiler
|
GTA 3 en Vice City blijven leuk, die zijn vast ook wel te downen of goedkoop in de winkel te vinden.
|
Als je echt een bizar lange singleplayer wil, kan ik spellforce 2 wel aanbevelen. Het is een mix van RPG en RTS en je zal minimaal 40 uur aan single player besteden om het uit te spelen. Ik had hem zelf voor 2,50. Let wel: dit spel is al wat ouder, dus ik weet niet of je daar van houdt. Maar qua uitdaging, gameplay en verhaallijn vond ik hem heel leuk.
|
Citaat:
Trouwens, 40 uur is niet echt bizar lang hoor. Het is wel lang, daar niet van, maar bizar lang vind ik toch echt dingen zoals de elder scrolls wel. Oblivion heb ik 160 uur in zitten volgens mij. En zelfs dát is aan de korte kant heb ik gehoord :) |
Citaat:
|
Als je een pc hebt Raad ik je Anno1404 aan, zit een ingame mijlpaal voor 500uur in dus dan ben je nog wel eventjes zoet. :) ook een erg vette game.
Voor de 360: Mass Effect 1+2 (Hoewel niet iedereen 1 leuk zal vinden is 2 over het algemeen wel geliefd) als je in ieder geval de twee kanten van pure uitersten wilt zien ben je zo'n 2x 30 uur x2 games bezig. |
|
Ben helemaal met Reverend eens.
Deel 2 (xbox) is ook best te doen en straks 3 (xbox360) helemaal! Als ik jouw lijstje met spellen zie, koffie, dan raad ik je de volgende spellen aan: Thief-serie (voor xbox is dat deel 3), Systemshock 2 (pc, maar toch waardig om te noemen), Bioshock-serie, s.t.a.l.k.e.r-serie en metro 2033.
Spoiler
|
Bioshock 1,2 en Metro 2033 speel je in 8-10uur uit.
Metro 2033 is wel briljant. |
Citaat:
|
Cool bedankt voor alle hulp :)
Zijn er trouwens ook lange-singleplayer games voor de 360 met lekker veel gore en alles? Zoals Manhunt en Manhunt 2 en Fallout 3 enzo? |
Citaat:
|
Dead island o.i.d?
|
Citaat:
|
Fallout 3 heb ik 40+ per playtrough in zitten:o
3 Playtroughs btw. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Daarnaast Batman Arkham Asylum, Half life 2+episodes, Darksiders, Dragon Age en AC
|
Dragon Age, Mass Effect, Blue Dragon en Final Fantasy XIII zijn redelijk bekend in het Adventure en/of RPG genre, maar duren vaak alleen echt lang als je álles gaat zoeken en voor alle sidequests, story lines, endings, achievements en dergelijke gaat.
Lost Odysee is ook een redelijk lang spel en zeker vermakelijk als je van JRPGs (à la Final Fantasy) houdt. |
Serious Sam
SimCity OpenTTD Masters of Orion 2 Homeworld Ascendancy |
Baldoer's Gat
|
Borderlands.
|
X3 zou ik zeggen. De besturing is behoorlijk uitgebreid, maar om één spel van het begin naar een respectabele omvang te brengen kost toch al gauw 25-30 uur. Als je echt een impact wilt hebben op het heelal kijk je waarschijnlijk richting de 100-150 uur voor één spel. En dan zijn er nog verscheidene andere speelmogelijkheden in verwerkt.
Als je tegen een paar bugs en verschrikkelijke Texaanse accenten kunt, is de campaign spelen wellicht ook nog wel iets. |
Baldur's Gate 2
|
Citaat:
|
Heeft Red Dead Redemption trouwens een lange singleplayer? Inclusief 100% halen. En blijft het jagen op wilde dieren een tijdje leuk?
|
Da's toch die western van Rockstar? Volgens mij heeft die wel een lange singleplayer, maar ik heb het spel niet gespeeld, maar ik verwacht van wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De website is niet perfect omdat ze niet alle webstores en DD diensten hebben maar wel altijd handig. |
Ik had vandaag trouwens Borderlands zien staan in de E-Plaza, is het een soort iets als fallout 3? Aan de screenshots te zien lijkt het er wel op vind ik, op de graphics na dan :P
|
Als je een vaste co-op partner hebt is het wel leuk,
Verhaal is er niet; de mechnics zijn wel vermakelijk als je die grote bulldozer of de normale gast speelt, maar niet veel bijzonders. Erg veel random generated wapens en repetief level design. Het is een soort Diablo met geweren als je een korte omschrijving zoekt. |
Stel je bij Borderlands wel in op de grootste anti-climax ooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dragon age: Origins is mijn suggestie, ben je 100 uurtjes mee zoet (meer als je alle 6 characterstories wil uitspelen)
En daarbij kun je dan nog de expension Awakening spelen, weer 50 uur bezig |
Fallout 3 zeker.
|
Citaat:
|
Hoezo dat? Het is allemaal lekker tongue-in-cheek dus.
The Void, daar kan je wel depri van worden als je wilt. |
Citaat:
|
Mount & Blade, is in principe net zo lang als dat je het zelf maakt.
en vergeet minecraft niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Door dit topic heb ik weer heel de RCT reeks op mn pc geplempt dus ik kan weer uren aan singleplayer gameplay tegemoed zien ;) Hoe heet die zooi nou, oja Dynasty warriors (1 tot deel hondertachtig ofzo) Hel zooi chars, hack and slash. maarja om het nu een "verhaal" te noemen gaat me ver, er zitten wat character gerelateerde dingen in maar verder is het toch vooral hack and slash |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |