![]() |
Tieners en pubers over homoseksualiteit
Voor of tegen? Ik zou graag uw mening en argumenten horen!
Ik zelf ben voor. Ik denk dat je bent geboren zoals je bent en je dit echter niet kunt beinvloeden. |
Voor ;)
|
Voor, je bent zoals je bent en daar mag je best trots op zijn.
|
Ik vind het stom om voor te zijn. Dat vind ik net zo'n vraag als 'ijsberen, voor of tegen?' terwijl, ik bedoel, ijsberen punt. Daar valt niet zoveel aan voor of tegen te zijn, die zijn er gewoon. Ik ben alleen tegen homoseksualiteit als degene op wie ik verliefd ben daar last van zou hebben, en verder /care. :P En misschien ook wel weer voor als ik toch ineens ook op vrouwen val, ofzo.
O ja, en @draaideurpoes: ik zie eerlijk gezegd niet echt waarom je trots zou moeten zijn op je seksualiteit? :O Je kunt er zelf toch niet zoveel aan veranderen. Met betrekking tot hoe je ermee omgaat kun je juist weer wel trots zijn (of juist niet). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb niks tegen homo's zolang ze er niet zo nichterig te koop mee lopen of voor mijn neus gaan zitten zoenen.
|
Ik heb geen enkel probleem met homo's/lesbiennes.
|
Ik ben niet voor of tegen homo's net als dat ik niet voor of tegen hetero's ben. Het is gewoon en dat is prima. Maar dat maakt me niet meteen een voorstander van homoseksualiteit.
|
Voor, zit zelf bij een homo in de klas, ik irriteer me wel soms aan zn nichterige gedrag maar opzich is er niets mis mee, hij kan er zelf ook niets aan doen dat ie zo geboren is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor, iedreen zijn eigen ding. :o ik heb er niks op tegen.
|
Dont care, als je maar niet voor mijn neus gaat lopen zoenen, vind ik van heteroseksuelen ook niet leuk.
|
Voor, en alle mensen die tegen homoseksualiteit zijn en dat ook uiten (moslim landen *hoest hoest* Afrika *hoest hoest* extremisten *hoest* sukkels *hoest hoest*) kunnen oprotten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er geen problemen mee maar ik vind het wel verschrikkelijk gay. Ik heb in totaal eigenlijk maar één homo ontmoet die niet zo gay deed de hele tijd.
|
Citaat:
Wat jij hier probeert te zeggen is dat homoseksuelen té homo doen? Ja, de meesten homoseksuelen hebben typerende (ietwat vrouwelijke) trekjes. Maar niet iedereen is zo? Dit heeft absoluut niks met seksuele aantrekking te maken, dit is gedrag. |
ik heb niks tegen homo's zolang ze mij maar niet lastig daarmee vallen, ik heb zelf een vriend van me die ook homoseksueel is en kan enorm met hem lachen. Dus ik heb echt niks tegen het hele feit homoseksueel zolang ze mij maar niet met hun verhalen lastig vallen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind homo's ook abnormaal ( als je hetero als normaal ziet wat het is met de meerderheid). Maar ik heb er geen probleem mee.
En voor zijn klinkt raar. |
Citaat:
|
Ik bedoel met abnormaal als in afwijkend van het normale voorkomende ding in de natuur. Homo's hebben immers andere connecties in hun hersenen en worden zo geboren. Ze zijn gewoon anders, niks mis mee natuurlijk.
Abnormaal klinkt misschien wat sterker in het Nederlands dan Vlaams? |
Evolutionair gezien is het ook abnormaal als het overdracht van genen remt.
|
Citaat:
|
Ik denk hetzelfde over homo's als over hetero's :y
|
Citaat:
Ik ben veder wel voor de acceptatie van homoseksualiteit. http://img220.imageshack.us/img220/4036/stac.png Dit vind ik dus echt niet kunnen. |
Citaat:
|
Voor, lijkt me logisch als ik t zelf ben ea?
|
Nah, vast een fase. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan de UN er niets aan doen?
|
Afrika veroveren klinkt als een plan. :)
|
De VS dwingen om het homohuwelijk te legaliseren, en dat ook met alle andere landen van de wereld doen. Of in ieder geval zo doen dat het kaartje helemaal blauw is, licht of donker, zolang het maar blauw is. :)
|
Het lukt hen niet eens, dat in hun eigen staten te bewerkstelligen.
|
Citaat:
|
Je kan er niks aan doen.
|
Citaat:
Zelfstandig naamwoord homofiel flikker homoseksualist bijvoeglijk naamwoord homo- homoseksueel vrolijk lesbisch opgewekt bont kleurig luchtig goedgehumeurd luchthartig goedgeruimd losbandig schitterend |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: Ik ben niet voor of tegen. Het is. En daarmee is alles gezegd, imo. Het is neit mogelijk om voor of tegen te zijn, want het is een feit waarmee je geboren wordt en waar je zelf niks aan kunt doen. Ik sluit me bij Dobermann aan. Daarom vind ik anti-homo-activisten (of hoe je dat ook noemt) ook altijd dom. Het is neit iets waar je iets aan kunt doen, awar je voor kiest. Het is nu eenmaal zo, deal with it. Hetzelfde als kleurlingen. Wanneer je geboren wordt, heb je nu eenmaal een kleur, en of die nu bruin, paars, wit, geel, groen of rood is, je wordt ermee geboren. Je kunt er niks aan doen en dus vind ik het dom om je er druk over te maken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |