![]() |
Dark saai of the moon #1474
:o
|
Nu heb ik trek in kip. |
wat is die vrouw van vrijdag bij in therapie een verschrikkelijk personage
|
Ik heb dat nog nooit gezien, is dat leuk?
En lijkt het een beetje op 'Help'? |
sport :D ben je niet goed. Nee hoor, ik fiets wel veel vaker nu omdat het mooi weer is, maar geen honderden kilometers ofzo. Ik maak er wel een sport van me het lazerus te fietsen zodat ik mensen met een nonchi blik opzij kan inhalen.
Maar dit is het Q-dieet, gewoon ff verliefd worden op Quincy en de kilo's vliegen er vanaf :y |
:D Gekke Pip :D <3
|
Citaat:
Dat van dat fietsen ken ik, alleen kijk ik nooit nonchi, maar meer zo van "GVD OUD LIJK, FIETS DOOR! DOMME KUT! :mad:" Alleen is mijn ritme nu zo fucked up dat ik heel de dag moe ben, maar niet kan slapen tot het 7 uur 's ochtends is. :( Morgen weer werken, dan doe ik weer eens wat. Btw, als ik nou ook eens verliefd word op Q... Ik moet een kilootje of 30 kwijt. |
Ik ben niet tevreden over de topictitel.
|
Dan verander je 'm.
|
Ik weet nog niet in wat.
|
Mja deze is wel goed.
|
Quinsaai: BANG! en het vet is weg!
|
Meh.
|
Citaat:
|
wat zijn jullie actief :O
|
Citaat:
als je weer gaat werken en je colleges beginnen straks weer dan gaat dat wel weer over joh :p 30? ja echt zoveel? volgens mij ben jij ook een beetje een gevalletje zware botten hoor, want je bent wel chubby maar niet formaatje walvis. Citaat:
|
BHS, je hebt mail.
|
Maar dat wist je vast al, aangezien je altijd je mailbox zit te f5en :d;D;D:D;:D:d:D::D:D:d;D
|
Citaat:
Citaat:
(n) Daarom heb ik ook een hekel aan de term 'Curvy' voor dik. Ik ben helemaal niet curvy, fuck off. :( Mss moet ik ook maar eens verliefd worden, is alweer erg lang geleden. Of nee, ik ben een emo eter, dus dat werkt averechts. |
Slaap fijn allen!
|
Citaat:
Citaat:
Ik weet echt niet wat je daar aan kan doen....ik heb iig mijn hele leven op die afspraak morgen na ingericht inmiddels op mijn late ritme. Meestal lukt dat wel, maar helaas kan je colleges niet zelf inplannen :p dus mja, nog even uitzingen en vasthouden aan de gedachte dat er ooit een dag komt dat je kan zeggen dat je (bijna) nooit meer vroeg hoeft op te staan. Dat hielp mij iig wel toen ik mijn laatste dagdiensten draaide :D nou ja je ziet het er gewoon niet zo aan af bij jou dat je zoveel weegt :p en die maatjes zit ik ook mee, het aanbod op de fattyafdeling is meestal lelijk. En het past ook helemaal niet bij dikke mensen. Een legging van spijkerstof bijvoorbeeld, in maat 54...zoiets vind ik gewoon bizar. Ja zoek een leuke vent dan! en ik ga je nu even een sms sturen over iets dat ik in de aanbieding heb! |
Citaat:
|
:D;:d:D;d haha ik vind mezelf soms zo grappig :D
|
oei ik kan vandaag nog 55 smsjes versturen en dan is m'n bundel op :o precies op de laatste dag :cool:
maar daar heeft hollands nieuwe minstens een kwart, denk ik, dubbel van verzonden. Ben niet echt tevreden over deze provider. Heb wel gemaild, hoop dat ze mijn probleem kunnen oplossen. |
maar goed, haha, over 3,5 uur moet ik opstaan :')
gelukkig kan ik daarna weer terug naar mijn bed. |
Lekkah smssaaah!
huhuhuh, ik ben halfdronken Acda en de Munnik aan het meezingen. Jaren geleden dat ik t voor 't laatst heb gehoord, maar weet alles nog woord voor woord, yeah! edit: Oh weltrusten dan pipske. |
Ooh, ik heb nog Port Salut kaas! Yeah, lekker midnight snacken bij de wodka!
|
Goedemorgen!
Lekker bezig, nachtbrakers (y) |
Goeiemorgen. Ik had een beetje uit willen slapen maar was om 8 uur toch echt wel wakker. Heb dus nog maar een half uurtje gelegen. Maar nu is het echt tijd om op te staan (als ik toch niet kan slapen ga ik liever nuttige dingen doen en vanmiddag nog een uurtje duttten)
dus, daaaag. |
Oh bah, volgende keer even reloggen.
|
dat had ik gister ook :D goeeeeedemorgen!
|
Mogguuh
|
nog maar een maandje en dan is het al september. misschien moet ik maar alvast een voorproefje nemen op september en weer wat aandelen inslaan... :bloos:
|
goedemorgen:O
|
10 uur slaap FUCK YEAH :cool: <3
|
Ik sta op het punt een laptop te kopen. Maar ik weet het nog niet zeker. </V-lid>
|
Ik wil er ook een.
|
De tering. Gisteren gewoon net zoveel gasten als op een drukke zaterdag. Maar alle eters waren superblij *o*
|
Goedemorgen! Vandaag leuke dingen doen. :bloos:
|
Sandy Bridge i3-2310, 17.3", alu behuizing van Asus. Prima! Precies in m'n scheur. En ik kan 'm meteen meenemen want op voorraad bij een lokaal boertje voor -en daar verbaasde ik me over- een Pricewatch-verantwoorde prijs.. Hmm.
|
ow, da's veels te groot. Ik wil max 13", denk dat ik de Asus EEE 1215b ga halen.
|
Nja ik wil wel een groot scherm met het liefst 16:10 maar er zijn niet veel van die krengen helaas :(
|
wat moet je met zo'n bakbeest :o
|
De mijne is 15.4" blijkbaar.
|
Desktop voor 'beneden' ;) En daar gaat ook op gepokerd worden.
|
Over ondertiteling en nasynchronisatie gesproken. Ik had de smurfen best wel in het Nederlands willen kijken als de oude stemmen waren gebruikt. In een keer in het Engels is ook niet leuk. :p
|
voetbal international *O**O*
|
Citaat:
Maar de ION is wel nice. TF2 spelen op je netbook, ^^. |
Bah, wat is het klam en benauwd zeg. :(
|
Jah..die 1215b is eigenlijk exact hetzelfde maar heeft dan die AMD chipset die net wat beter en zuiniger is (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |