Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als je weer gaat werken en je colleges beginnen straks weer dan gaat dat wel weer over joh ![]() 30? ja echt zoveel? volgens mij ben jij ook een beetje een gevalletje zware botten hoor, want je bent wel chubby maar niet formaatje walvis. Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Mss moet ik ook maar eens verliefd worden, is alweer erg lang geleden. Of nee, ik ben een emo eter, dus dat werkt averechts.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik weet echt niet wat je daar aan kan doen....ik heb iig mijn hele leven op die afspraak morgen na ingericht inmiddels op mijn late ritme. Meestal lukt dat wel, maar helaas kan je colleges niet zelf inplannen ![]() dus mja, nog even uitzingen en vasthouden aan de gedachte dat er ooit een dag komt dat je kan zeggen dat je (bijna) nooit meer vroeg hoeft op te staan. Dat hielp mij iig wel toen ik mijn laatste dagdiensten draaide ![]() nou ja je ziet het er gewoon niet zo aan af bij jou dat je zoveel weegt ![]() en die maatjes zit ik ook mee, het aanbod op de fattyafdeling is meestal lelijk. En het past ook helemaal niet bij dikke mensen. Een legging van spijkerstof bijvoorbeeld, in maat 54...zoiets vind ik gewoon bizar. Ja zoek een leuke vent dan! en ik ga je nu even een sms sturen over iets dat ik in de aanbieding heb! |
![]() |
|
Verwijderd
|
oei ik kan vandaag nog 55 smsjes versturen en dan is m'n bundel op
![]() ![]() maar daar heeft hollands nieuwe minstens een kwart, denk ik, dubbel van verzonden. Ben niet echt tevreden over deze provider. Heb wel gemaild, hoop dat ze mijn probleem kunnen oplossen. |
![]() |
|
Lekkah smssaaah!
huhuhuh, ik ben halfdronken Acda en de Munnik aan het meezingen. Jaren geleden dat ik t voor 't laatst heb gehoord, maar weet alles nog woord voor woord, yeah! edit: Oh weltrusten dan pipske.
|
Goeiemorgen. Ik had een beetje uit willen slapen maar was om 8 uur toch echt wel wakker. Heb dus nog maar een half uurtje gelegen. Maar nu is het echt tijd om op te staan (als ik toch niet kan slapen ga ik liever nuttige dingen doen en vanmiddag nog een uurtje duttten)
dus, daaaag.
|
|