Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2011, 01:47
Verwijderd
Advertentie
Oud 03-08-2011, 01:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Nu heb ik trek in kip.
Oud 03-08-2011, 01:48
Verwijderd
wat is die vrouw van vrijdag bij in therapie een verschrikkelijk personage
Oud 03-08-2011, 01:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb dat nog nooit gezien, is dat leuk?

En lijkt het een beetje op 'Help'?
Oud 03-08-2011, 01:51
Verwijderd
sport ben je niet goed. Nee hoor, ik fiets wel veel vaker nu omdat het mooi weer is, maar geen honderden kilometers ofzo. Ik maak er wel een sport van me het lazerus te fietsen zodat ik mensen met een nonchi blik opzij kan inhalen.

Maar dit is het Q-dieet, gewoon ff verliefd worden op Quincy en de kilo's vliegen er vanaf
Oud 03-08-2011, 01:54
Verwijderd
Gekke Pip <3
Oud 03-08-2011, 01:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
sport ben je niet goed. Nee hoor, ik fiets wel veel vaker nu omdat het mooi weer is, maar geen honderden kilometers ofzo. Ik maak er wel een sport van me het lazerus te fietsen zodat ik mensen met een nonchi blik opzij kan inhalen.

Maar dit is het Q-dieet, gewoon ff verliefd worden op Quincy en de kilo's vliegen er vanaf
Ja weet ik veel. Ik verwachtte het ook niet, maar verliefdheid kan rare dingen met een mens doen.

Dat van dat fietsen ken ik, alleen kijk ik nooit nonchi, maar meer zo van "GVD OUD LIJK, FIETS DOOR! DOMME KUT! "
Alleen is mijn ritme nu zo fucked up dat ik heel de dag moe ben, maar niet kan slapen tot het 7 uur 's ochtends is.
Morgen weer werken, dan doe ik weer eens wat.

Btw, als ik nou ook eens verliefd word op Q... Ik moet een kilootje of 30 kwijt.
Oud 03-08-2011, 01:57
Verwijderd
Ik ben niet tevreden over de topictitel.
Oud 03-08-2011, 01:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dan verander je 'm.
Verwijderd
Ik weet nog niet in wat.
Verwijderd
Mja deze is wel goed.
Oud 03-08-2011, 01:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Quinsaai: BANG! en het vet is weg!
Oud 03-08-2011, 01:59
Verwijderd
Meh.
Oud 03-08-2011, 02:01
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat nog nooit gezien, is dat leuk?

En lijkt het een beetje op 'Help'?
[filmpje]
dunno ken ik niet! Ik kijk eigenlijk alleen omdat ik uh. Huhuhuh Jacob Derwig
Oud 03-08-2011, 02:07
Verwijderd
wat zijn jullie actief
Oud 03-08-2011, 02:08
Verwijderd
Citaat:
Ja weet ik veel. Ik verwachtte het ook niet, maar verliefdheid kan rare dingen met een mens doen.

Dat van dat fietsen ken ik, alleen kijk ik nooit nonchi, maar meer zo van "GVD OUD LIJK, FIETS DOOR! DOMME KUT! "
Alleen is mijn ritme nu zo fucked up dat ik heel de dag moe ben, maar niet kan slapen tot het 7 uur 's ochtends is.
Morgen weer werken, dan doe ik weer eens wat.

Btw, als ik nou ook eens verliefd word op Q... Ik moet een kilootje of 30 kwijt.
haha ja dat klopt maar mijn sporthaat zit nogal diep

als je weer gaat werken en je colleges beginnen straks weer dan gaat dat wel weer over joh

30? ja echt zoveel? volgens mij ben jij ook een beetje een gevalletje zware botten hoor, want je bent wel chubby maar niet formaatje walvis.

Citaat:
Quinsaai: BANG! en het vet is weg!
Oud 03-08-2011, 02:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
BHS, je hebt mail.
Oud 03-08-2011, 02:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar dat wist je vast al, aangezien je altijd je mailbox zit te f5en ;D;D;:;D
Oud 03-08-2011, 02:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
haha ja dat klopt maar mijn sporthaat zit nogal diep

als je weer gaat werken en je colleges beginnen straks weer dan gaat dat wel weer over joh
Mjuh, ben bang van niet. Met werk heb ik geen probleem, want dat is altijd laat, maar afgelopen studiejaar heb ik echt belachelijk veel colleges gemist omdat ik m'n nest niet uit kon komen. Ik heb nu 6 wekkers staan, het helpt niks.

Citaat:
30? ja echt zoveel? volgens mij ben jij ook een beetje een gevalletje zware botten hoor, want je bent wel chubby maar niet formaatje walvis.
Nou, ik ben wel vrij huge hoor. Ik heb al een tijd niet meer op de weegschaal gestaan, maar ik zit wel rond de 100. Nou is dat al jaren zo, dus ik maak me niet heel druk, maar het is soms wel irritant als ik leuke kleren zie en die altijd maar tot net-niet-mijn-maat gaan. En mijn flab zit op vervelende plekken, waardoor ik alleen maar een dikke pens krijg en geen dikkere tetten ofzo.
Daarom heb ik ook een hekel aan de term 'Curvy' voor dik. Ik ben helemaal niet curvy, fuck off.

Mss moet ik ook maar eens verliefd worden, is alweer erg lang geleden.
Of nee, ik ben een emo eter, dus dat werkt averechts.
Oud 03-08-2011, 03:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Slaap fijn allen!
Oud 03-08-2011, 03:16
Verwijderd
Citaat:
Maar dat wist je vast al, aangezien je altijd je mailbox zit te f5en ;D;D;:;D
nee

Citaat:
Mjuh, ben bang van niet. Met werk heb ik geen probleem, want dat is altijd laat, maar afgelopen studiejaar heb ik echt belachelijk veel colleges gemist omdat ik m'n nest niet uit kon komen. Ik heb nu 6 wekkers staan, het helpt niks.

Nou, ik ben wel vrij huge hoor. Ik heb al een tijd niet meer op de weegschaal gestaan, maar ik zit wel rond de 100. Nou is dat al jaren zo, dus ik maak me niet heel druk, maar het is soms wel irritant als ik leuke kleren zie en die altijd maar tot net-niet-mijn-maat gaan. En mijn flab zit op vervelende plekken, waardoor ik alleen maar een dikke pens krijg en geen dikkere tetten ofzo.
Daarom heb ik ook een hekel aan de term 'Curvy' voor dik. Ik ben helemaal niet curvy, fuck off.

Mss moet ik ook maar eens verliefd worden, is alweer erg lang geleden.
Of nee, ik ben een emo eter, dus dat werkt averechts.
mja dat probleem ken ik. Ik kamp er nu zelfs mee want ik moet om half 9 bij m'n nieuwe huisarts zijn (het kon écht niet anders vanwege hun vakantierooster anders had ik natuurlijk een paar uurtjes later afgesproken) en ik ben nog steeds wakker
Ik weet echt niet wat je daar aan kan doen....ik heb iig mijn hele leven op die afspraak morgen na ingericht inmiddels op mijn late ritme. Meestal lukt dat wel, maar helaas kan je colleges niet zelf inplannen
dus mja, nog even uitzingen en vasthouden aan de gedachte dat er ooit een dag komt dat je kan zeggen dat je (bijna) nooit meer vroeg hoeft op te staan. Dat hielp mij iig wel toen ik mijn laatste dagdiensten draaide

nou ja je ziet het er gewoon niet zo aan af bij jou dat je zoveel weegt
en die maatjes zit ik ook mee, het aanbod op de fattyafdeling is meestal lelijk. En het past ook helemaal niet bij dikke mensen. Een legging van spijkerstof bijvoorbeeld, in maat 54...zoiets vind ik gewoon bizar.

Ja zoek een leuke vent dan!

en ik ga je nu even een sms sturen over iets dat ik in de aanbieding heb!
Oud 03-08-2011, 03:16
Verwijderd
Citaat:
Slaap fijn allen!
jij niet!
Oud 03-08-2011, 03:17
Verwijderd
;;d haha ik vind mezelf soms zo grappig
Oud 03-08-2011, 03:37
Verwijderd
oei ik kan vandaag nog 55 smsjes versturen en dan is m'n bundel op precies op de laatste dag
maar daar heeft hollands nieuwe minstens een kwart, denk ik, dubbel van verzonden. Ben niet echt tevreden over deze provider. Heb wel gemaild, hoop dat ze mijn probleem kunnen oplossen.
Oud 03-08-2011, 03:40
Verwijderd
maar goed, haha, over 3,5 uur moet ik opstaan :')
gelukkig kan ik daarna weer terug naar mijn bed.
Advertentie
Oud 03-08-2011, 03:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lekkah smssaaah!

huhuhuh, ik ben halfdronken Acda en de Munnik aan het meezingen.
Jaren geleden dat ik t voor 't laatst heb gehoord, maar weet alles nog woord voor woord, yeah!

edit: Oh weltrusten dan pipske.
Oud 03-08-2011, 03:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ooh, ik heb nog Port Salut kaas! Yeah, lekker midnight snacken bij de wodka!
Oud 03-08-2011, 06:07
Verwijderd
Goedemorgen!

Lekker bezig, nachtbrakers
Oud 03-08-2011, 07:34
Spelleider
Spelleider is offline
Goeiemorgen. Ik had een beetje uit willen slapen maar was om 8 uur toch echt wel wakker. Heb dus nog maar een half uurtje gelegen. Maar nu is het echt tijd om op te staan (als ik toch niet kan slapen ga ik liever nuttige dingen doen en vanmiddag nog een uurtje duttten)

dus, daaaag.
Oud 03-08-2011, 07:35
Spelleider
Spelleider is offline
Oh bah, volgende keer even reloggen.
Oud 03-08-2011, 07:44
Rationeel
Rationeel is offline
dat had ik gister ook goeeeeedemorgen!
Oud 03-08-2011, 07:48
Edelweiss
Edelweiss is offline
Mogguuh
Oud 03-08-2011, 08:06
Rationeel
Rationeel is offline
nog maar een maandje en dan is het al september. misschien moet ik maar alvast een voorproefje nemen op september en weer wat aandelen inslaan...
Oud 03-08-2011, 09:51
Verwijderd
goedemorgen
Oud 03-08-2011, 10:15
Verwijderd
10 uur slaap FUCK YEAH <3
Oud 03-08-2011, 10:20
Verwijderd
Ik sta op het punt een laptop te kopen. Maar ik weet het nog niet zeker. </V-lid>
Oud 03-08-2011, 10:21
Carn
Carn is offline
Ik wil er ook een.
Oud 03-08-2011, 10:24
Verwijderd
De tering. Gisteren gewoon net zoveel gasten als op een drukke zaterdag. Maar alle eters waren superblij
Oud 03-08-2011, 10:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Goedemorgen! Vandaag leuke dingen doen.
Oud 03-08-2011, 10:25
Verwijderd
Sandy Bridge i3-2310, 17.3", alu behuizing van Asus. Prima! Precies in m'n scheur. En ik kan 'm meteen meenemen want op voorraad bij een lokaal boertje voor -en daar verbaasde ik me over- een Pricewatch-verantwoorde prijs.. Hmm.
Oud 03-08-2011, 10:28
Carn
Carn is offline
ow, da's veels te groot. Ik wil max 13", denk dat ik de Asus EEE 1215b ga halen.
Oud 03-08-2011, 10:30
Verwijderd
Nja ik wil wel een groot scherm met het liefst 16:10 maar er zijn niet veel van die krengen helaas
Oud 03-08-2011, 10:32
Carn
Carn is offline
wat moet je met zo'n bakbeest
Oud 03-08-2011, 10:33
Schrödinger
Schrödinger is offline
De mijne is 15.4" blijkbaar.
Oud 03-08-2011, 10:33
Verwijderd
Desktop voor 'beneden' En daar gaat ook op gepokerd worden.
Oud 03-08-2011, 11:05
Verwijderd
Over ondertiteling en nasynchronisatie gesproken. Ik had de smurfen best wel in het Nederlands willen kijken als de oude stemmen waren gebruikt. In een keer in het Engels is ook niet leuk.
Oud 03-08-2011, 11:06
Verwijderd
voetbal international
Oud 03-08-2011, 12:23
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
ow, da's veels te groot. Ik wil max 13", denk dat ik de Asus EEE 1215b ga halen.
Ik heb een 1215n nieuw en ik het ding voelt erg breekbaar.

Maar de ION is wel nice. TF2 spelen op je netbook, ^^.
Oud 03-08-2011, 12:34
Verwijderd
Bah, wat is het klam en benauwd zeg.
Oud 03-08-2011, 12:35
Carn
Carn is offline
Jah..die 1215b is eigenlijk exact hetzelfde maar heeft dan die AMD chipset die net wat beter en zuiniger is

Regels voor berichten