Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   leuke straffen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1839579)

Anoniiem 04-08-2011 21:41

leuke straffen

-

fizzle-fluffy 04-08-2011 22:02

Je kunt hem op een stoel vastbinden en blinddoeken en dan gewoon een tijdje daar laten zitten, daar wordt hij heel zenuwachtig van. Je kunt heet kaarsvet over hem heendruppelen. Eventueel afwisselend met ijsblokjes. Je kunt wasknijpers op zijn tepels zetten. Je kunt hem met een riem op zijn billen slaan.
Je kunt met de doucheslang water in zijn anus spuiten. Je kunt een sigaret op zijn huid uitdrukken. Je kunt in zijn gezicht plassen. En hem dwingen het te drinken. Je kunt gewichtjes aan zijn balzak hangen.
Genoeg te doen lijkt me (y)

Secret Agent 04-08-2011 22:24

^Like

fizzle-fluffy 04-08-2011 22:35

:cool:

Schizotiger 04-08-2011 23:25

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 31834450)
J Je kunt heet kaarsvet over hem heendruppelen. Eventueel afwisselend met ijsblokjes. Je kunt wasknijpers op zijn tepels zetten. Je kunt hem met een riem op zijn billen slaan.
Je kunt met de doucheslang water in zijn anus spuiten. Je kunt een sigaret op zijn huid uitdrukken. Je kunt in zijn gezicht plassen. En hem dwingen het te drinken. Je kunt gewichtjes aan zijn balzak hangen. (y)

dat zouden ideeën zijn voor in Quantanomo bay :}

Qwerty333 05-08-2011 00:28

Je kunt hem blindoeken en hem besnijden.

Schizotiger 05-08-2011 01:18

Citaat:

Qwerty333 schreef: (Bericht 31834875)
Je kunt hem blindoeken en hem besnijden.

of de blinddoek weglaten en hem zijn bloedworst laten zien, geil toch?

fizzle-fluffy 05-08-2011 07:27

Citaat:

Anatidaephobia schreef: (Bericht 31834827)
dat zouden ideeën zijn voor in Quantanomo bay :}

Waarom? Er zijn echt wel een heleboel mensen die het leuk vinden om dat te krijgen/geven.

Freyja 05-08-2011 09:27

Iets minder kinky:

-hij moet jou voor straf masseren
-hij mag de hele dag alles met je doen, maar niet klaarkomen
-als je nog niet bij elkaar bent: hij moet je op een dag zoveel hitsige smsjes sturen/mail/telefoon/weet ik het, dat jij klaar bent om zijn kleren af te scheuren als hij je voordeur binnenstapt
-hem pesten waar andere mensen bij zijn, zodat hij opgewonden wordt maar niks kan doen

bierkoning 05-08-2011 17:25

Citaat:

Je kunt hem op een stoel vastbinden en blinddoeken en dan gewoon een tijdje daar laten zitten, daar wordt hij heel zenuwachtig van. Je kunt heet kaarsvet over hem heendruppelen. Eventueel afwisselend met ijsblokjes. Je kunt wasknijpers op zijn tepels zetten. Je kunt hem met een riem op zijn billen slaan.
Je kunt met de doucheslang water in zijn anus spuiten. Je kunt een sigaret op zijn huid uitdrukken. Je kunt in zijn gezicht plassen. En hem dwingen het te drinken. Je kunt gewichtjes aan zijn balzak hangen.

bovenste leuk ;) Dat laatste gaat me wat ver ;)! maar het is een idee haha

veryniceguy 05-08-2011 18:00

je zou hem kunnen vastbinden en tegen hem zeggen dat hij moet melden wanneer hij wil klaarkomen,
vervolgens verwen je hem tot hij dit zegt. Wanneer hij zegt dat wil klaarkomen, zeg je tegen hem dat hij voor de komende 2 min. niet mag klaarkomen en dan ga je gewoon verder met hem verwennen.

Dit is een leuke straf aangezien hij langer geniet omdat hij zijn orgasme uitstelt en voor jouw is het wel leuk om hem moeite te zien doen niet klaar te komen (weet niet of jij dat leuk vind om te zien maar ik vind het wel leuk om mijn vriendin zo te zien)

mocht hij klaarkomen binnen 2 min. dan straf je hem door wasknijpers op zijn tepels te doen,
deze mogen er pas af nadat hij jouw heeft verwent ;)
mocht hij 2 min. lang volhouden zeg dan dat hij mag klaarkomen en meldt dat hij zijn straf succesvol heeft uitgevoerd ;)

Anoniiem 05-08-2011 20:52

zitten leuke straffen bij, bedankt! ga ze eens even uit proberen haha :)

fizzle-fluffy 05-08-2011 21:39

ben benieuwd :)

fizzle-fluffy 05-08-2011 21:44

Oh je kunt ook doen dat hij pas naar de wc mag als jij daar toestemming voor geeft (y)

minimouse16 12-08-2011 01:15

overal strelen behalve op de plekken die er echt toe doen, op die manier kan hij net niet klaarkomen, en word ie als het goed is helemaal gek :)

minimouse16 12-08-2011 01:16

oh en dan wel vastgebonden natuurlijk, en met een blinddoek om als het ff kan.(y)

Crosser45 13-08-2011 10:47

•Naakt in een hoekje van de bank zetten en niet aankijken, zelf ergens anders mee bezig gaan. A;s ze beweegt gewoon terug zetten in die hoek en negeren.
•Blinddoeken (& vastbinden) en zelf wat anders gaan doen in de kamer, zo kan ze wel alles horen, maar niets zien.
•Opdrachten geven in de trant van 'nu wat eten halen' of 'schenk wat drinken in'. Word het niet goed uitgevoerd, dan straffen...

Crosser45 13-08-2011 10:54

je vriend moet de hele nacht in de honden bench slapen
of op de grond:p
zak met ijsklontjes aan zijn zak vast binden:D
met ducktape over zijn haaren gaan en heel hard er af trekken, ( mij overkomen )
met z'n rug naar de TV zetten, en het favorite programma op zetten. zodat ie alleen maar kan horen wat er gezegd word en er niks van kan zien. en Owee als ie wel kijkt.
Als het winter is in zijn onderbroek in de sneeuw rollen:P ( mij ook overkomen )

JoelPXP 15-08-2011 07:42

slagroom in en rond jouw kut en dat moet hij gaan likken.

fizzle-fluffy 15-08-2011 11:23

Slagroom in je vagina lijkt me een bijzonder slecht idee.

Lorelei 15-08-2011 17:13

Citaat:

Je kunt hem op een stoel vastbinden en blinddoeken en dan gewoon een tijdje daar laten zitten, daar wordt hij heel zenuwachtig van. Je kunt heet kaarsvet over hem heendruppelen. Eventueel afwisselend met ijsblokjes.

Als je met kaarsvet in de weer gaat, zorg dan dat je witte paraffinekaarsen hebt. Andere kaarsen zorgen voor echte brandplekken en dat wil je niet :p Oh en nog een tip uit de eigen ervaring: je kunt beter wat dunnere kaarsen gebruiken en meer druppelen dan dikke kaarsen waarbij meteen een hele sloot kaarsvet meekomt :D Bij de sekswinkel kun je ook kaarsjes kopen die oplossen tot massageolie als je ze aansteekt. Die kun je ook gebruiken maar die worden niet heel erg warm.

Citaat:

Freyja schreef: (Bericht 31835108)
Iets minder kinky:

-als je nog niet bij elkaar bent: hij moet je op een dag zoveel hitsige smsjes sturen/mail/telefoon/weet ik het, dat jij klaar bent om zijn kleren af te scheuren als hij je voordeur binnenstapt
-hem pesten waar andere mensen bij zijn, zodat hij opgewonden wordt maar niks kan doen

(y)

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 31857724)
Slagroom in je vagina lijkt me een bijzonder slecht idee.

Mij ook.

Vinovi 16-08-2011 10:39

Citaat:

Freyja schreef: (Bericht 31835108)
Iets minder kinky:

Me likey!

Vinovi 16-08-2011 10:40

Citaat:

Sommige leuk, sommige wat minder... weten in ieder geval wel waar jou interesses liggen! :evil:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53.