![]() |
Meisjes die jongens plagen?
Waarom word ik vaak geplaagd door meisjes? Ik heb het gevoel dat ze me testen :s Het is volgens mij niet zo dat me als een zielig meisje zien(ik ben een jongen)
|
Je bent een zwak dier in de kudde en dat merken ze.
|
Oja? Dat klinkt hard
|
-weg-
|
Ja je moet het niet te letterlijk nemen maar ben je verlegen o.i.d. ? En wat doen ze eigenlijk precies als ze plagen of pesten ze echt?
|
Ik neem het niet letterlijk want dan zou ik pesten zeggen :P Het is vaak een beetje uitlokken
|
Gewoon niet op ingaan dan, stoppen ze vanzelf :)
|
Ja dat is zo maar het is meer dat ik wil weten waarom ze het doen.
|
Tijdsverdrijf tijdens de pauze ofzo :')
|
Volgens mij zien ze je als een zielig meisje.
|
Het kan vanalles zijn.
|
Die trutjes ken ik onderhand ook wel een keer. Ik denk dat ze dat doen omdat ze elders van niemand aandacht krijgen. Gewoon boven staan en negeren ookal is dat laatste makkelijker gezegt dan gedaan.
|
Dit komt me zo bekend voor :P.. Alleen vond ik het verschrikkelijk vervelend dus heb ik nooit aandacht besteed aan dergelijke types. Blij dat ik nu met fatsoenlijke, meer volwassen mensen omga dan dat soort types.
|
Hoe kunnen wij dat weten? We kennen je niet, we weten niet hoe je eruit ziet (al mag dat niet de aanleiden tot pesten zijn; plagen is iets anders dan pesten) en we weten niet als je ooit iets genants hebt gedaan of hoe je je gedraagt bij hun...
|
Ze zoeken aandacht, zijn gewoon ontzettend kinderachtig, je hebt zelf voor aanleiding gezocht, ze vinden je leuk, of ze vinden je lelijk en maken een mierzoete-niet-aardig-bedoelde-opmerking
Maar waarmee plagen ze je dan? |
Ze vinden je waarschijnlijk een watje en daarom plagen ze je. als iemand je uitdaagt trap je er dan meteen in of neger je Ze de hele tijd of maar even en sla je toe omdat ze door blijven gaan. Vooral niet toe slaan en ver uit de buurt blijven van die grieten.
ik heb vaker een jongen een trap gegeven, maar dan hadden ze me het uitgelokt door te plagen.;) |
Citaat:
|
Zeg wat negatiefs over hun gewicht.
|
Mijn vriendinnen en ik plagen elkaar en andere eigenlijk continue. Gewoon voor de lol en omdat het soms hartstikke gezellige gesprekken oplevert. Dus meestal puur omdat we iemand mogen of omdat die gene niet veel terug zegt :) Alleen als we iemand niet mogen doen we soms nogal onaardig of beetje lullig -niet zo lief eigenlijk- ... Maar naar mijn mening, zolang t niet gemeen is, mogen ze je gwn of zien ze je zelfs als gezellige vriend! (y)
|
Of als het rotkindjes zijn. Zeg iets scherps of gevats terug, houden ze ook meteen hun mond!
|
Maar als iemand niks terugzegt, betekent dat vaak niet dat die persoon wat verlegen is? Heb je enig idee hoe iemand die verlegen is plagen op kan vatten xD? Maarja, je kunt onmogelijk overal rekening mee houden natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het één, het ander. |
Citaat:
|
Als jullie verder goed bevriend zijn en jij hun ook plaagt, dan doen ze dat gewoon als omgangsvorm. Als jullie elkaar verder niet zo goed kennen, dan doen ze het waarschijnlijk om aandacht van elkaar te krijgen en elkaar te laten zien hoe grappig ze zichzelf wel niet vinden. Het is ook mogelijk dat ze het doen omdat ze je leuk vinden maar je beschrijft het alsof het een vriendinnenclubje is die dat doen? Het lijkt me niet dat het hele groepje je leuk vindt.
|
Ze vragen gewoon om je lul
|
Volgende keer gewoon zeggen:
You wanna have sexy time with me? *winkwink* |
ik heb van die lieve meisjes in de klas die het juist voor de jongens opnemen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jongens zijn te stoer/goed/groots om hulp te mogen krijgen van meisjes? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me inderdaad af of ze dat niet zelf kunnen doen; waarom ze met zich laten sollen... |
Wat nou als je heel verlegen bent en niet voor je zelf kan op komen. Dan zou ik wel blij zijn dat een meisje voor je opnam (ik ben een meisje geen jongen)
bij mij is er jongen in de klas en die is harstikke bang voor de rest en dat is egt zielig. Je mag dan wel op komen niet alle jongens zijn stoer, En ik vind dat daar niks mee is. |
Citaat:
Maar je hebt wel gelijk dat het niet uit maakt of het een jongen of meisje is; opkomen voor iemand die dat even niet kan is nooit verkeerd. |
Citaat:
Maar sommige zijn daar wel triest in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee maar ik kan pestkoppen goed negeren
|
Citaat:
|
Vroeger plaagden wij jongens die we leuk vonden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |