Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het één, het ander. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als jullie verder goed bevriend zijn en jij hun ook plaagt, dan doen ze dat gewoon als omgangsvorm. Als jullie elkaar verder niet zo goed kennen, dan doen ze het waarschijnlijk om aandacht van elkaar te krijgen en elkaar te laten zien hoe grappig ze zichzelf wel niet vinden. Het is ook mogelijk dat ze het doen omdat ze je leuk vinden maar je beschrijft het alsof het een vriendinnenclubje is die dat doen? Het lijkt me niet dat het hele groepje je leuk vindt.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Wat nou als je heel verlegen bent en niet voor je zelf kan op komen. Dan zou ik wel blij zijn dat een meisje voor je opnam (ik ben een meisje geen jongen)
bij mij is er jongen in de klas en die is harstikke bang voor de rest en dat is egt zielig. Je mag dan wel op komen niet alle jongens zijn stoer, En ik vind dat daar niks mee is. |
![]() |
||
Citaat:
Maar je hebt wel gelijk dat het niet uit maakt of het een jongen of meisje is; opkomen voor iemand die dat even niet kan is nooit verkeerd. |
![]() |
||
Citaat:
Maar sommige zijn daar wel triest in. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Liefde & Relatie |
Relatie Moeilijk Collin50 | 5 | 30-01-2013 12:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 | |
ARTistiek |
'A Night In Tipsy Tin Tin' Woodstock | 7 | 05-12-2001 15:15 |