Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Zoooo verliefd :O (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1841800)

Miepza 05-09-2011 22:33

Zoooo verliefd :O

Echt waar ik ben echt zoo verliefd op een jongen,
We gaan echt heel goed met elkaar om en hebben soms tot diep in de nacht super gesprekken, ik vertouw hem echt en hij mij ook, we vertellen elkaar alles,
we gingen wel een keer wat doen en na veel kletsen en lachen, werd het ijs gebroken door met elkaar te zoenen :D

alleen de volgende dag kwam hij met de kut mededeling dat hij niet echt verliefd was,
Ik heb helemaal huilend thuis gezeten, want ik was echt hopeloos verliefd, nu nog steeds :P
we praten echt nog goed met elkaar maar, hoe en wat kan ik eraan doen om het verliefd te laten worden, ik weet dat jaloezie wel werkt bij hem :P maarja,

Ik ben echt radeloos, en wat raden jullie aan? nog meer dingen doen samen zodat hij me goed leert kennen en misschien dan wel verliefd wordt of wa?

Badmutsje 05-09-2011 22:38

gewoon jezelf zijn en als hij je dan niet leuk genoeg vindt om verliefd te worden, ga je op jongensjacht dan kan je hem wel vergeten :D

bassiebe 05-09-2011 22:58

Als ik een jou was zou ik hem vergeten!!! Iemand eerst zoenen en vervolgens versieren en dan zeggen dat je niks voelt?! Loslatuh die gast

Cherry Springs 06-09-2011 10:17

Wat een flapdrol is die jongen. Eerst met je zoenen en dan nog, oh btw, ik ben niet verliefd op je.
Je kunt hem niet verliefd maken, dat gaat gewoon niet. Je moet gewoon jezelf zijn, proberen zo nu en dan nog wat met hem af te spreken enzo, maar verwacht er niet al te veel van.

Reverend 06-09-2011 10:49

Wat een flapdrol is die ts. Eerst met hem zoenen en dan denken dat er meteen verliefdheid speelt.

bierkoning 06-09-2011 11:19

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 31902473)
Wat een flapdrol is die ts. Eerst met hem zoenen en dan denken dat er meteen verliefdheid speelt.

Die jongen vond het waarschijnlijk leuk voor een keertje, maar wil nou niet meteen een hele relatie... dus accepteer dat het af en toe zoenen en misschien wel meer ok is, maar verwacht niet dat hij echt ooit met je samen is als stel.

Mutant_oud 06-09-2011 11:34

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 31902473)

Toen ik voor de eerste keer zoende, dacht ik ook meteen dat er verliefdheid bij kwam kijken. Op die leeftijd wist ik nog niet dat je ook kunt kussen 'voor de leuk'. Dus ik snap wel dat het verwarrend is.

Maar ts, je kunt niemand dwingen om verliefd te worden, dus ik zou het los laten.

EZBlade 06-09-2011 11:49

Wel typisch dat hij alles met haar deelt als het voor hem alleen om het zoenen te doen is

honkballertje 06-09-2011 14:32

Citaat:

EZ_Blade schreef: (Bericht 31902627)
Wel typisch dat hij alles met haar deelt als het voor hem alleen om het zoenen te doen is

Friends with benefits jwz :p

Badmutsje 06-09-2011 15:06

Citaat:

honkballertje schreef: (Bericht 31902978)
Friends with benefits jwz :p

ja alleen TS weet het blijkbaar niet :|

EZBlade 06-09-2011 15:20

Wel de lusten, niet de lasten...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33.