Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2011, 22:33
Miepza
Miepza is offline
Echt waar ik ben echt zoo verliefd op een jongen,
We gaan echt heel goed met elkaar om en hebben soms tot diep in de nacht super gesprekken, ik vertouw hem echt en hij mij ook, we vertellen elkaar alles,
we gingen wel een keer wat doen en na veel kletsen en lachen, werd het ijs gebroken door met elkaar te zoenen

alleen de volgende dag kwam hij met de kut mededeling dat hij niet echt verliefd was,
Ik heb helemaal huilend thuis gezeten, want ik was echt hopeloos verliefd, nu nog steeds
we praten echt nog goed met elkaar maar, hoe en wat kan ik eraan doen om het verliefd te laten worden, ik weet dat jaloezie wel werkt bij hem maarja,

Ik ben echt radeloos, en wat raden jullie aan? nog meer dingen doen samen zodat hij me goed leert kennen en misschien dan wel verliefd wordt of wa?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2011, 22:38
Verwijderd
gewoon jezelf zijn en als hij je dan niet leuk genoeg vindt om verliefd te worden, ga je op jongensjacht dan kan je hem wel vergeten
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 22:58
bassiebe
bassiebe is offline
Als ik een jou was zou ik hem vergeten!!! Iemand eerst zoenen en vervolgens versieren en dan zeggen dat je niks voelt?! Loslatuh die gast
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 10:17
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wat een flapdrol is die jongen. Eerst met je zoenen en dan nog, oh btw, ik ben niet verliefd op je.
Je kunt hem niet verliefd maken, dat gaat gewoon niet. Je moet gewoon jezelf zijn, proberen zo nu en dan nog wat met hem af te spreken enzo, maar verwacht er niet al te veel van.
Oud 06-09-2011, 10:49
Verwijderd
Wat een flapdrol is die ts. Eerst met hem zoenen en dan denken dat er meteen verliefdheid speelt.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 11:19
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Wat een flapdrol is die ts. Eerst met hem zoenen en dan denken dat er meteen verliefdheid speelt.
Die jongen vond het waarschijnlijk leuk voor een keertje, maar wil nou niet meteen een hele relatie... dus accepteer dat het af en toe zoenen en misschien wel meer ok is, maar verwacht niet dat hij echt ooit met je samen is als stel.
Oud 06-09-2011, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Toen ik voor de eerste keer zoende, dacht ik ook meteen dat er verliefdheid bij kwam kijken. Op die leeftijd wist ik nog niet dat je ook kunt kussen 'voor de leuk'. Dus ik snap wel dat het verwarrend is.

Maar ts, je kunt niemand dwingen om verliefd te worden, dus ik zou het los laten.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 11:49
EZBlade
EZBlade is offline
Wel typisch dat hij alles met haar deelt als het voor hem alleen om het zoenen te doen is
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 14:32
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Wel typisch dat hij alles met haar deelt als het voor hem alleen om het zoenen te doen is
Friends with benefits jwz
Oud 06-09-2011, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Friends with benefits jwz
ja alleen TS weet het blijkbaar niet
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 15:20
EZBlade
EZBlade is offline
Wel de lusten, niet de lasten...
Met citaat reageren