Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2004, 18:02
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ben jij wel eens verliefd geworden op iemand waarvan je in eerste instantie nooit van had gedacht ooit op haar/hem verliefd te worden/relatie mee te krijgen?
Oud 27-09-2004, 18:03
waves
waves is offline
ja en dat was andersom ook zo, maar dat is inmiddels weer uit...

en jij droomkoningin?
Oud 27-09-2004, 18:05
droomkoningin
droomkoningin is offline
nee
Oud 27-09-2004, 18:06
Erbenda
Erbenda is offline
Ja, weleens gehad...
Oud 27-09-2004, 18:06
Verwijderd
Yup, al gebeurd, en ook al weer voorbij.. Is nog steeds goede vriend van me, gelukkig
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 18:11
Verwijderd
Ja, maar dat is nu al 10 maanden aan
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 18:28
Verwijderd
ja en daar heb ik nu 3 maanden mee
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 18:29
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
ja, is bij mij gebeurd en ik heb nu bijna drie maanden een relatie met haar
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 18:40
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 27-09-2004 @ 18:02 :
Ben jij wel eens verliefd geworden op iemand waarvan je in eerste instantie nooit van had gedacht ooit op haar/hem verliefd te worden/relatie mee te krijgen?
jah, eerst dacht ik"Och wel een aardige jongen, maar en 'boyfriend material' toch wat geworden, bleek achteraf idd geen 'boyfriend material' te zijn, maar dat is achteraf he
Oud 27-09-2004, 18:48
bracelance
bracelance is offline
nope...
Oud 27-09-2004, 18:52
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ja, bij mijn vriend. hij was eerst gewoon aardig, maar dat veranderde toch wel en nu hebben we al 14 maandjus
Oud 27-09-2004, 18:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja, met mijn enige ex-vriendin. Na het moment dat we voor de eerste keer zoenden (na veel gekoppel van vrienden), wilde ik eigenlijk nog vrienden blijven (niet dat dat moment niet lekker was hoor ), want eigenlijk voelde ik niets voor haar. Maar ik ben haar toen 2 weken lang heel goed leren kennen en we werden steeds closer, ging meer aan haar denken etc. en uiteindelijk toch maar iets gekregen met carnaval.
Oud 27-09-2004, 18:58
snarl
snarl is offline
ehh, ja. gaat goed
Oud 27-09-2004, 18:58
filia dei
filia dei is offline
hahahah.... jah, onwijs vaak. Eigenlijk vond ik alle jongens voor ik verlieft op ze was sukkels. Pas toen ik ze beter leerde kennen bleken ze toch wel leuk en lief en schattig te zijn en ben ik alsnog verlieft op ze geworden.

En jongens waar ik in een keer van denk leuk joch dat wordt meestal nooit wat...
Oud 27-09-2004, 19:12
Verwijderd
Ja, en toch ben ik 3 maanden hoteldebotel geweest.

Van m'n huidige vriend was 't eigenlijk ook niet de boedeling dat we iets zouden krijgen, maar dat was in het begin misschien een latente wens van mij.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 19:13
Luna
Luna is offline
nee, ik merk altijd gelijk wel of ik iemand op die manier aantrekkelijk vind en als dat niet zo is zal het ook niets worden.
Daarbij word ik uberhaubt niet snel verliefd.
Oud 27-09-2004, 19:23
teirg
teirg is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 27-09-2004 @ 19:06 :
Yup, al gebeurd, en ook al weer voorbij.. Is nog steeds goede vriend van me, gelukkig
Die 'relatie' heeft bij mij wel maar een goeie maand geduurd. Maar toch.
Oud 27-09-2004, 19:38
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Jep, ik ken mijn vriend al meer dan een jaar en we zijn nu zo'n maand samen. Had nooit gedacht een relatie met hem te beginnen . Het afgelopen jaar had hij zo'n 8 maand een vriendin en was ik verliefd op een andere jongen. Voor die vriendin had hij wel al gevoelens voor mij maar ik niet voor hem daarom namen we wat afstand van elkaar. Ben ik blij dat we deze vakantie veel samen uitgegaan zijn .
Oud 27-09-2004, 19:45
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Ja, hebben nu al meer dan 6 maanden wat en nog lang niet van plan om het uit te maken!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 21:31
mara18
mara18 is offline
jup, ik kon hem zelfs aanvankelijk helemaal niet luchten
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 21:37
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
nee, nooit gehad
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 21:52
Verwijderd
Ja.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 22:10
Myuki
Myuki is offline
ja
Oud 27-09-2004, 22:39
ABrules
ABrules is offline
Mja, ze had al 2 jaar een relatie... dus ik wist niet of ik nu me best moest doen om haar daar eens over na te laten denken of niet...

toen bedacht ik dat ik er spijt van kon krijgen als k dat niet deed...

en nu is ze mijn vriendin... en ik ben zoooo verliefd
Oud 27-09-2004, 23:16
A*
A* is offline
Ja, op mijn vriendje.
Ik kende hem niet super goed, vond het gewoon een aardige jongen. Ging een keer met hem mee naar huis en toen zoende we ineens.
Daarna elkaar heel veel gezien en ik vond hem na 3 dagen helemaal leuk en de vlinders vlogen door mijn lichaam.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2004, 23:17
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Yep!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 23:55
Sprinkle
Sprinkle is offline
Citaat:
Luna schreef op 27-09-2004 @ 20:13 :
nee, ik merk altijd gelijk wel of ik iemand op die manier aantrekkelijk vind en als dat niet zo is zal het ook niets worden.
Daarbij word ik uberhaubt niet snel verliefd.
Oud 28-09-2004, 00:54
Verwijderd
Oud topic;

De normale verliefdheid(jes) aan het begin van de middelbare school, altijd een paar maanden en dan was het weer minder interessant en werd ik verliefd op een ander. Nooit wat uit gekomen, tot in de derde klas ergens toen ik verliefd werd op een jongen.
Iemand die zich bewust niet in de groep mengde, het sprak me wel aan gezien ik deels vrijwillig uit mn omgeving stapte. Hij daagde me meestal uit met zn gedrag, naja, na een paar maanden toch maar duidelijk gemaakt dat hij me wel lag, ik dacht geen schijn van kans te hebben, maar dus toch. 26 maanden dus iets minder dan 2,5 jaar wat gehad, tot voor kort.

Huidige ken ik ook al zolang als gene hierboven, alleen minder contact. Altijd 'vrienden' geweest, oppervlakkig over msn totaan de helft van die relatie, toen we best wel goed gingen praten over mij en mn vriend en hij met zn vriendin toen. Ik ben heel snel een persoon die iemand waarmee het goed klikt, zoveel ga mogen dat ik verliefd word. Vandaar ik het ook vaak onderdruk, omdat het in verhouding 'vaak' gebeurd, dus zelden 'echt speciaal' is.

Ik had dus nooit verwacht dat die 'vriend' mn uiteindelijke relatie zou worden, wel hoopte ik er stiekem op, al was mijn beeld van hem natuurlijk niet zo reälistisch.

Om terug te komen dus op de vraag;
Ik heb bij zo-goed-als alle gevallen van verliefdheid het gevoel gehad dat het uberhaupt nooit in de buurt van interesse zou komen. Hetgeen wat natuurlijk daarbij zwaar meetelt is het zelfbeeld, dat kan veel kapot maken. Ik trek zelfs nu nog steeds in twijfel of hij wel oprecht is.
Ik onderdruk dus ook altijd mn verliefdheid, juist omdat ik denk dat het niets wordt.

Dus ja.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 07:51
Sade
Sade is offline
Op iemand verliefd worden waarvan je in eerste instantie niet verwacht dat je op hem verliefd zou worden... Zo gaat het meestal, bij mij wel in ieder geval Verliefd worden heb je niet echt in de hand, en bovendien val ik vaak op hele andere types dan ik zelf ben.
Oud 28-09-2004, 07:59
keukentrappetje
keukentrappetje is offline
We moesten dit jaar naar een andere vestiging van onze school. Toen we de klas zagen dacht ik van één jongen.. ooo echt te erg!

Maar nu, 1,5 maand later, vind ik hem eigenlijk toch wel heel leuk
Oud 28-09-2004, 08:59
Verwijderd
Nee.. ik vond diegene altijd meteen al leuk.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 09:52
Sparkle.
Sparkle. is offline
Ja,
Maar dan vooral omdat ik mijn gevoelens "onderdrukte/weigerde te erkennen"...
En het feit dat hij tot voor kort een vriendin had, "hielp" ook wel...
Maar nu
Oud 28-09-2004, 09:53
Mennuz
Mennuz is offline
Ja, maar dat ging weer over
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 13:08
Verwijderd
Jaah.. ik ken der al 3 jaar lang.. en sinds 2 maandjes hebben we wat en nog steeds helemaal toppie
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 13:47
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ja, en het is net na 1,5 week weer uit.
Ik had hem wel vaker zien lopen op school maar niet echt dat ik op hem lette ofzo, 3 weken geleden kwam hij bij mij in de klas en toen hadden we een MSN gesprek waarin ik zei dat ie wel een filmpje hier mocht kijken omdat zijn dvdspeler het niet deed en toen hadden we gezoend en kregen we verkering...
Oud 28-09-2004, 13:51
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ja, ik vond hem een sukkel tot ik een keer alleen met hem was. Toen was ik om . Hmjah is ook wel weer uitgegaan maar als we elkaar zien (op verjaardagen van gezamelijke vrienden enzo), dan hangt er nog steeds wat in de lucht (en eigenlijk is het ook gewoon een sukkel ).
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 14:05
iedje
iedje is offline
jazeker. ik dacht 5 jar geleden nooit dat ik ooit iets met mn huidige vriend zou krijgen. omdat hij dacht ik ver buiten mijn bereik lag
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 14:16
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Ja... ik kan me nog goed herinneren dat ik m voor de eerste keer zag, toen had ik niet bepaald zoiets van wauw! Maar laterna ben ik er wel twee jaar gek op geweest. Helaas nooit wat geworden, wel wat met zn vriend gehad, haha!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 14:55
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik kende mijn vriend al heel lang, en vond hem nooit zo 'interessant'. Hij was wel grappig, maar verder echt niks. Op een gegeven moment werd een vriendin van me verliefd op hem, en dat kon ik echt niet begrijpen... Dat is uiteindelijk niks geworden toen.
En tja, een paar jaar later, begonnen we meer met elkaar om te gaan als vrienden, niet met het idee dat het wel meer zou kunnen worden tussen ons. En tja, een half jaar later was het toch zo...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 15:19
SRV
SRV is offline
ja mijn huidige vriendin.
Oud 28-09-2004, 15:20
Bird-one
Bird-one is offline
Heb ik nu, eigenlijk. Hij verbaasde zich er ook over.

Vorig jaar blowden we weleens met nog 3 andere jongens erbij. En in de pauzes hingen we ook altijd wel met z'n allen bij elkaar. Maar ik had echt nooit, maar dan ook nooit, gedacht dat ik hem beter leerde kennen dan dat. En dat is nu opeens heel snel gegaan.
Oud 28-09-2004, 15:28
Ninn
Ninn is offline
Ja, toen ik hem de eerste keer zag vond ik hem onwijs vervelend, altijd maar de aandacht willen trekken enzo. Nu heb ik inmiddels al een jaar wat met hem. Beide hadden we nooit gedacht dat het zo lang zou gaan duren.
Oud 28-09-2004, 17:05
stuivertje
stuivertje is offline
ja, mijn huidige vriend
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 21:19
Aurora
Aurora is offline
Ja. Op mijn vriend bijvoorbeeld.
Oud 29-09-2004, 11:01
puk_666
puk_666 is offline
ja op mijn vriend
gaat nu al 3 maanden goed..
Oud 29-09-2004, 11:04
Verwijderd
Ja, mijn vriend. In eerste instantie was ik 12 en hij 11, toen dachten we nog bepaald niet aan relaties.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 12:29
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 27-09-2004 @ 19:02 :
Ja, ik had zelfs serieuze haat-gevoelens voor mijn ex-vriend, voor ik wat met hem kreeg. Daarna begreep ik wat er bedoelt wordt met 'haat en liefde liggen dicht bij elkaar'..

(En toen t uitging door allerlei vervelende dingen tussen ons begreep ik dat ik het bij haten had moeten laten, maar dat is een ander verhaal ).
Oud 29-09-2004, 12:37
PB
PB is offline
Jah, mijn huidige vriendje vond ik in het begin maar vreemd, en ik vond hem aardig als vriend, maar geen denken aan dat ik OOIT wat met hem zou krijgen. Toen hebben we sex gehad, en zijn we een relatie begonnnen. Nu ben ik helemaal IN LOVE!!!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 13:42
~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 27-09-2004 @ 19:02 :
ja.........
iemand die ik in het begin echt een sukkel en een gekke jongen vond...........en niet mijn type....maar later vond ik hem toch wel leuk...........
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 13:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ja, een keer of 3.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten