![]() |
Vandaag saai ik de dag #1490
:cool:
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Apate 86 Little Phoebe 51 Trimm Trabb 48 Noedelhap 36 Thomas. 35 Sarah 27 Schrödinger 25 Absinthe 24 .sann 23 Luud 22 Paranoide 20 mijamoto 11 Em. 10 Carn 9 lentekriebel 9 Dobermann 8 Korreltjezout 7 Rivka 6 Geel 6 Chick Rock 5 Mc Kauw 5 Andijvie 4 Stefenootje 3 Syori 2 Badmutsje 2 fizzle-fluffy 2 Pippeloen 2 Elmp 2 Uice 1 Martiño 1 Pierrot 1 Missy 1 Listo 1 Havock 1 deadlock 1 Gnork 1 *Miekje* 1 Brenda97 1 Maaike. 1 |
En natuurlijk word ik om half 8 wakker op mij vrije dag :mad::mad:
|
Wtf ik lees net dat Gnork weer zwanger is! Gefeliciteerd! En :eek: wat snel alweer!
|
Ik ben echt een beetje van slag, voor m'n gevoel heb je Gnorkie er net een paar weken geleden uitgeperst, al is dat natuurlijk al wel wat langer geleden :D
|
Ik ga vandaag naar schoooooooool. :cool:
|
Oei :D 86 berichten :D het is maar goed dat mijn introductie vandaag begint :Y
|
Oke dit was 3 september:
Citaat:
En dit 4: Citaat:
|
wat moet ik aan?!?!?!??!? goed, ik voel me neteen puber die voor het eerst naar de middelbare school gaat.
|
Hoe kan het in hémelsnaam zijn dat ik mijn lenzen kwíjt ben?
|
Oh, gevonden! Gelukkig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Louis <3 Hoe gaat het? Trek je het allemaal nog een beetje? |
Het gaat wel hier. Ik doe verwoede pogingen om toch maar bij de dag te leven, en niet te ver vooruit te plannen.
Ik ga zo maar weer eens naar het zuiden. Aankomende tijd zal ik wel weer 10000 kilometer per maand gaan rijden. De garage en de Shell zullen ernstig blij met deze gang van zaken zijn. De ene zijn dood enzo. En zo kom ik tot de conclusie dat er zelfs nog ruimte is voor cynische grappen... En jij? |
Vandaag saai ik de dag op school...
|
Citaat:
Goed, wel. Druk! Vandaag is zo'n beetje m'n enige vrije dag en vandaag mag ik lekker opruimen, schoonmaken en zelfs nog een beetje thuiswerken :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Spannend :D introductiedag :bloos:
|
Oeh, gnork! Proficiat! :D Drie maanden al voorbij?
|
Heerlijk zo'n moeder die je om 8 uur wakker maakt terwijl je pas om 12 uur op school hoeft te zijn. -o-
|
Citaat:
|
Ik ga vanavond naar Glee the Movie :bloos: :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat kan nooit goed zijn voor je IQ sann! En dat is al zo pover :(
|
Citaat:
true :o |
Misschien moet ik het even op facebook zetten zodat je het kunt liken Minke :p
|
Ik twijfel nog steeds of ik vanavond naar een voorstelling ga. Het is in Amsterdam, ik moet waarschijnlijk in m'n eentje, de technicus die erin zou spelen/de techniek zou doen is volgens mij vervangen door iemand anders en het is een duur grapje. Ik denk stiekem dat ik liever gewoon voetbal ga kijken ofzo :o:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
:D
"ik verveel me zo en voel me zo alleen dat ik maar heb besloten mee te gaan naar Glee the Movie" En dan iedereen mijn leed liken natuurlijk! Ik moet daar nog even heeeeel hard over nadenken :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voetbal kijken (y). Finland VERNIETIGEN.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En, het is niet zo deprimerend in het echt. Alleen de eerste vijf minuten, maar, maar, gewoon. Zo is het gewoon, en het is in principe prima, alle huizen zijn vanbinnen wel mooi en ik voel me hier veilig. Die antennes zijn omdat je anders nu eenmaal niet alle kanalen kan ontvangen (en de nationale hobby hier is televisiekijken, dus dat is min of meer noodzakelijk :D). Het voelt gewoon thuis. :O<3 En in wsz, want sentimenteel gepraat en offtopic enzo. |
Glee the movie :cool: jammer dat ie 3D is.
|
Citaat:
|
Mijn school is al klaar. :cool: Ik ben elke dag om half twee uit.
|
Rusland ftw :p
Hoe gaat het met hetero zijn? :p |
Citaat:
Met het hetero-zijn gaat het prima! :y |
Wrom moet de hele tering school om 12;10 uiit zijn waardoor je een opstopping in de fietsenstalling krijgft van 20min en waar een stelletje ascociale middenv in de weg gaan staan waardoor niemand langs kon en de directeur ze persoonlijk weg moest halen. :mad:
|
O en omdat we geen schoolboeken hebben bestaan de meeste lessen uit het overschrijven van stencils en opschrijven wat de leraar voorleest. :D En voor de eerste les engels schreef de lerares (die waarschijnlijk nog in de SU een rammelende spoedcursus Engels heeft gedaan) op het bord:
I AM... SURNAME... I AM STUDY... I FROM... I LIFE IN... MY FAMILY... En dat moesten we dan afmaken en voor het bord vertellen. :D 'I am study college'. Een jongen zei 'I am studying in college', maar dat werd direct verbetert. |
Wij hebben een lerares die overal straf voor geeft en 10keer per dag zegt ik ben duidelijk ik ben helder.
|
en ik heb nog wat te klagen maandag meteen mijn 1e PTA grrr
kluisjessleutel vandaag gekregen en al 2keer kwijt geraakt in een lokaal. |
Klinkt goed Listo :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04. |