![]() |
weet iemand nog gave ridder games die je kan downloaden op mac
weet iemand nog gave ridder games die je kan downloaden op mac
|
Je kunt per definitie álles downloaden op een Mac.
|
Ja maar zonder dat ingewikkelde gedoe
|
Op de mac heb je alleen gay-ass sim games, geen gave ridders.
|
Citaat:
|
Assassins Creed?
- Maar gamen op een Mac is niet echt aan te raden. De meeste Mac OS X compatible games zijn ports vanaf de Windows-versie en draaien slecht. Koop een console of installeer Windows. Citaat:
Installeren is zelfs makkelijker: versleep icoontje naar applications ipv volg installer en druk 10x op "next". Geen directx gezeik. Geen driver problemen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
games spelen op Mac is tenminste net zo makkelijk, alleen de meesten draaien slechter in Mac OS X dan in Windows. |
OS X compatible games zoeken en ze vervolgens aan de gang proberen te krijgen op een platform waar ze niet voor gemaakt zijn lijkt me weldegelijk te kwalificeren als 'ingewikkeld gedoe'. Zeker voor de doelgroep van Apple (namelijk, mensen die niet zoveel van computers weten).
Dit nog los van dat Macs - voor zo ver ik kan zien op de Apple-site - nog steeds standaard geleverd worden met een muis waar maar één muisknop op zit, terwijl er genoeg games zijn waar je ook de rechtermuisknop voor nodig hebt. Dus zelfs als je je shit kunt draaien is dat 'tenminste net zo makkelijk' een beetje fanboy bollocks. Het is lepels met vorken vergelijken, en games zijn hierin de soep. (Wat wel jammer is, want Macs zijn natuurlijk de vorken, maar eigenlijk hebben ze veel meer gemeen met lepels. Ze zijn met een paar dingen handiger zijn dan vorken, maar ook met een hoop dingen een stuk onhandiger, en ze zijn gebruiksvriendelijker want als je niet goed snapt hoe je met bestek moet omgaan kun je je er minder makkelijk mee verwonden. En lepels hebben een STRAK, ERGONOMISCH DESIGN. En zowel lepels als vorken worden gemaakt van exact hetzelfde staal. Computers en bestek, wie had ooit gedacht dat ze zoveel gemeen hadden.) |
Nou Daan, je moet je ouders uitlachen omdat ze een Mac gekocht hebben, en zeggen dat ze een PC moeten kopen.
|
runescape, niet dat het gaaf is, maar enigste wat in me opkomt. Je hoeft het geloof ik ook niet te downloaden.
|
Citaat:
Daarbij zijn er wel degelijke Mac versies tegenwoordig. Valve maakt erg goede Mac OS X compatible games. Verder worden macs niet meer met 1-knops muizen geleverd. Los van het feit dat die muizen totaal kut zijn, hebben ze wél een rechtermuisknop. Overigens, je vergist je een beetje in de doelgroep. Ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik niet veel van computers weet, terwijl hier toch allemaal appels staan :P Apple is voor power-users. Mensen die willen dat hun shit gewoon werkt. Mensen die niet veel van computers weten, kopen geen apparaat van 1000en euro's maar kopen gewoon een simpele desktop. Uiteindelijk blijft het wel zo dat Apple computers gewoon geen rendabele game PC's zijn. De machines die geschikt zijn voor gaming zijn 2x zo duur als PC's met vergelijkbare of zelfs betere performance. |
En nu weer ontopic.
|
Portal 2. Een robot en een ridder hebben een even metaalachtige indruk en komen even slim over..
Eehm Half-Life 2? Nah. Het zijn ook echt allemaal dingen die toevallig ook voor de Mac zijn. Probeer eens in de Mac App Store te zoeken naar 'medieval' o.i.d. |
Regel gewoon dat je windows kan booten en alles is opgelost.
|
Team fortress 2 werkt op mac.
|
oke mensen maar ik sluit deze want ik krijg toch niks bruikbaars te horen
|
Citaat:
Juist dít is het USP geweest van Apple; leekvriendelijkheid. Gek dat je dit zo fundamenteel anders ziet. @TS: Wat bedoel je precies met "riddergames"? |
"Mac voor powerusers" :D Als ik om mij heen kijk naar mensen met een mac is het op een uitzondering na uitsluitend ultra noobs die een mac 'mooi' vinden.
|
Games die door Blizzard gemaakt zijn, werken doorgaans zelfs heel goed op een Mac.
|
Citaat:
En ik het over powerusers; zij die de pc willen gebruiken zonder gekloot. niet tweakers die voor demonstratieve doeleinden uren willen kloten voor een hogere 3dmark score. Zij kopen een overklok bord. Ik wil mijn pc niet tweaken, ik wil dat dat ding zijn werk doet zonder m te vertellen hoe. |
Gratis games kun je vast wel via google vinden. Gewoon aangeven dat het voor de Mac moet zijn. En anders gewoon in de winkel kijken wat ze aan Mac-games hebben.
Zelf heb ik nog een zooi games zoals Star Trek en Tomp Raider liggen die ik gratis gekregen heb. Nooit gebruikt en dat zal ook niet meer gebeuren, aangezien ze nog voor de Mac Os zijn. En als je gaat gamen, raad ik je aan om een goedkope muis te halen van bijvoorbeeld Logitech. Die hebben tenminste een rechtermuisknop. Sowieso raad ik dat elke Apple-gebruiker aan, omdat die muizen van Apple gewoon waardeloos zijn. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |