Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
OS X compatible games zoeken en ze vervolgens aan de gang proberen te krijgen op een platform waar ze niet voor gemaakt zijn lijkt me weldegelijk te kwalificeren als 'ingewikkeld gedoe'. Zeker voor de doelgroep van Apple (namelijk, mensen die niet zoveel van computers weten).
Dit nog los van dat Macs - voor zo ver ik kan zien op de Apple-site - nog steeds standaard geleverd worden met een muis waar maar één muisknop op zit, terwijl er genoeg games zijn waar je ook de rechtermuisknop voor nodig hebt. Dus zelfs als je je shit kunt draaien is dat 'tenminste net zo makkelijk' een beetje fanboy bollocks. Het is lepels met vorken vergelijken, en games zijn hierin de soep. (Wat wel jammer is, want Macs zijn natuurlijk de vorken, maar eigenlijk hebben ze veel meer gemeen met lepels. Ze zijn met een paar dingen handiger zijn dan vorken, maar ook met een hoop dingen een stuk onhandiger, en ze zijn gebruiksvriendelijker want als je niet goed snapt hoe je met bestek moet omgaan kun je je er minder makkelijk mee verwonden. En lepels hebben een STRAK, ERGONOMISCH DESIGN. En zowel lepels als vorken worden gemaakt van exact hetzelfde staal. Computers en bestek, wie had ooit gedacht dat ze zoveel gemeen hadden.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarbij zijn er wel degelijke Mac versies tegenwoordig. Valve maakt erg goede Mac OS X compatible games. Verder worden macs niet meer met 1-knops muizen geleverd. Los van het feit dat die muizen totaal kut zijn, hebben ze wél een rechtermuisknop. Overigens, je vergist je een beetje in de doelgroep. Ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik niet veel van computers weet, terwijl hier toch allemaal appels staan ![]() Uiteindelijk blijft het wel zo dat Apple computers gewoon geen rendabele game PC's zijn. De machines die geschikt zijn voor gaming zijn 2x zo duur als PC's met vergelijkbare of zelfs betere performance. Laatst gewijzigd op 06-09-2011 om 21:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Juist dít is het USP geweest van Apple; leekvriendelijkheid. Gek dat je dit zo fundamenteel anders ziet. @TS: Wat bedoel je precies met "riddergames"? Laatst gewijzigd op 07-09-2011 om 16:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik het over powerusers; zij die de pc willen gebruiken zonder gekloot. niet tweakers die voor demonstratieve doeleinden uren willen kloten voor een hogere 3dmark score. Zij kopen een overklok bord. Ik wil mijn pc niet tweaken, ik wil dat dat ding zijn werk doet zonder m te vertellen hoe. |
![]() |
|
Gratis games kun je vast wel via google vinden. Gewoon aangeven dat het voor de Mac moet zijn. En anders gewoon in de winkel kijken wat ze aan Mac-games hebben.
Zelf heb ik nog een zooi games zoals Star Trek en Tomp Raider liggen die ik gratis gekregen heb. Nooit gebruikt en dat zal ook niet meer gebeuren, aangezien ze nog voor de Mac Os zijn. En als je gaat gamen, raad ik je aan om een goedkope muis te halen van bijvoorbeeld Logitech. Die hebben tenminste een rechtermuisknop. Sowieso raad ik dat elke Apple-gebruiker aan, omdat die muizen van Apple gewoon waardeloos zijn. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|