![]() |
Ik moet binnen 1 uur een leesverslag maken
Ok, ik moest vandaag een leesverslag inleveren, ik ben nog niet begonnen, maar ik had als smoes dat ik gister ziek was ( nep ziek ), dus zeg ik: Ja, ik moet hem nog uitprinten enzo dus ik geef hem maandag wel. Antwoord terug: Als je hem nou naar mij toe mailed voor 5 uur, dan krijg je geen onvoldoende.
Dus nu bedacht ik me, wat nou als ik het attachement toevoeg, maar dat in plaats van leesverslag.doc een rar bestand zo noem. Zou ze er in trappen? Wat denken jullie? |
Je kunt ook gewoon even dat leesverslag maken.
|
Ik heb haar een mail gestuurd dat mijn oma in 't ziekenhuis ligt dus moet ik het verwerken.. etc. Lijkt me slimmer.
|
In een uurtje kun je toch wel een leesverslag schrijven?
|
Ik denk: nee.
En mja je kunt inderdaad toch wel een verslagje van internet plukken en er wat aan sleutelen en opsturen? |
Gewoon een mail sturen 'mevrouw, hier is mijn leesverslag' en dan 'vergeten' de bijlage erbij te doen. (Y) Of het leesverslag maken, ja, dat moet in een uurtje inderdaad wel lukken.
|
Je hebt zelfs nog anderhalf uur. Heb je het boek al wel gelezen? Zo niet, dan zoek je een samenvatting op en schrijf je het verslag aan de hand daarvan. Zo wel, dan is er niets aan de hand en kun je nog gewoon dat verslag schrijven.
|
protip:
.doc vullen met iets wat op een leesverslag lijkt. opslaan. dan in notepad het bestand openen en dan bovenin en onderin willekeurig regels weghalen.. opslaan. Dan lijkt het net of je een bestand hebt opgestuurd wat qua grootte overeenkomt met pak m beet een paar pagina's, maar word kan m niet openen (Y). |
Of spring even voor een auto en stuur je docente een foto van jij die met een gebroken been omhoog in het ziekenhuis ligt, succes gegarandeerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo, je deadline is nu toch voorbij, en /care :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |