Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2011, 14:26
vleeskroket
vleeskroket is offline
Ok, ik moest vandaag een leesverslag inleveren, ik ben nog niet begonnen, maar ik had als smoes dat ik gister ziek was ( nep ziek ), dus zeg ik: Ja, ik moet hem nog uitprinten enzo dus ik geef hem maandag wel. Antwoord terug: Als je hem nou naar mij toe mailed voor 5 uur, dan krijg je geen onvoldoende.

Dus nu bedacht ik me, wat nou als ik het attachement toevoeg, maar dat in plaats van leesverslag.doc een rar bestand zo noem. Zou ze er in trappen?

Wat denken jullie?
Advertentie
Oud 23-09-2011, 14:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Je kunt ook gewoon even dat leesverslag maken.
Oud 23-09-2011, 14:30
vleeskroket
vleeskroket is offline
Ik heb haar een mail gestuurd dat mijn oma in 't ziekenhuis ligt dus moet ik het verwerken.. etc. Lijkt me slimmer.
Oud 23-09-2011, 14:30
Verwijderd
In een uurtje kun je toch wel een leesverslag schrijven?
Oud 23-09-2011, 14:33
Röps
Röps is offline
Ik denk: nee.

En mja je kunt inderdaad toch wel een verslagje van internet plukken en er wat aan sleutelen en opsturen?
Oud 23-09-2011, 14:35
Verwijderd
Gewoon een mail sturen 'mevrouw, hier is mijn leesverslag' en dan 'vergeten' de bijlage erbij te doen. Of het leesverslag maken, ja, dat moet in een uurtje inderdaad wel lukken.
Oud 23-09-2011, 14:36
Verwijderd
Je hebt zelfs nog anderhalf uur. Heb je het boek al wel gelezen? Zo niet, dan zoek je een samenvatting op en schrijf je het verslag aan de hand daarvan. Zo wel, dan is er niets aan de hand en kun je nog gewoon dat verslag schrijven.
Oud 23-09-2011, 14:41
Carn
Carn is offline
protip:

.doc vullen met iets wat op een leesverslag lijkt. opslaan.
dan in notepad het bestand openen en dan bovenin en onderin willekeurig regels weghalen.. opslaan.

Dan lijkt het net of je een bestand hebt opgestuurd wat qua grootte overeenkomt met pak m beet een paar pagina's, maar word kan m niet openen .
Oud 23-09-2011, 14:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Of spring even voor een auto en stuur je docente een foto van jij die met een gebroken been omhoog in het ziekenhuis ligt, succes gegarandeerd.
Oud 23-09-2011, 23:49
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb haar een mail gestuurd dat mijn oma in 't ziekenhuis ligt dus moet ik het verwerken.. etc. Lijkt me slimmer.
Als je zo'n mailtje stuurt kun je natuurlijk net zo goed het verslag bijvoegen. Slecht excuus.
Oud 23-09-2011, 23:52
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Gewoon een mail sturen 'mevrouw, hier is mijn leesverslag' en dan 'vergeten' de bijlage erbij te doen. Of het leesverslag maken, ja, dat moet in een uurtje inderdaad wel lukken.
Ik zou dan een word bestandje erbij doen, maar de .docx of.doc veranderen in bijvoorbeeld .docsx
Oud 24-09-2011, 00:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo, je deadline is nu toch voorbij, en /care

Regels voor berichten