![]() |
Wim Saai Schippers #1509
:)
|
Haha, ik wilde Paul Saainen doen, maar deze is beter (y)
|
James Earl Jones (Y)
|
*O*
|
Absinthe, ik weet toch niet wie Sesamstraat allemaal inspreken :D voor mij is hij gewoon Bert :o
|
Maar ik ga eens naar huus fietsen en daar heb ik vast geen internet, dus toedels lieve forumertjes *O*
Ik ga denk ik vanavond naar Midnight in Paris (y) |
Dahag!
|
Citaat:
Of begon die periode met Hercules? Nee, want toen had je nog Mulan <333 en Tarzan. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik zet de nerdjoker in, omdat ik dit niet wist :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond The Hunchback saai en lelijk. Nu kijk ik er weer fragmenten van om te zien of ik dat wel terecht vind, maar die zwemmende animatie bij de gezichten, die airbrush-schaduwen, die stock-emoties :n Gezichten zijn niet constant, en ze doen zelfs the 'tude. Disney is het animeren hard aan het verleren, zo zonde.
Maar goed, hij heeft wel personages die je eruit zou kunnen pikken in een line-up, dat is voor Disney al heel wat. Esmeralda (?) heeft zelfs een herkenbare stem. Ongehoord!!1 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
toch nog even hier.
|
THIS
IS CNN! :mad: |
Wut, ik vond Hunchback juist heel mooi.
Alleen de computereffecten waren too much. |
Goed, rooktijd :o
|
Citaat:
In die periode zit idd The Lion King, Pocahontas en the Hunchback, maar Hercules (1997) was de eerste die kwalitatief toch wat minder is. Mulan was goed, maar Tarzan weer minder. Fantasia 2000 was leuk, als je er van houdt, en een mooi eerbetoon, maar na 2000 kregen we The Emperor's New Groove, Atlantis, Treasure Planet en Home on the Range, allemaal lang niet zo goed als wat er tussen '85 en '95 is geproduceerd. Na Home on the Range werd er ook niet meer verwacht dat er nog ooit een echte tekenfilm van Disney zou komen. |
Citaat:
Ik reken zelf Hunchback ook nog mee bij de renaissance. En eigenlijk Mulan enzo ook nog wel. |
Middag *O*
ben flauwgevallen bij de laaste 2lesuuren. dus mhoefde gelukkig de les niet mee doen en mocht bij de congierge gaan zitten met 2vrienden. Ik was te wit dus de school wilkde me niet alleen naar huis laten fietsen moest ik op mijn vader wachten tot dat die me met de auro haalde. |
The Emperor's New Groove is vrij geniaal; zeker als je de geschiedenis van dat project even erbij haalt :o
|
Citaat:
Ik kijk ook wel uit naar die film ja, schijnt toch wel grappig te zijn enzo? |
Dobie: Nou, L.A. Noire dus, dat is de voornaamste waar ik naar uitkijk (y) En, oi, ai, hoe heette hij. Die ene game waar een tijd geleden zo'n ophef over was, die hele stilistische met allemaal moderne achtergronden. Alles was strak en wit met groen. Doet dat een belletje rinkelen? Ik ben aan het zoeken in m'n geschiedenis en m'n mapje met gave gamegerelateerde concept art maar ik kan 'm niet vinden.
|
Ik vond keizer kuzco en Atlantis enzo allemaal niet zo. Leuk om een keertje te kijken, maar niet meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
El Shaddai? |
Citaat:
Alles wat na Tarzan komt heb ik niet meer gezien. Edit: oh jawel, Dinosaur, in de bioscoop. Weet ik NIKS meer van. |
Ik ben eigenlijk ook best benieuwd naar Brother Bear :D :o
|
Mulan :cool:
Tarzan was wel oke, maar inderdaad niet zo epic als bijvoorbeeld De kleine zeemeermin. |
Citaat:
|
Ah verdorie, facebook gaat ineens niet meer via een beveiligde verbinding. Hoe kan je dat ook alweer handmatig veranderen/.
|
Citaat:
Spirit was wel weer leuk :y |
Citaat:
Tarzan is, naast de liedjes die ik eigenlijk wel heel leuk vind, niet zo leuk als Mulan nee. Mulan heeft ook leuke liedjes. Sowieso, Disneyliedjes <33 |
Citaat:
|
Citaat:
En ja, Disney liedjes zijn awesome. |
Citaat:
|
Citaat:
Oh, en je had er ook zo'n computerspel van, dat heb ik vaak gespeeld. Lekker slingeren in de lianen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na Tarzan is er eigenlijk niet veel meer aan. Mja. Lilo en Stitch. En The Princess and the Frog en Tangled. |
Citaat:
|
Ik vind het een van de leukste Disneys (Y)
|
Citaat:
Maar dat wil niet zeggen dat de muziek niet van Phil Collins is (die heeft alles zelfs in het Engels, Frans, Duits én Italiaans ingezongen). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |