Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond The Hunchback saai en lelijk. Nu kijk ik er weer fragmenten van om te zien of ik dat wel terecht vind, maar die zwemmende animatie bij de gezichten, die airbrush-schaduwen, die stock-emoties
![]() Maar goed, hij heeft wel personages die je eruit zou kunnen pikken in een line-up, dat is voor Disney al heel wat. Esmeralda (?) heeft zelfs een herkenbare stem. Ongehoord!!1 |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In die periode zit idd The Lion King, Pocahontas en the Hunchback, maar Hercules (1997) was de eerste die kwalitatief toch wat minder is. Mulan was goed, maar Tarzan weer minder. Fantasia 2000 was leuk, als je er van houdt, en een mooi eerbetoon, maar na 2000 kregen we The Emperor's New Groove, Atlantis, Treasure Planet en Home on the Range, allemaal lang niet zo goed als wat er tussen '85 en '95 is geproduceerd. Na Home on the Range werd er ook niet meer verwacht dat er nog ooit een echte tekenfilm van Disney zou komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik reken zelf Hunchback ook nog mee bij de renaissance. En eigenlijk Mulan enzo ook nog wel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Middag
![]() ben flauwgevallen bij de laaste 2lesuuren. dus mhoefde gelukkig de les niet mee doen en mocht bij de congierge gaan zitten met 2vrienden. Ik was te wit dus de school wilkde me niet alleen naar huis laten fietsen moest ik op mijn vader wachten tot dat die me met de auro haalde. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dobie: Nou, L.A. Noire dus, dat is de voornaamste waar ik naar uitkijk
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
El Shaddai?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alles wat na Tarzan komt heb ik niet meer gezien. Edit: oh jawel, Dinosaur, in de bioscoop. Weet ik NIKS meer van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tarzan is, naast de liedjes die ik eigenlijk wel heel leuk vind, niet zo leuk als Mulan nee. Mulan heeft ook leuke liedjes. Sowieso, Disneyliedjes <33 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En ja, Disney liedjes zijn awesome.
||
Citaat:
![]() Maar dat wil niet zeggen dat de muziek niet van Phil Collins is (die heeft alles zelfs in het Engels, Frans, Duits én Italiaans ingezongen).
|
![]() |
|
|