Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2011, 17:26
Verwijderd
Advertentie
Verwijderd
Haha, ik wilde Paul Saainen doen, maar deze is beter
Carn
Carn is offline
James Earl Jones

Chick Rock
Chick Rock is offline
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Absinthe, ik weet toch niet wie Sesamstraat allemaal inspreken voor mij is hij gewoon Bert
Oud 26-09-2011, 17:27
Verwijderd
Maar ik ga eens naar huus fietsen en daar heb ik vast geen internet, dus toedels lieve forumertjes
Ik ga denk ik vanavond naar Midnight in Paris
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dahag!
Verwijderd
Citaat:
Hercules is matig inderdaad. Ook duidelijk een periode van Disneyfilms met matige kwaliteit.
Wut, maar Hercules kwam na The Lion King, Pocahontas en Hunchback, dat is toch geen periode van matige kwaliteit?
Of begon die periode met Hercules?
Nee, want toen had je nog Mulan <333 en Tarzan.
Verwijderd
Citaat:
James Earl Jones

[filmpje]
Ja, maar ik ben het met Stefenootje eens; beetje over the top die stem.

Citaat:
Absinthe, ik weet toch niet wie Sesamstraat allemaal inspreken voor mij is hij gewoon Bert
dit hoor je gewoon te weten
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
James Earl Jones

[filmpje]
OMG

Ik zet de nerdjoker in, omdat ik dit niet wist
Oud 26-09-2011, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Wut, maar Hercules kwam na The Lion King, Pocahontas en Hunchback, dat is toch geen periode van matige kwaliteit?
en Keizer Kuzco/Emperor's New Groove <3
Verwijderd
Citaat:
Ik ga denk ik vanavond naar Midnight in Paris
Oe, die wil ik ook nog zien!
Carn
Carn is offline
Citaat:
OMG

Ik zet de nerdjoker in, omdat ik dit niet wist
Je weet volgens mij sowieso niet zo veel dus ik vergeef het je
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, maar ik ben het met Stefenootje eens; beetje over the top die stem.

dit hoor je gewoon te weten
Ik wil weten wie Tommy inspreekt en dat is het wel.
Verwijderd
Ik vond The Hunchback saai en lelijk. Nu kijk ik er weer fragmenten van om te zien of ik dat wel terecht vind, maar die zwemmende animatie bij de gezichten, die airbrush-schaduwen, die stock-emoties Gezichten zijn niet constant, en ze doen zelfs the 'tude. Disney is het animeren hard aan het verleren, zo zonde.

Maar goed, hij heeft wel personages die je eruit zou kunnen pikken in een line-up, dat is voor Disney al heel wat. Esmeralda (?) heeft zelfs een herkenbare stem. Ongehoord!!1
Oud 26-09-2011, 17:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
en Keizer Kuzco/Emperor's New Groove <3
Die vond ik niet zo boeiend.
Citaat:
Nou zeg ik weet gewoon niet zoveel van nerddingen, als comics en starwarstrekrommel
Oud 26-09-2011, 17:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vond The Hunchback saai en lelijk. Nu kijk ik er weer fragmenten van om te zien of ik dat wel terecht vind, maar die zwemmende animatie bij de gezichten, die airbrush-schaduwen, die stock-emoties Gezichten zijn niet constant, en ze doen zelfs the 'tude. Disney is het animeren hard aan het verleren, zo zonde.

Maar goed, hij heeft wel personages die je eruit zou kunnen pikken in een line-up, dat is voor Disney al heel wat. Esmeralda (?) heeft zelfs een herkenbare stem. Ongehoord!!1
Esmeralda = Anastasia
Oud 26-09-2011, 17:30
Verwijderd
Citaat:

Ja, ik snap opzich je punt wel Heel erg mooi getekend vind ik het niet, en die gezichtenvervormingen waren me ook al eens opgevallen. Maar ik vind dan ook vooral de muziek en het verhaal goed. En Esmeralda dus
Oud 26-09-2011, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Ik wist dat tot voor kort natuurlijk ook niet.
Carn
Carn is offline
toch nog even hier.

Carn
Carn is offline
THIS

IS

CNN!
Verwijderd
Wut, ik vond Hunchback juist heel mooi.

Alleen de computereffecten waren too much.
Oud 26-09-2011, 17:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed, rooktijd
Oud 26-09-2011, 17:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tussen '85 en '95 had je de "golden age of animation", de grote revival van Disney, daarvoor ging het maar matig met de studio (de Reddertjes, Black Cauldron, Fox and the Hound). De revival begon met The Great Mouse Detective en The Little Mermaid, en eindigde ongeveer rond Tarzan/Fantasia 2000.
In die periode zit idd The Lion King, Pocahontas en the Hunchback, maar Hercules (1997) was de eerste die kwalitatief toch wat minder is. Mulan was goed, maar Tarzan weer minder. Fantasia 2000 was leuk, als je er van houdt, en een mooi eerbetoon, maar na 2000 kregen we The Emperor's New Groove, Atlantis, Treasure Planet en Home on the Range, allemaal lang niet zo goed als wat er tussen '85 en '95 is geproduceerd. Na Home on the Range werd er ook niet meer verwacht dat er nog ooit een echte tekenfilm van Disney zou komen.
Oud 26-09-2011, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Tussen '85 en '95 had je de "golden age of animation", de grote revival van Disney, daarvoor ging het maar matig met de studio. Die begon met The Great Mouse Detective en The Little Mermaid, en eindigde ongeveer rond Tarzan/Fantasia 2000.
In die periode zit idd The Lion King, Pocahontas en the Hunchback, maar Hercules (1997) was de eerste die kwalitatief toch wat minder is. Mulan was goed, maar Tarzan weer minder.
Ja, dit hoef je mij allemaal niet te vertellen hoor

Ik reken zelf Hunchback ook nog mee bij de renaissance. En eigenlijk Mulan enzo ook nog wel.
Advertentie
Oud 26-09-2011, 17:36
Verwijderd
Middag

ben flauwgevallen bij de laaste 2lesuuren. dus mhoefde gelukkig de les niet mee doen en mocht bij de congierge gaan zitten met 2vrienden. Ik was te wit dus de school wilkde me niet alleen naar huis laten fietsen moest ik op mijn vader wachten tot dat die me met de auro haalde.
Carn
Carn is offline
The Emperor's New Groove is vrij geniaal; zeker als je de geschiedenis van dat project even erbij haalt
Verwijderd
Citaat:
The Emperor's New Groove is vrij geniaal; zeker als je de geschiedenis van dat project even erbij haalt
En dat is?

Ik kijk ook wel uit naar die film ja, schijnt toch wel grappig te zijn enzo?
Oud 26-09-2011, 17:37
Verwijderd
Dobie: Nou, L.A. Noire dus, dat is de voornaamste waar ik naar uitkijk En, oi, ai, hoe heette hij. Die ene game waar een tijd geleden zo'n ophef over was, die hele stilistische met allemaal moderne achtergronden. Alles was strak en wit met groen. Doet dat een belletje rinkelen? Ik ben aan het zoeken in m'n geschiedenis en m'n mapje met gave gamegerelateerde concept art maar ik kan 'm niet vinden.
Oud 26-09-2011, 17:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vond keizer kuzco en Atlantis enzo allemaal niet zo. Leuk om een keertje te kijken, maar niet meer.
Carn
Carn is offline
Citaat:
En dat is?

Ik kijk ook wel uit naar die film ja, schijnt toch wel grappig te zijn enzo?
wut?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, dit hoef je mij allemaal niet te vertellen hoor

Ik reken zelf Hunchback ook nog mee bij de renaissance. En eigenlijk Mulan enzo ook nog wel.
Hercules kwam na de Hunchback he! En Mulan is zeker goed, Tarzan tot op zekere hoogte ook wel, maar Hercules was toch wel een minpuntje.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dobie: Nou, L.A. Noire dus, dat is de voornaamste waar ik naar uitkijk En, oi, ai, hoe heette hij. Die ene game waar een tijd geleden zo'n ophef over was, die hele stilistische met allemaal moderne achtergronden. Alles was strak en wit met groen. Doet dat een belletje rinkelen? Ik ben aan het zoeken in m'n geschiedenis en m'n mapje met gave gamegerelateerde concept art maar ik kan 'm niet vinden.
?

El Shaddai?
Oud 26-09-2011, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Hercules kwam na de Hunchback he! En Mulan is zeker goed, Tarzan tot op zekere hoogte ook wel, maar Hercules was toch wel een minpuntje.
Jonge, ik kan de volgorde van Disneyfilms bijna uit m'n hoofd opnoemen

Alles wat na Tarzan komt heb ik niet meer gezien.

Edit: oh jawel, Dinosaur, in de bioscoop. Weet ik NIKS meer van.
Oud 26-09-2011, 17:40
Verwijderd
Ik ben eigenlijk ook best benieuwd naar Brother Bear
Oud 26-09-2011, 17:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mulan

Tarzan was wel oke, maar inderdaad niet zo epic als bijvoorbeeld De kleine zeemeermin.
Oud 26-09-2011, 17:41
Verwijderd
Citaat:
wut?
?
Oud 26-09-2011, 17:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah verdorie, facebook gaat ineens niet meer via een beveiligde verbinding. Hoe kan je dat ook alweer handmatig veranderen/.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Die heb ik ook nog niet gezien!

Spirit was wel weer leuk
Verwijderd
Citaat:
Mulan

Tarzan was wel oke, maar inderdaad niet zo epic als bijvoorbeeld De kleine zeemeermin.
Ik heb Mulan zo vaak gezien. En Tarzan ook, we hadden ze allebei op video.
Tarzan is, naast de liedjes die ik eigenlijk wel heel leuk vind, niet zo leuk als Mulan nee.
Mulan heeft ook leuke liedjes.
Sowieso, Disneyliedjes <33
Oud 26-09-2011, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Die heb ik ook nog niet gezien!

Spirit was wel weer leuk
Met dat paard? Maar dat was geen Disney geloof ik.
Oud 26-09-2011, 17:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb Mulan zo vaak gezien. En Tarzan ook, we hadden ze allebei op video.
Tarzan is, naast de liedjes die ik eigenlijk wel heel leuk vind, niet zo leuk als Mulan nee.
Mulan heeft ook leuke liedjes.
Sowieso, Disneyliedjes <33
Ja Phil Collins hè

En ja, Disney liedjes zijn awesome.
Oud 26-09-2011, 17:44
Carn
Carn is offline
oh het leek net of je op een film doelde die nog moet verschijnen.
Verwijderd
Citaat:
Ja Phil Collins hè

En ja, Disney liedjes zijn awesome.
Ik ken Tarzan ook alleen in het Nederlands

Oh, en je had er ook zo'n computerspel van, dat heb ik vaak gespeeld. Lekker slingeren in de lianen.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Met dat paard? Maar dat was geen Disney geloof ik.
Ja die! Oh? Staat me bij van wel. Maar Anastasia ook niet en die is ook tof.
Oud 26-09-2011, 17:45
Verwijderd
Citaat:
oh het leek net of je op een film doelde die nog moet verschijnen.
Oh, nee, maar ik ben al een tijdje bezig om ze allemaal op volgorde te kijken, en die film is binnenkort aan de beurt. Heb 'm nooit eerder gezien.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik hoop dat je van Phil Collins houdt.

Na Tarzan is er eigenlijk niet veel meer aan. Mja. Lilo en Stitch. En The Princess and the Frog en Tangled.
Verwijderd
Citaat:
Ja die! Oh? Staat me bij van wel. Maar Anastasia ook niet en die is ook tof.
Anastasia is geweldig.
Carn
Carn is offline
Ik vind het een van de leukste Disneys
Oud 26-09-2011, 17:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ken Tarzan ook alleen in het Nederlands

Oh, en je had er ook zo'n computerspel van, dat heb ik vaak gespeeld. Lekker slingeren in de lianen.
Ik ook. Katja Schuurman
Maar dat wil niet zeggen dat de muziek niet van Phil Collins is (die heeft alles zelfs in het Engels, Frans, Duits én Italiaans ingezongen).

Regels voor berichten