![]() |
altijd gelijk naar beneden!!!
Ik zit hier nu met een vriendin van mij!!! En als zij sex heeft gehad met haar vriend, wil ie gelijk naar beneden!!! Kijk mijn vriend wil ook altijd wel weer naar beneden na de sex... maar we blijven nog wel ffies liggen! En dan kleden we ons rustig aan en dan gaan we naar beneden!!! Maar haar vriend wil gelijk naar beneden!!! Vinden jullie dit normaal of niet???
Alvast bedankt!!! |
wij blijven ook altijd wat liggen hoor
dat is juist het gezelligste, nog wat nagenieten enzo... |
waarom wil ie dan naar beneden, om zijn ouiders niet de indruk te geven dat ze sex hebben?
Nou in ieder geval is naspel/nagenieten een van de dingen die ik moet hebben. Ik kan gewoon niet zomaar opstaan, broek omhooghijsen en gaan lopen. Nee die kracht heb ik dan niet of wil ik niet hebben ;) |
Hmm, geen idee eigenlijk.
Ik denk dat het voor iedereen anders is. De een vindt het leuk om even na te genieten en uit te rusten, de ander wordt het allemaal te klef en wil het liefst gelijk gaan douchen. |
tis zeker wel rielexter om ff te blijven liggen.... daarna zeker nog wel eerst een peuk roken!! :D
|
Citaat:
|
naja volgens mij weet onze vriend niks van respectvolle sex :( Het lekkerste gedeelte van sex is het nagenieten , tijdens het nagenieten laat je aan elkaar zien wat je voor hem/haar voelt.
Aks ik haar was zou ik gewoon geen sex met hem hebben als hij dit doet , hij maakt zijn werk niet eens af :S Ik blijf altijd lekker liggen hoor , gewoon lekker me arm om haar heen en chillen maar :) Meestal pak ik eerst ff aan handdoekkie voordr zodat zij daarbeneden ff kan afvegen :P ( dit alleen als ik in haar ben klaargekomen ) Dan chillen we verder :) Nagenieten is echt liev :p |
Citaat:
|
Citaat:
Nou je weet wel wat ik bedoel, ik ben meestal ook naakt. |
Citaat:
|
We bleven liggen, het liefst de hele dag..
Meteen naar beneden? Is het zo'n typ van pompen en klaar? Ik vindt het niej normaal. maar het gebeurd vaak! |
Citaat:
|
ik weet voor mezelf dat nadat ik ben klaargekomen de behoefte om even losgelaten te worden en dat mijn zin totaal wegvalt..
Maar ik blijf liggen, knuffel en kus mn vriendin en vindt na anderhalve minuut alweer fijn.. Tis wel een jongens iets om na de sex meteen weer normaal te doen :D |
Citaat:
|
Kerels.....:rolleyes:
Ik vind het ook fijn om na het seksen nog even vastgehouden te worden of een knuffel te krijgen. Maar dat schijnt soms een enorme opgave te zijn...Soms ook niet, en dan ben ik dolgelukkig! |
Citaat:
Make the world a better place: géét knuffels aan iedereen!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lekker lomp van die vriend. "he bedankt, ik peert hem weer."
|
Citaat:
|
ik zou, als ik jou was, een keer grof zeggen waar het op staat!
Zo van: "je hebt nu alles geloost en dat is het dan? steek 'm volgende keer dan maar tussen de deur en val mij er niet mee lastig!" Als hij 1 keer geschrokken is, doet hij het niet meer, als het goed is! Ik zou zoiets echt niet pikken hoor! Wat een rare gast! Heeft (mijn mening) niet eens manieren! Bah! |
Citaat:
En verder ben ik het helemaal met je eens, het komt over alsof het voor hem alleen maar om het klaarkomen gaat... als hij klaar is, peert ie hem... vreemd hoor... |
Mmm en heeft hij daar niet zn redenen voor? Vraag het es zou ik zeggen. Het is ook niet echt romantisch nee, wij blijven altijd lekker tegen elkaar aangekroeld liggen (behalve die ene keer dat ouders onverwacht thuis kwamen en we niet wisten hoe snel we in de kleren moesten schieten :o)
|
Beetje raar..
Ik kan niet naar beneden na sex al zou ik willen, mijn vriendin put me altijd volledig uit.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We blijven vaak nog een tijdje lekker tegen elkaar aan liggen of we moeten echt ontzettende haast hebben....
Dus nee, dit vind ik niet normaal :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |