Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2002, 17:32
sexybitch
sexybitch is offline
Ik zit hier nu met een vriendin van mij!!! En als zij sex heeft gehad met haar vriend, wil ie gelijk naar beneden!!! Kijk mijn vriend wil ook altijd wel weer naar beneden na de sex... maar we blijven nog wel ffies liggen! En dan kleden we ons rustig aan en dan gaan we naar beneden!!! Maar haar vriend wil gelijk naar beneden!!! Vinden jullie dit normaal of niet???

Alvast bedankt!!!
Oud 12-08-2002, 17:36
deftone
deftone is offline
wij blijven ook altijd wat liggen hoor
dat is juist het gezelligste, nog wat nagenieten enzo...
Oud 12-08-2002, 17:36
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
waarom wil ie dan naar beneden, om zijn ouiders niet de indruk te geven dat ze sex hebben?
Nou in ieder geval is naspel/nagenieten een van de dingen die ik moet hebben. Ik kan gewoon niet zomaar opstaan, broek omhooghijsen en gaan lopen. Nee die kracht heb ik dan niet of wil ik niet hebben
Oud 12-08-2002, 18:02
Verwijderd
Hmm, geen idee eigenlijk.

Ik denk dat het voor iedereen anders is. De een vindt het leuk om even na te genieten en uit te rusten, de ander wordt het allemaal te klef en wil het liefst gelijk gaan douchen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 21:23
Blenderhead
Blenderhead is offline
tis zeker wel rielexter om ff te blijven liggen.... daarna zeker nog wel eerst een peuk roken!!
Oud 12-08-2002, 22:00
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
birthmark schreef:
tis zeker wel rielexter om ff te blijven liggen.... daarna zeker nog wel eerst een peuk roken!!
viese junk
Oud 12-08-2002, 22:46
verbal-violence
verbal-violence is offline
naja volgens mij weet onze vriend niks van respectvolle sex Het lekkerste gedeelte van sex is het nagenieten , tijdens het nagenieten laat je aan elkaar zien wat je voor hem/haar voelt.
Aks ik haar was zou ik gewoon geen sex met hem hebben als hij dit doet , hij maakt zijn werk niet eens af

Ik blijf altijd lekker liggen hoor , gewoon lekker me arm om haar heen en chillen maar

Meestal pak ik eerst ff aan handdoekkie voordr zodat zij daarbeneden ff kan afvegen ( dit alleen als ik in haar ben klaargekomen ) Dan chillen we verder

Nagenieten is echt liev
Oud 12-08-2002, 22:47
verbal-violence
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
waarom wil ie dan naar beneden, om zijn ouiders niet de indruk te geven dat ze sex hebben?
Nou in ieder geval is naspel/nagenieten een van de dingen die ik moet hebben. Ik kan gewoon niet zomaar opstaan, broek omhooghijsen en gaan lopen. Nee die kracht heb ik dan niet of wil ik niet hebben
hou jij je broek aan tijdens sex ? Ik ben altijd helemaal naakt geen eens sokken
Oud 12-08-2002, 23:53
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

hou jij je broek aan tijdens sex ? Ik ben altijd helemaal naakt geen eens sokken
ik hou gewoon van vluggertjes met nagenieten. Laat mij verdomme, ik ben als fucking 18 jaar man, waar bemoei je je mee, tsssssssssss.

Nou je weet wel wat ik bedoel, ik ben meestal ook naakt.
Oud 13-08-2002, 00:04
verbal-violence
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

ik hou gewoon van vluggertjes met nagenieten. Laat mij verdomme, ik ben als fucking 18 jaar man, waar bemoei je je mee, tsssssssssss.

Nou je weet wel wat ik bedoel, ik ben meestal ook naakt.
Oud 13-08-2002, 00:29
LM
LM is offline
We bleven liggen, het liefst de hele dag..
Meteen naar beneden? Is het zo'n typ van pompen en klaar?
Ik vindt het niej normaal. maar het gebeurd vaak!
Oud 13-08-2002, 09:34
Alet
Alet is offline
Citaat:
sexybitch schreef:
Ik zit hier nu met een vriendin van mij!!! En als zij sex heeft gehad met haar vriend, wil ie gelijk naar beneden!!! Kijk mijn vriend wil ook altijd wel weer naar beneden na de sex... maar we blijven nog wel ffies liggen! En dan kleden we ons rustig aan en dan gaan we naar beneden!!! Maar haar vriend wil gelijk naar beneden!!! Vinden jullie dit normaal of niet???

Alvast bedankt!!!
Het komt me wel heel bekend voor (uit het verleden gelukkig), hij gebruikte zelfs smoesjes om ons ergens anders heen te krijgen Ik heb hem er gewoon es flink op aangesproken (moet je niet doen op het moment zelf trouwens), en toen werd het wel minder.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 09:52
Bor
Bor is offline
ik weet voor mezelf dat nadat ik ben klaargekomen de behoefte om even losgelaten te worden en dat mijn zin totaal wegvalt..

Maar ik blijf liggen, knuffel en kus mn vriendin en vindt na anderhalve minuut alweer fijn..

Tis wel een jongens iets om na de sex meteen weer normaal te doen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 10:47
verbal-violence
Citaat:
Bor schreef:
ik weet voor mezelf dat nadat ik ben klaargekomen de behoefte om even losgelaten te worden en dat mijn zin totaal wegvalt..

Maar ik blijf liggen, knuffel en kus mn vriendin en vindt na anderhalve minuut alweer fijn..

Tis wel een jongens iets om na de sex meteen weer normaal te doen
jongens die zoiets doen verdiennen mannelijkheid niet Je bent je vriendin toch lief dus er is niks belangrijkers. Ik ga meestal door todat ik nie meer kan bewegen , lopen , staan krruipen..... ik kan dus neit weg al zou ik het willen
Oud 13-08-2002, 12:19
)Vampje(
)Vampje( is offline
Kerels.....
Ik vind het ook fijn om na het seksen nog even vastgehouden te worden of een knuffel te krijgen. Maar dat schijnt soms een enorme opgave te zijn...Soms ook niet, en dan ben ik dolgelukkig!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 13:08
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik vind het ook fijn om na het seksen nog even vastgehouden te worden of een knuffel te krijgen. Maar dat schijnt soms een enorme opgave te zijn...dolgelukkig!
Zo te horen toon jij dan geen initiatief...
Make the world a better place:
géét knuffels aan iedereen!!!
Oud 13-08-2002, 13:42
verbal-violence
Citaat:
Vampiria schreef:
Kerels.....
Ik vind het ook fijn om na het seksen nog even vastgehouden te worden of een knuffel te krijgen. Maar dat schijnt soms een enorme opgave te zijn...Soms ook niet, en dan ben ik dolgelukkig!
das normaal , maar je wilt dan toch neit dat hij wee rnaar beneden gaat en gewoon weer gaat kompjoeteren ofsow
Oud 13-08-2002, 15:14
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef:

Zo te horen toon jij dan geen initiatief...
Make the world a better place:
géét knuffels aan iedereen!!!
Ik toon wel initiatief, maar soms wil ie dan op de bank gaan zitten omdat het te warm is. Don't blame me...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 21:08
verbal-violence
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik toon wel initiatief, maar soms wil ie dan op de bank gaan zitten omdat het te warm is. Don't blame me...
dat is vrij normaal lijkt me ik duik ook heelvaak onder de douche samen met haar welteverstaan , lekker afkoelen en soms helemaal overnieuw beginnen
Oud 14-08-2002, 22:52
Kirk22
Kirk22 is offline
lekker lomp van die vriend. "he bedankt, ik peert hem weer."
Oud 15-08-2002, 10:38
verbal-violence
Citaat:
Kirk22 schreef:
lekker lomp van die vriend. "he bedankt, ik peert hem weer."
best wel sneu eiglijk , kan me neit voorstellen dat zij dan nog van sex geniet , sex is voor allebei partners als de ene gewoon wegloopt ist ook neit prettig voor haar ofsow
Oud 19-08-2002, 15:41
vampire_esje
vampire_esje is offline
ik zou, als ik jou was, een keer grof zeggen waar het op staat!
Zo van: "je hebt nu alles geloost en dat is het dan? steek 'm volgende keer dan maar tussen de deur en val mij er niet mee lastig!"
Als hij 1 keer geschrokken is, doet hij het niet meer, als het goed is!

Ik zou zoiets echt niet pikken hoor! Wat een rare gast! Heeft (mijn mening) niet eens manieren!
Bah!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 16:35
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
vampire_esje schreef:
Zo van: "je hebt nu alles geloost en dat is het dan? steek 'm volgende keer dan maar tussen de deur en val mij er niet mee lastig!"

En verder ben ik het helemaal met je eens, het komt over alsof het voor hem alleen maar om het klaarkomen gaat... als hij klaar is, peert ie hem... vreemd hoor...
Oud 19-08-2002, 18:58
metalgirl
metalgirl is offline
Mmm en heeft hij daar niet zn redenen voor? Vraag het es zou ik zeggen. Het is ook niet echt romantisch nee, wij blijven altijd lekker tegen elkaar aangekroeld liggen (behalve die ene keer dat ouders onverwacht thuis kwamen en we niet wisten hoe snel we in de kleren moesten schieten )
Oud 19-08-2002, 22:33
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Beetje raar..

Ik kan niet naar beneden na sex al zou ik willen, mijn vriendin put me altijd volledig uit..
Oud 21-08-2002, 07:52
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
birthmark schreef:
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 07:53
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
AtHell schreef:

viese junk
ik ook
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 14:52
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
naja volgens mij weet onze vriend niks van respectvolle sex Het lekkerste gedeelte van sex is het nagenieten , tijdens het nagenieten laat je aan elkaar zien wat je voor hem/haar voelt.

-

Nagenieten is echt liev
Helemaal mee eens, het is niet zo dat je sex hebt om wat erna komt (meestal is het toch de opwinding die overheerst), maar toch is het het mooiste gedeelte vind ik.
Oud 21-08-2002, 21:39
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
We blijven vaak nog een tijdje lekker tegen elkaar aan liggen of we moeten echt ontzettende haast hebben....

Dus nee, dit vind ik niet normaal
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten