![]() |
Ik vind een meisje leuk maar weet niet zeker....
...Of ze mij ook leuk vind. Ik weet wel dat ze me in de 1e klas leuk vond, nu zitten we beide in de 3e. Ik zit met een les bij haar in de klas, met biologie. Na school praten we veel over msn en whatsapp alleen ze reageert vaak best droog. Natuurlijk hebben we dan wel wat gemeen want ik ben ook een droogkloot maar hierdoor weet ik niet zeker of ze mij ook leuk vind. Zij woont ook 3 kwartier met de fiets van mij vandaan maar dat boeit niks ik ben niet zo'n mietje die niet kan fietsen,
gr gr |
Praat met haar dan weet je meer....
of vraag haar mee uit.... - bios - (strand)wandeling - etentje - ijsje halen weet ik veel! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik had gevraagd om iets af te spreken gisteravond maar ze is ziek al een tijdje iets met moeheid ofzo. Dus dat gaat niet zei ze
|
Als jij een meisje leuk vindt, zou jij dan moeheid of een beetje ziekte in de weg laten staan van een afspraakje, als zij dat voorstelt?
|
Citaat:
|
Retorische vraag.
|
Het advies is langer houdbaar dan een dag....
vraag haar van de week nog is dan, en idd wat reverend zegt is ook waar natuurlijk. Als ze je echt helemaal te wauw vind, dan wil ze wel.... |
Citaat:
|
Ik denk niet dat ze je echt superleuk vindt, want anders had ze je niet met zo'n excuus afgewezen.
|
Nee daar ben ik gisteren ook achtergekomen heb mijn gevoelens voor haar verteld aan haar maar zij vond het niet hetzelfde. Jammer ja.
|
Je vertelde over whatsapp en msn gesprekken maar ik denk persoonlijk dat je daar niet veel mee opschiet. Je moet echt zorgen voor 1 op 1 en fysiek contact, dan is de kans groter dat ze de gevoelens ook krijgt voor jou.
En anders jammer dan ga je door naar de volgende chick totdat 't lukt ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06. |