Advertentie | |
|
![]() |
|
Het advies is langer houdbaar dan een dag....
vraag haar van de week nog is dan, en idd wat reverend zegt is ook waar natuurlijk. Als ze je echt helemaal te wauw vind, dan wil ze wel....
|
Nee daar ben ik gisteren ook achtergekomen heb mijn gevoelens voor haar verteld aan haar maar zij vond het niet hetzelfde. Jammer ja.
|
Je vertelde over whatsapp en msn gesprekken maar ik denk persoonlijk dat je daar niet veel mee opschiet. Je moet echt zorgen voor 1 op 1 en fysiek contact, dan is de kans groter dat ze de gevoelens ook krijgt voor jou.
En anders jammer dan ga je door naar de volgende chick totdat 't lukt ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik vond een meisje leuk maar hoor veel verschillende dingen. EzioAuditore | 5 | 03-09-2016 23:42 | |
Liefde & Relatie |
Hoe een meisje verkering vragen? Nice | 5 | 19-04-2009 15:38 | |
Liefde & Relatie |
Verkering vragen aan een meisje goreth | 46 | 10-01-2009 14:49 | |
Liefde & Relatie |
Whaaah, moet een keuze maken. RensJaaH:D | 14 | 20-09-2007 16:21 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? P750K | 17 | 16-04-2007 14:33 | |
Liefde & Relatie |
verliefd maar weet niet of het kan meissie1515 | 20 | 06-02-2005 19:15 |