![]() |
Mensen noemen me gay
Eey,
Ik zit met een behoorlijk probleem vind ikzelf. Ik denk dat anderen hier anders over zullen denken, maar als je het meemaakt kan het erg pijn doen. Het is namelijk zo dat heel veel mensen me gay noemen. Je hoort het wel is om je heen, maar ik hoor het dagelijks. Ik weet gewoon niet meer wat ik ertegen kan doen, negeren in ieder geval niet. Als ik dat doe vind ik dat ik mezelf te snel gewonnen geef. Wat moet ik zeggen tegen deze mensen? Het liefst zou ik iets zeggen waar ze gelijk stil van zouden worden. Ik hoop mensen ideeën hebben over wat ik tegen deze mensen zou kunnen zeggen. alvast bedankt! |
gwn klappen geven
|
Geen klappen geven, dat is iets wat alleen slappelingen doen.
Goeie comebacks? Geen idee. Iets over hun moeder roepen ofzo. Maar je kan ook op z'n minst pretenderen dat het je geen flikker kan schelen wat ze over je roepen, want boeiend. Als je zelf zeker weet dat je niet homo bent, wat maakt het dan uit wat zij vinden? Zij zijn een stelletje imbecielen die denken dat het nodig is om mensen een geaardheid toe te wijzen om zich beter over zichzelf te voelen. Jij zou je toch ook knap stom voelen als je naar mensen op straat ging roepen dat ze hetero zijn? Als je nou niet diep van binnen zeker weet dat je hetero bent (dit is iets wat je alleen zelf kan bepalen, je moet het je ook weer niet laten aanpraten, zo van, zij zeggen het dus dan zal het wel zo zijn.) dan moet je daar misschien eerst achter komen voor je door dat gepest worden een afkeer ontwikkeld voor het homo-zijn en jezelf eerst accepteren zoals je bent, homo of hetero. |
Citaat:
Maar de TS zegt toch verder nergens dat hij iets tegen homo's heeft? Ik snap best dat het vervelend is als iedereen ('iedereen') dat roept. Het gaat waarschijnlijk niet zozeer om het feit dat hij op jongens zou vallen an sich, maar meer om dat hij 'anders' is, en dat kan nogal pijn doen. Hoe dan ook, verder heb je wel gelijk. Je kan het het beste maar negeren, want wat moet je ertegen doen? Maar als je het echt niet meer trekt mag je best een bitchige opmerking terugmaken, je hoeft niet over je heen te laten lopen. |
Boos worden heeft vaak het tegenovergestelde effect, iemand boos maken schijnt vermakelijk te zijn.
Misschien werkt zoiets als; "Ja, was lekker gisteren hè, [naam; hardop] ? Jij mag er vandaag bij mij in". |
Citaat:
|
Je typte hetero ipv homo in die post, Cherry ;)
OT: Waarom zou je ze niet negeren? Wat mensen willen die je uitschelden is een reactie. Maakt niet uit welke reactie. Dus de enige manier om ze níet te geven wat ze willen, is om ze te negeren. |
Dankjullie, ik weet weer meer. Ik zal het grotendeels negeren en af en toe zo'n opmerking zoals Hooke net zei, maakt het wat leuker:)
|
Als je al reageert, laat dan uit je reactie duidelijk blijken dat het je juist níet kan schelen, en probeer de rollen om te draaien. Dus bijvoorbeeld iets als "jaaa dat zou jij wel willen he, ik zie wel hoe je naar me kijkt".
|
die opmerking van sarah vind ik erg leuk :cool:
|
Citaat:
|
Heb je enig idee waarom ze je gay noemen?
|
Dat is ook een goede vraag, immers als je er verschrikkelijk gay uit zou zien is het nogal logisch dat ze je gay noemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moedergrappen sterven nooit uit, maar het gaat meer om hoe je zoiets brengt dan wat je terug zegt.
|
Knijp een meisje een keer in haar kont als die mensen naar je lopen te kijken, succes gegarandeert!
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele gevolgen van het meisje. |
Negeer die irritante mensen, zoek mensen waar je wel lol mee hebt en versier een leuk meisje. Mark
|
Citaat:
xD Dan eindigt onze vriend met een blauw oog. |
Het sarcasme was niet helemaal duidelijk in die opmerking over hun moeders, geloof ik.
|
Inderdaad ;)
|
He, ik word ook dagelijks voor homo uitgemaakt!
Omdat ik skinny's draag en een "bieber" heb. En weet je? In het begin trok ik me er echt heel veel van aan, ging er te ver mee (Zie topic Jongens en skinny jeans), maar nu? Fuck it. Ik heb 100% hetero, wat die andere ook over me zeggen. Ga jezelf niet afvragen of ze niet toevallig gelijk hebben, want daardoor wordt je echt heel onzeker! |
als ze roepen homo zeg dan: zegt de homo zelf, xD
laatste keer dat iemand mij homo noemde, was me broertje, en toen heb ik hem met duc-tape vastgeplakt en in de kledingkast gestopt voor 4 uur lang, moraal van dat kabaal: ik wordt gek als ik boos wordt |
Citaat:
|
Citaat:
Post eens een foto! :D:O |
Citaat:
het is trouwens duct tape, maar dat geheel terzijde. |
en dat is de enige fout die je eruit haalt? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Wat een heerlijke reacties altijd hier.
|
Gewoon slaan. je bent toch een man of niet dan.. Ze noemde mn ex voor dat hij met mij kreeg xd. ook altijd gay. En toen kreeg hij met mij. sloeg hij ze in elkaar. en wist iedereen dat hij absoluut geen gay was. Hij had namelijk een VRIENDIN en hij sloeg als een VENT xd. snapje? en als je geen meisje kan krijgen om wat voor reden dan ook. Zeg je gewoon een keer als zij roepen gay ofzo dan zeg jij: KK op, je bent zelf gay. ga je moeder neuken ofzo. ownee wacht je vader!... dat zeg je dan okee? en als t niet werkt dan kom ik persoonlijk naar je toe hoor, hihi .
xx |
o het is weer tijd om even te facepalmen
:facepalm: doei! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wat een verstand:facepalm: |
Citaat:
xx |
In theorie heb je een punt hoor. Als je als jongen gewoon iedereen in je gezichtsveld neer sabelt zal men wat terughoudend zijn om opmerkingen maken over je eventuele gayheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar nog even Ot: negeren werkt gewoon het beste |
zeg dat je broer gay is en zeg dat ie ze effe zal laten voelen hoe lekker het is
zij ik ook en ze waren gelijk stil heb er nu geen last meer van |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |