Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2011, 22:48
Daanoow
Daanoow is offline
Eey,

Ik zit met een behoorlijk probleem vind ikzelf. Ik denk dat anderen hier anders over zullen denken, maar als je het meemaakt kan het erg pijn doen.
Het is namelijk zo dat heel veel mensen me gay noemen. Je hoort het wel is om je heen, maar ik hoor het dagelijks. Ik weet gewoon niet meer wat ik ertegen kan doen, negeren in ieder geval niet. Als ik dat doe vind ik dat ik mezelf te snel gewonnen geef.
Wat moet ik zeggen tegen deze mensen? Het liefst zou ik iets zeggen waar ze gelijk stil van zouden worden.

Ik hoop mensen ideeën hebben over wat ik tegen deze mensen zou kunnen zeggen.

alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2011, 23:16
Verwijderd
gwn klappen geven
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 23:23
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Geen klappen geven, dat is iets wat alleen slappelingen doen.
Goeie comebacks? Geen idee. Iets over hun moeder roepen ofzo. Maar je kan ook op z'n minst pretenderen dat het je geen flikker kan schelen wat ze over je roepen, want boeiend. Als je zelf zeker weet dat je niet homo bent, wat maakt het dan uit wat zij vinden? Zij zijn een stelletje imbecielen die denken dat het nodig is om mensen een geaardheid toe te wijzen om zich beter over zichzelf te voelen. Jij zou je toch ook knap stom voelen als je naar mensen op straat ging roepen dat ze hetero zijn? Als je nou niet diep van binnen zeker weet dat je hetero bent (dit is iets wat je alleen zelf kan bepalen, je moet het je ook weer niet laten aanpraten, zo van, zij zeggen het dus dan zal het wel zo zijn.) dan moet je daar misschien eerst achter komen voor je door dat gepest worden een afkeer ontwikkeld voor het homo-zijn en jezelf eerst accepteren zoals je bent, homo of hetero.
Oud 20-10-2011, 06:10
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
dat het je geen flikker kan schelen
Hng.

Maar de TS zegt toch verder nergens dat hij iets tegen homo's heeft? Ik snap best dat het vervelend is als iedereen ('iedereen') dat roept. Het gaat waarschijnlijk niet zozeer om het feit dat hij op jongens zou vallen an sich, maar meer om dat hij 'anders' is, en dat kan nogal pijn doen.

Hoe dan ook, verder heb je wel gelijk. Je kan het het beste maar negeren, want wat moet je ertegen doen? Maar als je het echt niet meer trekt mag je best een bitchige opmerking terugmaken, je hoeft niet over je heen te laten lopen.
Oud 20-10-2011, 07:24
hookee
hookee is offline
Boos worden heeft vaak het tegenovergestelde effect, iemand boos maken schijnt vermakelijk te zijn.
Misschien werkt zoiets als; "Ja, was lekker gisteren hè, [naam; hardop] ? Jij mag er vandaag bij mij in".
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 07:32
Cherry Springs
Citaat:
Maar de TS zegt toch verder nergens dat hij iets tegen homo's heeft? Ik snap best dat het vervelend is als iedereen ('iedereen') dat roept. Het gaat waarschijnlijk niet zozeer om het feit dat hij op jongens zou vallen an sich, maar meer om dat hij 'anders' is, en dat kan nogal pijn doen.
Dat klopt, maar ik bedoel meer in het geval dat TS daadwerkelijk homoseksueel is en het misschien nog niet echt weet, dan is het erg vervelend als die mensen het nu in zijn hoofd prenten dat homo zijn iets raars is waarvoor je wordt uitgescholden, en TS gaat denken dat hij helemaal niet homo wil zijn. Zeker omdat homo zijn een stuk normaler is dan mensen uitschelden om het feit dat ze anders zijn.
Oud 20-10-2011, 07:49
Verwijderd
Je typte hetero ipv homo in die post, Cherry

OT: Waarom zou je ze niet negeren? Wat mensen willen die je uitschelden is een reactie. Maakt niet uit welke reactie. Dus de enige manier om ze níet te geven wat ze willen, is om ze te negeren.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 08:12
Daanoow
Daanoow is offline
Dankjullie, ik weet weer meer. Ik zal het grotendeels negeren en af en toe zo'n opmerking zoals Hooke net zei, maakt het wat leuker
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 08:13
Verwijderd
Als je al reageert, laat dan uit je reactie duidelijk blijken dat het je juist níet kan schelen, en probeer de rollen om te draaien. Dus bijvoorbeeld iets als "jaaa dat zou jij wel willen he, ik zie wel hoe je naar me kijkt".
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 08:31
Qimm
Qimm is offline
die opmerking van sarah vind ik erg leuk
Oud 20-10-2011, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Goeie comebacks? Geen idee. Iets over hun moeder roepen ofzo.
:')
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 10:39
Verwijderd
Heb je enig idee waarom ze je gay noemen?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 10:43
Verwijderd
Dat is ook een goede vraag, immers als je er verschrikkelijk gay uit zou zien is het nogal logisch dat ze je gay noemen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook een goede vraag, immers als je er verschrikkelijk gay uit zou zien is het nogal logisch dat ze je gay noemen.
Dit wilde ik dus ook zeggen, maar ik vond een subtiele vraag een beter idee.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 12:12
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef:
dat het je geen flikker kan schelen
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 13:38
Cherry Springs
Citaat:
Je typte hetero ipv homo in die post, Cherry
... Waar dan?
Oud 20-10-2011, 13:43
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Boos worden heeft vaak het tegenovergestelde effect, iemand boos maken schijnt vermakelijk te zijn.
Misschien werkt zoiets als; "Ja, was lekker gisteren hè, [naam; hardop] ? Jij mag er vandaag bij mij in".
Volgens mij lok je door zoiets te zeggen juist ergere reacties uit, dus ik weet niet of dat wel zo slim is.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 15:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Moedergrappen sterven nooit uit, maar het gaat meer om hoe je zoiets brengt dan wat je terug zegt.
Oud 20-10-2011, 21:58
hendroit
hendroit is offline
Knijp een meisje een keer in haar kont als die mensen naar je lopen te kijken, succes gegarandeert!

Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele gevolgen van het meisje.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 23:02
Mark1991
Mark1991 is offline
Negeer die irritante mensen, zoek mensen waar je wel lol mee hebt en versier een leuk meisje. Mark
Oud 20-10-2011, 23:10
Definite
Definite is offline
Citaat:
Goeie comebacks? Geen idee. Iets over hun moeder roepen ofzo. Maar je kan ook op z'n minst pretenderen dat het je geen flikker kan schelen wat ze over je roepen, want boeiend. Als je zelf zeker weet dat je niet homo bent, wat maakt het dan uit wat zij vinden? Zij zijn een stelletje imbecielen die denken dat het nodig is om mensen een geaardheid toe te wijzen om zich beter over zichzelf te voelen. Jij zou je toch ook knap stom voelen als je naar mensen op straat ging roepen dat ze hetero zijn? Als je nou niet diep van binnen zeker weet dat je hetero bent (dit is iets wat je alleen zelf kan bepalen, je moet het je ook weer niet laten aanpraten, zo van, zij zeggen het dus dan zal het wel zo zijn.) dan moet je daar misschien eerst achter komen voor je door dat gepest worden een afkeer ontwikkeld voor het homo-zijn en jezelf eerst accepteren zoals je bent, homo of hetero.
DON'T

xD Dan eindigt onze vriend met een blauw oog.
Oud 21-10-2011, 07:02
Cherry Springs
Het sarcasme was niet helemaal duidelijk in die opmerking over hun moeders, geloof ik.
Oud 21-10-2011, 12:56
Definite
Definite is offline
Inderdaad
Oud 24-10-2011, 00:04
Prospect
Prospect is offline
He, ik word ook dagelijks voor homo uitgemaakt!
Omdat ik skinny's draag en een "bieber" heb.
En weet je? In het begin trok ik me er echt heel veel van aan, ging er te ver mee (Zie topic Jongens en skinny jeans), maar nu? Fuck it. Ik heb 100% hetero, wat die andere ook over me zeggen.
Ga jezelf niet afvragen of ze niet toevallig gelijk hebben, want daardoor wordt je echt heel onzeker!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 07:46
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
als ze roepen homo zeg dan: zegt de homo zelf, xD

laatste keer dat iemand mij homo noemde, was me broertje, en toen heb ik hem met duc-tape vastgeplakt en in de kledingkast gestopt voor 4 uur lang,

moraal van dat kabaal: ik wordt gek als ik boos wordt
Oud 24-10-2011, 07:56
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 16:30
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ja dit.

Post eens een foto!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 16:33
Verwijderd
Citaat:
als ze roepen homo zeg dan: zegt de homo zelf, xD

laatste keer dat iemand mij homo noemde, was me broertje, en toen heb ik hem met duc-tape vastgeplakt en in de kledingkast gestopt voor 4 uur lang,

het is trouwens duct tape, maar dat geheel terzijde.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 13:23
Qimm
Qimm is offline
en dat is de enige fout die je eruit haalt?
Oud 25-10-2011, 14:48
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
He, ik word ook dagelijks voor homo uitgemaakt!
Omdat ik skinny's draag en een "bieber" heb.
Maar dan mag het gewoon
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Maar dan mag het gewoon
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 16:47
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Maar dan mag het gewoon
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 22:50
Verwijderd
Wat een heerlijke reacties altijd hier.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 14:22
Daniquexx
Daniquexx is offline
Gewoon slaan. je bent toch een man of niet dan.. Ze noemde mn ex voor dat hij met mij kreeg xd. ook altijd gay. En toen kreeg hij met mij. sloeg hij ze in elkaar. en wist iedereen dat hij absoluut geen gay was. Hij had namelijk een VRIENDIN en hij sloeg als een VENT xd. snapje? en als je geen meisje kan krijgen om wat voor reden dan ook. Zeg je gewoon een keer als zij roepen gay ofzo dan zeg jij: KK op, je bent zelf gay. ga je moeder neuken ofzo. ownee wacht je vader!... dat zeg je dan okee? en als t niet werkt dan kom ik persoonlijk naar je toe hoor, hihi .
xx
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 14:24
EZBlade
EZBlade is offline
o het is weer tijd om even te facepalmen

doei!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Gewoon slaan. je bent toch een man of niet dan.. Ze noemde mn ex voor dat hij met mij kreeg xd. ook altijd gay. En toen kreeg hij met mij. sloeg hij ze in elkaar. en wist iedereen dat hij absoluut geen gay was. Hij had namelijk een VRIENDIN en hij sloeg als een VENT xd. snapje? en als je geen meisje kan krijgen om wat voor reden dan ook. Zeg je gewoon een keer als zij roepen gay ofzo dan zeg jij: KK op, je bent zelf gay. ga je moeder neuken ofzo. ownee wacht je vader!... dat zeg je dan okee? en als t niet werkt dan kom ik persoonlijk naar je toe hoor, hihi .
xx
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 14:39
Verwijderd
Citaat:
xx
Citaat:
Wat een heerlijke reacties altijd hier.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 15:16
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
xx
Tjezus, en jij bent 13?
Wat een verstand
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 17:01
Daniquexx
Daniquexx is offline
Citaat:
Tjezus, en jij bent 13?
Wat een verstand
Klinkt t echt zo dom dan?
xx
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 17:18
Verwijderd
In theorie heb je een punt hoor. Als je als jongen gewoon iedereen in je gezichtsveld neer sabelt zal men wat terughoudend zijn om opmerkingen maken over je eventuele gayheid.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 19:16
Daniquexx
Daniquexx is offline
Citaat:
In theorie heb je een punt hoor. Als je als jongen gewoon iedereen in je gezichtsveld neer sabelt zal men wat terughoudend zijn om opmerkingen maken over je eventuele gayheid.
pff, precies wat ik dacht xd. Nee maar serieus, dat bedoelde ik eigenlijk wel.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 20:03
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Dit.

Citaat:
Klinkt t echt zo dom dan?
xx
Zoals je het verwoord wel
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 20:09
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
waarom las ik hier de eerste keer dus echt iedereen in je gezichtsveld neer sabbeld
Oud 26-10-2011, 20:12
Verwijderd
Citaat:
waarom las ik hier de eerste keer dus echt iedereen in je gezichtsveld neer sabbeld
Omdat je met je gedachten in een heel ander gebied zit.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 20:18
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Omdat je met je gedachten in een heel ander gebied zit.
nouja de voorstelling die je erbij krijgt is best grappig en ze zullen dan ook minder snel opmerkingen maken over gay zijn denk ik

maar nog even Ot: negeren werkt gewoon het beste
Oud 31-10-2011, 19:49
RienoBieno
RienoBieno is offline
zeg dat je broer gay is en zeg dat ie ze effe zal laten voelen hoe lekker het is
zij ik ook en ze waren gelijk stil
heb er nu geen last meer van
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 20:13
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Maar dan mag het gewoon
Er is niks gays aan skinny jeans, zolang je maar niet in die suuuuuperstrakke broeken gaat lopen als jongens. En een kapsel dat gay maakt? LOOOOOOOL.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Er is niks gays aan skinny jeans, zolang je maar niet in die suuuuuperstrakke broeken gaat lopen als jongens. En een kapsel dat gay maakt? LOOOOOOOL.
Alles is gay aan skinny jeans. En er zijn echt wel gay kapsels. Justin Bieber bijvoorbeeld. Dat kapsel is ook as gay as the day is long.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 21:02
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Alles is gay aan skinny jeans. En er zijn echt wel gay kapsels. Justin Bieber bijvoorbeeld. Dat kapsel is ook as gay as the day is long.
XD
Oud 06-11-2011, 21:16
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Respect dat je op durft te staan voor je geaardheid
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten