Citaat:
Checker schreef:
(Bericht 32044612)
Dit moet ik toch even kwijt: ik vind het heel ongepast dat al die zogenaamde "volwassenen" hier zo reageren. Als de enige reden dat je op Scholieren lid bent is dat je jongeren die met vragen zitten en in de knoop liggen dieper de grond in wilt boren, dan kan je beter je mond houden. Het is door zo'n achterlijke houding dat er zoveel taboe's zijn en veel mensen zich onnodig schamen voor van alles. Ik kan alleen maar hopen dat wanneer jullie met problemen zitten, jullie even slecht behandeld zullen worden.
Laat dit ook meteen een oproep naar de forumbazen zijn, want ik ben het beu.
|
Flikker toch op met je politiek correcte gezever.
De TS vroeg of het raar was dat hij geilt op 11-jarige meisjes op sokken en zei dat hij zich een pedo voelde. Ik heb daar antwoord op gegeven, namelijk dat het inderdaad niet "normaal" is en hij inderdaad een pedo is. Can you blame me?
Ik zie trouwens ook dat de OP is verwijderd, dus jij weet niet eens wat er stond.
Wat had ik dan moeten doen? Moeten zeggen dat het volkomen normaal is en hij er maar lekker werk van moet maken? Nee? Dacht het ook niet.
En zoals Fizzle al aangeeft zijn er ontzettend veel redenen dat pedofilie een "taboe" is (en illegaal), en dat het niet alleen maar "raar" is. Die sokkenfetisj, bijvoorbeeld, daar is niets verkeerds aan, ook al is het misschien "vreemd." Maar pedofilie is toch wel een ander verhaal, vind je ook niet?
|