Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2011, 18:44
appie123a
appie123a is offline
ik heb het al weggedaan ik schaam me te erg

Laatst gewijzigd op 26-10-2011 om 19:11.
Oud 26-10-2011, 18:47
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp heb je een sokkenfetisj en val je op 11-jarige meisjes? Nee, dat is niet normaal. En ja, je bent een pedofiel.
Oud 26-10-2011, 18:48
appie123a
appie123a is offline
ow fijn ik ben dus raar baale
Oud 26-10-2011, 19:46
Thomas.
Thomas. is offline
huhu, weer een ego gebroken
Oud 26-10-2011, 20:09
Verwijderd
Justice will be swift and cruel!
Oud 26-10-2011, 20:13
RivaDaMastah!
RivaDaMastah! is offline
Citaat:
huhu, weer een ego gebroken
one soul dead, lets go to the next!
Oud 26-10-2011, 20:21
Checker
Checker is offline
Dit moet ik toch even kwijt: ik vind het heel ongepast dat al die zogenaamde "volwassenen" hier zo reageren. Als de enige reden dat je op Scholieren lid bent is dat je jongeren die met vragen zitten en in de knoop liggen dieper de grond in wilt boren, dan kan je beter je mond houden. Het is door zo'n achterlijke houding dat er zoveel taboe's zijn en veel mensen zich onnodig schamen voor van alles. Ik kan alleen maar hopen dat wanneer jullie met problemen zitten, jullie even slecht behandeld zullen worden.

Laat dit ook meteen een oproep naar de forumbazen zijn, want ik ben het beu.
Oud 26-10-2011, 20:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat is niet de enige reden dat pedofilie een taboe is
Oud 26-10-2011, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Dit moet ik toch even kwijt: ik vind het heel ongepast dat al die zogenaamde "volwassenen" hier zo reageren. Als de enige reden dat je op Scholieren lid bent is dat je jongeren die met vragen zitten en in de knoop liggen dieper de grond in wilt boren, dan kan je beter je mond houden. Het is door zo'n achterlijke houding dat er zoveel taboe's zijn en veel mensen zich onnodig schamen voor van alles. Ik kan alleen maar hopen dat wanneer jullie met problemen zitten, jullie even slecht behandeld zullen worden.

Laat dit ook meteen een oproep naar de forumbazen zijn, want ik ben het beu.
Flikker toch op met je politiek correcte gezever.

De TS vroeg of het raar was dat hij geilt op 11-jarige meisjes op sokken en zei dat hij zich een pedo voelde. Ik heb daar antwoord op gegeven, namelijk dat het inderdaad niet "normaal" is en hij inderdaad een pedo is. Can you blame me?

Ik zie trouwens ook dat de OP is verwijderd, dus jij weet niet eens wat er stond.

Wat had ik dan moeten doen? Moeten zeggen dat het volkomen normaal is en hij er maar lekker werk van moet maken? Nee? Dacht het ook niet.

En zoals Fizzle al aangeeft zijn er ontzettend veel redenen dat pedofilie een "taboe" is (en illegaal), en dat het niet alleen maar "raar" is. Die sokkenfetisj, bijvoorbeeld, daar is niets verkeerds aan, ook al is het misschien "vreemd." Maar pedofilie is toch wel een ander verhaal, vind je ook niet?
Oud 26-10-2011, 20:54
Checker
Checker is offline
Citaat:
Flikker toch op met je politiek correcte gezever.

De TS vroeg of het raar was dat hij geilt op 11-jarige meisjes op sokken en zei dat hij zich een pedo voelde. Ik heb daar antwoord op gegeven, namelijk dat het inderdaad niet "normaal" is en hij inderdaad een pedo is. Can you blame me?

Ik zie trouwens ook dat de OP is verwijderd, dus jij weet niet eens wat er stond.

Wat had ik dan moeten doen? Moeten zeggen dat het volkomen normaal is en hij er maar lekker werk van moet maken? Nee? Dacht het ook niet.

En zoals Fizzle al aangeeft zijn er ontzettend veel redenen dat pedofilie een "taboe" is (en illegaal), en dat het niet alleen maar "raar" is. Die sokkenfetisj, bijvoorbeeld, daar is niets verkeerds aan, ook al is het misschien "vreemd." Maar pedofilie is toch wel een ander verhaal, vind je ook niet?
Wie een argument begint met "flikker op" neem ik ten eerste al niet serieus maar goed, ik ga mee in je verhaal. Ik verdedig pedofilie niet, ik veracht je mening niet. Maar het is wel duidelijk dat de jongen zich er niet goed bij voelde en dan vond ik je manier van reageren toch niet de beste. Je had misschien beter wat constructiever geweest, want zo duw je die jongen in de put terwijl hij zeker geen slechte bedoelingen heeft. Maar nogmaals, je mag en moet hem natuurlijk wel op bepaalde zaken wijzen.

En ik had het niet zozeer over jou, maar die andere reacties vol leedvermaak. Die storen me mateloos. Dus sorry als je je aangesproken voelde maar ik heb al gemerkt dat er veel leden op scholieren blijkbaar genoegen uithalen mensen uit te lachen. Waarmee -nogmaals- ik jou niet bedoelde
Oud 26-10-2011, 21:05
Pluis
Pluis is offline
jammer dat er hier niet normaal gereageerd kon worden. topic is dicht. overigens ben je pas pedofiel als je ouder bent dan achttien en dan op kinderen valt. 16 en 12 vind ik persoonlijk nog niet zo'n drama.

Regels voor berichten