![]() |
Paint is saai #1580
Zo.
Gebruikersnaam Berichten Carn 50 Rationeel 45 Aldan 40 Martiño 39 Sarah 39 Apate 37 Chick Rock 31 Stefenootje 30 Noedelhap 24 *Miekje* 21 Gnork 20 Lentekriebel 16 Absinthe 15 mijamoto 13 Chicka Little 11 Trimm Trabb 8 Quintiano 7 SweetSmile 7 Quis 2.0 7 mollerator 6 fizzle-fluffy 6 Pippeloen 4 Mr Soija 4 Schrödinger 4 Uice 4 koekje97 4 Geel 2 CuwleMandarijn 2 Commendatore 1 Lorelei 1 Vowel 1 .sann 1 Sigmund 1 |
Mijn kamer is netjes, nu mijn bureau nog. Als mijn bureaustoel helemaal droog is zal ik eens foto's maken van mijn nieuwe kamer (Y).
|
Bij mijn ouders gaat de muziek ook over de dvd-speler, maar dan logisch doordat ze hun cd's in de dvd speler stoppen. De playlist komt dan in beeld op de tv en in het begin zetten ze dat dan braaf uit als energiebesparing en omdat het afleidt, maar nu weten ze niet meer hoe dat moet :o
|
Middag :O ik ben lichtelijk depressief vanwege mijn tentamens, maar wel positiever dan gisteren!
|
ey, bovenaan :cool:
|
De duisent boxjes hebben zelf geen knopjes, en de dvd-speler doet of hij dood is. Het uitlampje brandt niet, dus waarschijnlijk heeft hij geen stroom. (waarschijnlijk omdat als hij aan is er ook niks brandt aangezien het display kapot is).
Dus toen ging ik nogmaals snoeren inspecteren, maar dat zijn er zesmiljard in een stofnest achter de pc, en ik ben te klein om daar bij te komen. Toen ging ik half op de pc klimmen met mijn gigantische bovenlichaam, waarbij ik tegen de uitknop leunde :D :'( dus nu geef ik het op, voor ik echt agressief word |
Ook irritant: afgelopen weken waren sommige patiënten te laat op hun afspraak, doordat ze parkeerplaats moesten zoeken, volgens het bestuur doordat de bezoekersparkeerplaats overbelast is met auto's van medewerkers die in de zomer op de fiets gaan en in de winter niet (zoals ik, want er is geen straatverlichting op mijn route), waardoor vanaf 8:00 de medewerkersparkeerplaats vol is. Dus nu hebben ze ingevoerd dat medewerkers die op de bezoekersparkeerplaats willen parkeren, daarvoor moeten betalen. Met als resultaat dat mensen eerder komen en dat vanaf 7:45 de medewerkersparkeerplaats vol is :facepalm:
Daarbij ziet het bestuur een beetje over het hoofd dat we vorig jaar twee medewerkersparkeerplaatsen hadden, en dat er één gesloten is door de gemeente ivm veranderd bestemmingsplan. Dus het lijkt me eerder de verantwoordelijkheid van de gemeente... |
Aw Gnork :d ik word ook altijd enorm gefrustreerd als apparaten niet doen wat ik wil!
|
En de gemeente is niet van plan ergens anders nieuwe parkpeerplekken te flierpen?
|
Oei, Sarah, dat is wel vervelend ja (N).
|
Huh, ik krijg een bericht op facebook dat iemand mijn vriendschapsverzoek heeft geaccepteerd, maar ik ken dat meisje helemaal niet, laat staan dat ik haar een vriendschapsverzoek heb gestuurd :confused:
|
ik krijg de hele tijd mailtjes in mijn hotmail-spam dat ik een facebookberichtje heb van sarah. en dan ga ik gauw kijken en dan is er helemaal niets :(
en ik schijn ook een fuckbookaccount te hebben en daar krijg ik ook berichtjes van sarah :y |
waarom weet ik wat fuckbook is :(
|
He het uitlampje van de dvdspeler brandt ineens weer :D *onderzoek heropen*
|
yay ik heb weer radio :cool: Ha, het lag niet aan mij, het is gewoon een takkegeluidsinstallatie
|
't Geeft niet hoor Gnork ;)
|
Hoi ik heb net een van de tofste mensen van het jaar ofzo ontmoet. :cool: En hij gaat mij muziekles geven!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben mijn nagelknipper kwijt :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kan het dan dat van het een op het andere moment dat lampje ineens weer brandt HM?! |
Hihi, als je let it snow googelt gaat het sneeuwen :cool:
|
Citaat:
|
Stefenootje naamzoek, Gerard deed net MJ na met Beat It, met een zilveren handschoen aan :D (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ow wacht, toch wel :cool:
|
Aaah yes, kunstenaar heeft eindelijk terug gemaild, kan ik eindelijk mijn werkstuk afmaken! En hij heeft ook nog plaatsjes van het werk bijgevoegd, hoef ik ook niet meer te scannen (Y)
|
Citaat:
|
To prepare you! To prepare you! TO PREPARE YOUR MINDS!!....for this..great war (8) *O*
|
Oeioeioeioei :d:d de antwoorden van die kunstenaar over het weghalen van zijn werk door de gemeente (en dus het Centrum voor Beeldende Kunst) zijn niet mals :d en dit werkstuk wordt beoordeeld door een medewerkster van het CBK die ook meewerkte aan dat betreffende werk. Oef, hij heeft het er zelfs over dat hij van plan was de gemeente of het CBK aan te klagen :| :d
|
Citaat:
|
Ik heb nog 45 minuten te gaan voor de werkdag aan z'n eind is gekomen. En ik heb de ganse dag alleen maar zitten MSN'en.. En daar schaam ik me best voor. Maar toch ook weer niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maarja, Gerard vannacht tussen 2 en 6 *O*
|
Ekdom is wel een held. Alleen zoals met vrijwel alle DJ's moest-ie 'ns gave muziek gaan draaien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh oeps, nou zit ik ineens alweer 1000 woorden over de max heen -o- en ik dacht nog wel dat ik nooit aan m'n woorden zou komen. Moet ik weer schrappen :facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
Respect trouwens voor die nieuwslezers die foutloos het nieuws oplepelen alsof het NIETS is. (y) En dan ook nog eens met zo'n vette radiostem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Whehe, Pearl Jam en dan Jan Smit.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |