Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2011, 11:04
Miekje*
Miekje* is offline
Zo.

Gebruikersnaam Berichten
Carn 50
Rationeel 45
Aldan 40
Martiño 39
Sarah 39
Apate 37
Chick Rock 31
Stefenootje 30
Noedelhap 24
*Miekje* 21
Gnork 20
Lentekriebel 16
Absinthe 15
mijamoto 13
Chicka Little 11
Trimm Trabb 8
Quintiano 7
SweetSmile 7
Quis 2.0 7
mollerator 6
fizzle-fluffy 6
Pippeloen 4
Mr Soija 4
Schrödinger 4
Uice 4
koekje97 4
Geel 2
CuwleMandarijn 2
Commendatore 1
Lorelei 1
Vowel 1
.sann 1
Sigmund 1
Oud 20-12-2011, 11:06
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn kamer is netjes, nu mijn bureau nog. Als mijn bureaustoel helemaal droog is zal ik eens foto's maken van mijn nieuwe kamer .
Oud 20-12-2011, 11:07
Verwijderd
Bij mijn ouders gaat de muziek ook over de dvd-speler, maar dan logisch doordat ze hun cd's in de dvd speler stoppen. De playlist komt dan in beeld op de tv en in het begin zetten ze dat dan braaf uit als energiebesparing en omdat het afleidt, maar nu weten ze niet meer hoe dat moet
Oud 20-12-2011, 11:09
Verwijderd
Middag ik ben lichtelijk depressief vanwege mijn tentamens, maar wel positiever dan gisteren!
Oud 20-12-2011, 11:10
Carn
Carn is offline
ey, bovenaan
Oud 20-12-2011, 11:11
Verwijderd
De duisent boxjes hebben zelf geen knopjes, en de dvd-speler doet of hij dood is. Het uitlampje brandt niet, dus waarschijnlijk heeft hij geen stroom. (waarschijnlijk omdat als hij aan is er ook niks brandt aangezien het display kapot is).
Dus toen ging ik nogmaals snoeren inspecteren, maar dat zijn er zesmiljard in een stofnest achter de pc, en ik ben te klein om daar bij te komen. Toen ging ik half op de pc klimmen met mijn gigantische bovenlichaam, waarbij ik tegen de uitknop leunde dus nu geef ik het op, voor ik echt agressief word
Oud 20-12-2011, 11:12
Verwijderd
Ook irritant: afgelopen weken waren sommige patiënten te laat op hun afspraak, doordat ze parkeerplaats moesten zoeken, volgens het bestuur doordat de bezoekersparkeerplaats overbelast is met auto's van medewerkers die in de zomer op de fiets gaan en in de winter niet (zoals ik, want er is geen straatverlichting op mijn route), waardoor vanaf 8:00 de medewerkersparkeerplaats vol is. Dus nu hebben ze ingevoerd dat medewerkers die op de bezoekersparkeerplaats willen parkeren, daarvoor moeten betalen. Met als resultaat dat mensen eerder komen en dat vanaf 7:45 de medewerkersparkeerplaats vol is

Daarbij ziet het bestuur een beetje over het hoofd dat we vorig jaar twee medewerkersparkeerplaatsen hadden, en dat er één gesloten is door de gemeente ivm veranderd bestemmingsplan. Dus het lijkt me eerder de verantwoordelijkheid van de gemeente...

Laatst gewijzigd op 20-12-2011 om 13:13.
Oud 20-12-2011, 11:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aw Gnork ik word ook altijd enorm gefrustreerd als apparaten niet doen wat ik wil!
Oud 20-12-2011, 11:15
Verwijderd
En de gemeente is niet van plan ergens anders nieuwe parkpeerplekken te flierpen?
Oud 20-12-2011, 11:18
Verwijderd
Oei, Sarah, dat is wel vervelend ja .
Oud 20-12-2011, 11:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huh, ik krijg een bericht op facebook dat iemand mijn vriendschapsverzoek heeft geaccepteerd, maar ik ken dat meisje helemaal niet, laat staan dat ik haar een vriendschapsverzoek heb gestuurd
Oud 20-12-2011, 11:29
Rationeel
Rationeel is offline
ik krijg de hele tijd mailtjes in mijn hotmail-spam dat ik een facebookberichtje heb van sarah. en dan ga ik gauw kijken en dan is er helemaal niets
en ik schijn ook een fuckbookaccount te hebben en daar krijg ik ook berichtjes van sarah
Oud 20-12-2011, 11:30
Verwijderd
waarom weet ik wat fuckbook is
Oud 20-12-2011, 11:31
Verwijderd
He het uitlampje van de dvdspeler brandt ineens weer *onderzoek heropen*
Oud 20-12-2011, 11:31
Verwijderd
yay ik heb weer radio Ha, het lag niet aan mij, het is gewoon een takkegeluidsinstallatie
Oud 20-12-2011, 11:33
Verwijderd
't Geeft niet hoor Gnork
Oud 20-12-2011, 11:34
Verwijderd
Hoi ik heb net een van de tofste mensen van het jaar ofzo ontmoet. En hij gaat mij muziekles geven!
Oud 20-12-2011, 11:35
Verwijderd
Citaat:
't Geeft niet hoor Gnork
maar het lag echt niet aan mij!!!!!!!!1
Oud 20-12-2011, 11:38
Verwijderd
Citaat:
maar het lag echt niet aan mij!!!!!!!!1
Dat spreekt toch voor zich, gekke Gnork
Oud 20-12-2011, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Dat spreekt toch voor zich, gekke Gnork
ik ben denk ik gewend dat ik in dit soort situaties meewarig hoofdschuddend wordt bejegend, waarna iemand anders het op moet lossen
Oud 20-12-2011, 11:41
Verwijderd
Ik ben mijn nagelknipper kwijt
Oud 20-12-2011, 11:46
Verwijderd
Citaat:
ik ben denk ik gewend dat ik in dit soort situaties meewarig hoofdschuddend wordt bejegend, waarna iemand anders het op moet lossen
Ik nam je dan ook ruiterlijk in het ootje, ik denk dat het namelijk weldegelijk aan jou lag
Oud 20-12-2011, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Ik nam je dan ook ruiterlijk in het ootje, ik denk dat het namelijk weldegelijk aan jou lag

Hoe kan het dan dat van het een op het andere moment dat lampje ineens weer brandt HM?!
Oud 20-12-2011, 11:49
Verwijderd
Hihi, als je let it snow googelt gaat het sneeuwen
Oud 20-12-2011, 12:11
Verwijderd
Citaat:

Hoe kan het dan dat van het een op het andere moment dat lampje ineens weer brandt HM?!
Contactbreukje? Interne storing door overhitting? Gecrasht op een menu'tje of het lezen van de TOC? Fuck knows.
Advertentie
Oud 20-12-2011, 12:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Stefenootje naamzoek, Gerard deed net MJ na met Beat It, met een zilveren handschoen aan
Oud 20-12-2011, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Contactbreukje? Interne storing door overhitting? Gecrasht op een menu'tje of het lezen van de TOC? Fuck knows.
I rest my case ;x
Oud 20-12-2011, 12:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bij mij niet
Oud 20-12-2011, 12:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ow wacht, toch wel
Oud 20-12-2011, 12:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaah yes, kunstenaar heeft eindelijk terug gemaild, kan ik eindelijk mijn werkstuk afmaken! En hij heeft ook nog plaatsjes van het werk bijgevoegd, hoef ik ook niet meer te scannen
Oud 20-12-2011, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje naamzoek, Gerard deed net MJ na met Beat It, met een zilveren handschoen aan
Wrijf het er maar in dat ik alles mis
Oud 20-12-2011, 12:25
Verwijderd
To prepare you! To prepare you! TO PREPARE YOUR MINDS!!....for this..great war (8)
Oud 20-12-2011, 12:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeioeioeioei de antwoorden van die kunstenaar over het weghalen van zijn werk door de gemeente (en dus het Centrum voor Beeldende Kunst) zijn niet mals en dit werkstuk wordt beoordeeld door een medewerkster van het CBK die ook meewerkte aan dat betreffende werk. Oef, hij heeft het er zelfs over dat hij van plan was de gemeente of het CBK aan te klagen
Oud 20-12-2011, 12:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wrijf het er maar in dat ik alles mis
Ik hoopte dat je al wakker was, maar ik overwoog nog om je bruut wakker te smsen!
Oud 20-12-2011, 12:41
Verwijderd
Ik heb nog 45 minuten te gaan voor de werkdag aan z'n eind is gekomen. En ik heb de ganse dag alleen maar zitten MSN'en.. En daar schaam ik me best voor. Maar toch ook weer niet.
Oud 20-12-2011, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Ik hoopte dat je al wakker was, maar ik overwoog nog om je bruut wakker te smsen!
Ik had de wekker gezet om 12:40! Was het toen al geweest?
Oud 20-12-2011, 12:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik had de wekker gezet om 12:40! Was het toen al geweest?
Nee, rond 13 uur!
Oud 20-12-2011, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Nee, rond 13 uur!
Ja toen was het nieuws! En had ik de computer nog niet aan.
Oud 20-12-2011, 12:50
Verwijderd
Maarja, Gerard vannacht tussen 2 en 6
Oud 20-12-2011, 12:55
Verwijderd
Ekdom is wel een held. Alleen zoals met vrijwel alle DJ's moest-ie 'ns gave muziek gaan draaien.
Oud 20-12-2011, 12:56
Verwijderd
Citaat:
I rest my case ;x
Nou ja, op een afstand is het kwaad kersen eten met dubieus omschreven problemen zonder context..
Oud 20-12-2011, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin, je deed op je computer ook heul veul zelf.
Oud 20-12-2011, 13:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh oeps, nou zit ik ineens alweer 1000 woorden over de max heen en ik dacht nog wel dat ik nooit aan m'n woorden zou komen. Moet ik weer schrappen
Oud 20-12-2011, 13:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
heb je ook al gehoord dat Kim Jong-il is overleden?
Oud 20-12-2011, 13:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja toen was het nieuws! En had ik de computer nog niet aan.
Spijtig, spijtig! Maar vannacht idd weer

Respect trouwens voor die nieuwslezers die foutloos het nieuws oplepelen alsof het NIETS is. En dan ook nog eens met zo'n vette radiostem.
Oud 20-12-2011, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Bij mij niet
bij mij ook niet
Oud 20-12-2011, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Oei, Sarah, dat is wel vervelend ja .
Waarschijnlijk is het alleen tot het eind van het jaar, dus dat is nog een paar dagen, dus dat kan me verder niet zo veel schelen. Maar dat is toch een rare actie van het ziekenhuis en voor sommige mensen is het financieel natuurlijk ook lastig. Ze doen het om te stimuleren dat medewerkers 'ook als het regent' op de fiets komen, en sommigen die dicht bij wonen zullen dat ook echt wel kunnen, maar dan nog.
Oud 20-12-2011, 13:17
Verwijderd
Citaat:
En de gemeente is niet van plan ergens anders nieuwe parkpeerplekken te flierpen?
kennelijk niet het besluit was ook genomen in de zomer.
Oud 20-12-2011, 13:17
Verwijderd
Whehe, Pearl Jam en dan Jan Smit.
Oud 20-12-2011, 13:19
Verwijderd
Citaat:
ik krijg de hele tijd mailtjes in mijn hotmail-spam dat ik een facebookberichtje heb van sarah. en dan ga ik gauw kijken en dan is er helemaal niets
en ik schijn ook een fuckbookaccount te hebben en daar krijg ik ook berichtjes van sarah
spannend ik denk dat ik aan slaapfacebooken lijd dan!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten