![]() |
Vuurwerk afsteken?
Ga je vuurwerk afsteken op oud en nieuw om 12 uur?
|
Misschien een sterretje. Ik steek het hele jaar mijn geld al in brand.
|
Citaat:
|
nope, ik vind het onzin, zolang mensen in de buurt zo gek zijn om het wel te doen kijk ik daar wel naar dat is net zo mooi!
|
Ik heb een pakje extra lange gekleurde sterretjes!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee!! ik ga echt niet mijn geld eraan verspillen
ik kijk wel naar het vuurwerk van anderen. |
nee :P denk het niet maar ik ga zoizo zelf niks kopen
|
Ik zit met een behoorlijke vuurwerkverslaving, ben er echt het hele jaar mee bezig... Voor mij een dikke ja, ik sta 29 december voor de gesloten deuren te wachten om mijn vuurwerk op te halen, en 31 december sta ik om 09:59 uur af te tellen tot we mogen beginnen!
En andere stokers, onthoud: SLOPEN IS NIET STOER |
Citaat:
Inderdaad. |
Citaat:
|
koop alleen pakket van 50 euro ofzo en steek ik om 12 uur af
|
Jaaa tuurlijk elk jaar wordt knallen :D
|
Overmorgen :d
|
Nee, zelf niet. Alleen een sterretje misschien. Voor de rest waag ik me niet aan al dat knalvuurwerk, hier thuis hebben ze voor 130 euro aan vuurwerk gekocht, echt belachelijk gewoon.
|
Citaat:
|
Ik ga zelf ook geen vuurwerk afsteken. Mijn broertje wel!
|
Nope
|
steek geen vuurwerk af, ga gwn kijken..
en er is een proffesionele verkoper dus dat word nog eens een spectacel |
Ik ga alleen kijken xD.
|
Citaat:
|
Afgelopen weken mijn woning vuurwerk en hufterproof moeten maken, de laatse metalen rolluiken waren in begin december aangebracht, en de gele zon van mijn muur verwijderd ingeval daar een vuurpijl tegenmaan geschoten zou worden. Hou met alles rekening. Bij de buren heb ik gevraagt of ze buiten geen kliko's of andere brandbare spullen laten staan, je moet helaas op alles voorbereid zijn.
Momenteel is alles hermetisch afgesloten bij mij en buiten lijkt het wel een soort staat van beleg alsof ik in Afganistan of gelijksoortig oorlogsland bevind. De terroristjes hebben de straten overgenomen. Zucht! :confused: In steeds meer landen (ook in Belgie) gaan ze steeds meer over op georganiseerde vuurwerkshows en wordt het afsteken van vuurwerk door burgers steeds meer aan banden gelegd. In Brussel wordt zelfs voor het eerst iedereen gefoullieerd op bezit van illegaal vuurwerk voordat zo iemand het centrum inmag. Waarom in Nederland niet zulke maatregelen, de APV geeft de politie en gemeentes de bevoegdheid en mogelijkheden, hoef alleen nog maar uitgevoerd te worden. |
^Wat triest dat dat nodig is, is alles goed gegaan?
OT: Nee, rook en branderige ogen maken dat ik eigenlijk van plan was binnen te blijven maar omdat het zo mooi is, ben ik toch naar buiten gegaan. Maar ik heb niets afgestoken, dat doet mijn broertje wel. |
ik niet, maar waar ik stond viel een vuurpijl op de grond die de buren van mn oom en tante niet goed hadden aangestoken. verder geen schade. (gehoorschade een beetje)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee. Ik steek helemaal niks af. De kwade geesten die worden toch wel verjaagd door al het vuurwerk en om heel eerlijk te zijn: Het is wel heel erg slecht voor het milieu en de dieren.
|
Citaat:
|
Sorry dat ik nu pas reageer , Heb gewoon sierpotten uit Duitsland gehaald. En Tom, ik vond wel grappig dat jij de vraag stelt over vuurwerk.. gewoon toeval maar toch :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |