Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2011, 21:45
::Tom::
::Tom:: is offline
Ga je vuurwerk afsteken op oud en nieuw om 12 uur?
Advertentie
Oud 24-12-2011, 01:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Misschien een sterretje. Ik steek het hele jaar mijn geld al in brand.
Oud 24-12-2011, 09:45
Citaat:
Misschien een sterretje. Ik steek het hele jaar mijn geld al in brand.
Ik steek mijn geld ook niet in de vuurwerk, dus steek ook geen vuurwerk af om 12 uur.
Oud 24-12-2011, 15:15
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
nope, ik vind het onzin, zolang mensen in de buurt zo gek zijn om het wel te doen kijk ik daar wel naar dat is net zo mooi!
Oud 25-12-2011, 09:23
Verwijderd
Ik heb een pakje extra lange gekleurde sterretjes!
Oud 25-12-2011, 11:26
Citaat:
nope, ik vind het onzin, zolang mensen in de buurt zo gek zijn om het wel te doen kijk ik daar wel naar dat is net zo mooi!
Inderdaad, daar kijk ik ook liever naar.
Oud 25-12-2011, 12:04
AzN
AzN is offline
Citaat:
Helemaal mee eens; ik kan dit niet beter verwoorden .
Oud 25-12-2011, 12:59
TeDaz
TeDaz is offline
Nee!! ik ga echt niet mijn geld eraan verspillen
ik kijk wel naar het vuurwerk van anderen.
Oud 26-12-2011, 10:03
daphneforyou
daphneforyou is offline
nee denk het niet maar ik ga zoizo zelf niks kopen
Oud 26-12-2011, 23:33
Prospect
Prospect is offline
Ik zit met een behoorlijke vuurwerkverslaving, ben er echt het hele jaar mee bezig... Voor mij een dikke ja, ik sta 29 december voor de gesloten deuren te wachten om mijn vuurwerk op te halen, en 31 december sta ik om 09:59 uur af te tellen tot we mogen beginnen!

En andere stokers, onthoud: SLOPEN IS NIET STOER
Oud 27-12-2011, 14:40
Citaat:
Ik zit met een behoorlijke vuurwerkverslaving, ben er echt het hele jaar mee bezig... Voor mij een dikke ja, ik sta 29 december voor de gesloten deuren te wachten om mijn vuurwerk op te halen, en 31 december sta ik om 09:59 uur af te tellen tot we mogen beginnen!

SLOPEN IS NIET STOER
Inderdaad.
Oud 28-12-2011, 11:29
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:

Geldt ook voor mij ...
Oud 28-12-2011, 12:33
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
koop alleen pakket van 50 euro ofzo en steek ik om 12 uur af
Oud 28-12-2011, 20:51
Verwijderd
Jaaa tuurlijk elk jaar wordt knallen
Oud 29-12-2011, 17:02
TeDaz
TeDaz is offline
Overmorgen
Oud 29-12-2011, 17:28
Bird.
Bird. is offline
Nee, zelf niet. Alleen een sterretje misschien. Voor de rest waag ik me niet aan al dat knalvuurwerk, hier thuis hebben ze voor 130 euro aan vuurwerk gekocht, echt belachelijk gewoon.
Oud 31-12-2011, 08:19
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Nee, zelf niet. Alleen een sterretje misschien. Voor de rest waag ik me niet aan al dat knalvuurwerk, hier thuis hebben ze voor 130 euro aan vuurwerk gekocht, echt belachelijk gewoon.
Wij hebben met z'n drieën (ik + vader + broertje) voor 320 euro aan vuurwerk gekocht ...
Oud 31-12-2011, 08:59
Verwijderd
Ik ga zelf ook geen vuurwerk afsteken. Mijn broertje wel!
Oud 31-12-2011, 09:24
Verwijderd
Nope
Oud 31-12-2011, 10:00
Verwijderd
steek geen vuurwerk af, ga gwn kijken..
en er is een proffesionele verkoper dus dat word nog eens een spectacel
Oud 31-12-2011, 11:40
Lisannedg19
Lisannedg19 is offline
Ik ga alleen kijken xD.
Oud 31-12-2011, 13:13
Bird.
Bird. is offline
Citaat:
Wij hebben met z'n drieën (ik + vader + broertje) voor 320 euro aan vuurwerk gekocht ...
Tja het is maar net waar je al je geld aan uit wilt geven...... ik zou wel wat beters kunnen verzinnen
Oud 31-12-2011, 22:42
Hakuna
Hakuna is offline
Afgelopen weken mijn woning vuurwerk en hufterproof moeten maken, de laatse metalen rolluiken waren in begin december aangebracht, en de gele zon van mijn muur verwijderd ingeval daar een vuurpijl tegenmaan geschoten zou worden. Hou met alles rekening. Bij de buren heb ik gevraagt of ze buiten geen kliko's of andere brandbare spullen laten staan, je moet helaas op alles voorbereid zijn.

Momenteel is alles hermetisch afgesloten bij mij en buiten lijkt het wel een soort staat van beleg alsof ik in Afganistan of gelijksoortig oorlogsland bevind. De terroristjes hebben de straten overgenomen. Zucht!

In steeds meer landen (ook in Belgie) gaan ze steeds meer over op georganiseerde vuurwerkshows en wordt het afsteken van vuurwerk door burgers steeds meer aan banden gelegd. In Brussel wordt zelfs voor het eerst iedereen gefoullieerd op bezit van illegaal vuurwerk voordat zo iemand het centrum inmag. Waarom in Nederland niet zulke maatregelen, de APV geeft de politie en gemeentes de bevoegdheid en mogelijkheden, hoef alleen nog maar uitgevoerd te worden.
Oud 01-01-2012, 15:55
Diamera
Diamera is offline
^Wat triest dat dat nodig is, is alles goed gegaan?

OT: Nee, rook en branderige ogen maken dat ik eigenlijk van plan was binnen te blijven maar omdat het zo mooi is, ben ik toch naar buiten gegaan. Maar ik heb niets afgestoken, dat doet mijn broertje wel.
Oud 01-01-2012, 19:28
Verwijderd
ik niet, maar waar ik stond viel een vuurpijl op de grond die de buren van mn oom en tante niet goed hadden aangestoken. verder geen schade. (gehoorschade een beetje)
Advertentie
Oud 02-01-2012, 10:51
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Citaat:
Afgelopen weken mijn woning vuurwerk en hufterproof moeten maken, de laatse metalen rolluiken waren in begin december aangebracht, en de gele zon van mijn muur verwijderd ingeval daar een vuurpijl tegenmaan geschoten zou worden. Hou met alles rekening. Bij de buren heb ik gevraagt of ze buiten geen kliko's of andere brandbare spullen laten staan, je moet helaas op alles voorbereid zijn.

Momenteel is alles hermetisch afgesloten bij mij en buiten lijkt het wel een soort staat van beleg alsof ik in Afganistan of gelijksoortig oorlogsland bevind. De terroristjes hebben de straten overgenomen. Zucht!

In steeds meer landen (ook in Belgie) gaan ze steeds meer over op georganiseerde vuurwerkshows en wordt het afsteken van vuurwerk door burgers steeds meer aan banden gelegd. In Brussel wordt zelfs voor het eerst iedereen gefoullieerd op bezit van illegaal vuurwerk voordat zo iemand het centrum inmag. Waarom in Nederland niet zulke maatregelen, de APV geeft de politie en gemeentes de bevoegdheid en mogelijkheden, hoef alleen nog maar uitgevoerd te worden.
Dat lijkt me erg lastig leven, zo'n irreele angststoornis.
Oud 02-01-2012, 12:40
Citaat:
Dat lijkt me erg lastig leven, zo'n irreele angststoornis.
Dat lijkt mij ook wel erg lastig leven.
Oud 02-01-2012, 13:22
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Tja het is maar net waar je al je geld aan uit wilt geven...... ik zou wel wat beters kunnen verzinnen
Tjah... ik zelf heb er niets op tegen om 1 dag in het jaar het nieuwe jaar knallend in te gaan, maar ook wij gaan volgende jaarwisseling minder vuurwerk kopen.
Oud 02-01-2012, 20:40
Verwijderd
Nee. Ik steek helemaal niks af. De kwade geesten die worden toch wel verjaagd door al het vuurwerk en om heel eerlijk te zijn: Het is wel heel erg slecht voor het milieu en de dieren.
Oud 03-01-2012, 16:42
Citaat:
Nee. Ik steek helemaal niks af. De kwade geesten die worden toch wel verjaagd door al het vuurwerk en om heel eerlijk te zijn: Het is wel heel erg slecht voor het milieu en de dieren.
Daarin heb je wel gelijk in dat het slecht is voor het milieu en voor de dieren, maar het is wel grote onzin om bij oud en nieuw af te gaan schaffen voor goede van milieu en dieren.
Oud 07-01-2012, 13:09
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Sorry dat ik nu pas reageer , Heb gewoon sierpotten uit Duitsland gehaald. En Tom, ik vond wel grappig dat jij de vraag stelt over vuurwerk.. gewoon toeval maar toch
Advertentie

Regels voor berichten