![]() |
Help me het te zoeken!
Hei allemaal,
Ik zit met een probleem.. Ik ben al enkele maanden verliefd op een jongen, helaas heeft hij een vriendin. hij is een redelijk goede vriend. maar soms smst hij me dingen die naar zijn vriendin bedoeld zijn ( gebeurt 3-4 keer per week). hij zegt dan dat het hem spijt en erop let. ik heb hem ondertussen verteld dat ik hem graag zie maar ja hij heeft een vriendin dus.. maar nog steeds stuurt hij smsjes die naar zijn vriendin zijn.. dat maakt me kapot. wat moet ik doen??:facepalm: |
Heb je dezelfde naam als zijn vriendin ofzo?
|
Het kan ook een slecht excuus zijn wat hem reden geeft om met jou in contact te komen :)
|
Vreemd verhaal. Wie is er nou zo dom om keer op keer naar de verkeerde persoon te smsen?
|
Think outside de box , wat ik zojuist hierboven heb vermeld. Het kan een slecht excuus zijn om jou te laten reageren en zo met jou te kunnen praten. Als die dat 4keer per week doet is het of wat ik net zei of het is een oelewapper :p
|
Wat mij betreft doet hij het dan expres als dit 4/5x per week gebeurd. Tenzij jullie dezelfde naam hebben, vind ik dat het meest voor de hand liggende.
|
Citaat:
Dat verwacht ik, tenzij hij echt zo'n 'oh whoops, hihi, verkeerde persoon' reactie geeft. Als hij gewoon een goede relatie heeft met zijn vriendin zie ik anders geen reden om opzettelijk deze berichtjes naar TS te sturen. |
Maar waarom zou hij 3-4 keer per week de smsjes voor zijn vriendin naar haar sturen? Één of twee keer maak je die fout, maar echt niet dagelijks. En als je dat een paar keer hebt gedaan dan let je wel op lijkt me. Heb je hem ook verteld van die smsjes?
|
Als de namen onder elkaar staan en hij smst 100x per week, zou het nog wel kunnen.
|
Ik sms soms 100 keer per week maar komt echt heeel erg zelde voor dat ik naar iemand verkeerd stuur ik denk 2 3/4 per jaar ofzo... dus ik denk dat het gewoon een slecht excuus is zoals iedereen al zegt hier..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |