![]() |
Een pikketanussaai gaat er altijd in #1618
:)
|
Bapaobroodje (y)
|
Citaat:
|
Door het vorige topic heb ik nu echt veel posts van mezelf lopen verwijderen :D
|
de TT is uiteraard naar dit pareltje:
Stiekem hou ik heel erg hiervan, en zou ik hier de polonaise op willen hossen :o :o :o |
Citaat:
Maar goed, misschien ben ik dan naief hoor. |
Voor ik goddelijke zuurkool kan eten moet ik wel nog eerst naar de winkel. Hrm. En dan moet ik dus ook even douchen en mezelf enigszins toonbaar maken. Hrm. En dat allemaal voor 19:00 want: STUDIEAU SPOGT. Hrm. Het frietje-stoofvlees begint wel aanlokkelijker te worden qua effort.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oke, misschien zijn er wel protestante kerken die een tafel hebben (maar dan is het nog steeds geen altaar omdat de protestante stromingen geen sacramenten hebben, dat is een van de kenmerkende eigenschappen van het protestantisme), maar een altaartafel ziet er niet overal precies hetzelfde uit. Overigens hoeft er niet perse een kaars op de altaartafel te staan, die staat er meestal naast of voor. Daarnaast kan er prima een waterkan op staan voor de handenwassing (niet om uit te drinken, tijdens een mis wordt alleen wijn gedronken). Formeel gezien moet er op een altaartafel zelfs zo weinig mogelijk poespas staan, alleen items die je op dat moment nodig hebt bij de dienst. |
Citaat:
|
Hagel :eek:
|
Volgensmij praten wij langs elkaar heen. Maar mijn punt is gewoon dat het afgezien van de Menora prima een altaartafel kan zijn.
|
Citaat:
:bloos: |
Citaat:
Weer vriendjes? :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Scheelt ook dat ik in het dagelijks leven heel open ben, en al vrij snel allemaal tmi-dingen rondspui.
|
Hoi, ik heb zojuist de spelling van mijn achternaam aangepast.
|
Citaat:
|
Wat gaat er altijd in? :confused:
|
Oh, ik zou echt mijn beroep kunnen maken van het uitpluizen van anatomische structuren :O. Bestaat dat?
|
Ik heb een pony tegenwoordig, trouwens. :d
|
Pics or it didn't happen!!!!!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee. :d Ik zie er nu uit als een spook. Later.
Voor jullie voorstellingsvermogen - ik zie er nu uit alsof ze me ergens in de krochten van de SU hebben opgegraven en mijn gezicht is iets jongensachtiger, lijkt. |
Echt, wat is er met dit subforum.
|
Het heeft aids.
|
Arm subforum. Hee Schrö, hoe laat is het eigenlijk bij jou? Even laat als in Nederland?
|
Nope. Eén uur later.
|
Hihi zelfde tijdzonde als zuid-afrika :cool:
|
Citaat:
|
ZONDE :d;:d;:D:D :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh ik dacht even dat-ie een flauwe grap maakte. Maar het was niet zo :o Omdat ik Aldan haar vraag niet helemaal correct las :o
|
ik heb zo´n zin in dinsdag maar ook weer niet :o
|
Nou poppedopje, blijkbaar gaat niemand ernaar vragen :D
|
:( HALLO NU MOETEN JULLIE NIEUWSGIERIG WORDEN :zwaaiI:
|
Citaat:
|
*pauzemuziekje*
|
*nagels vijl*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laat maar, ik ga vroeg pitten omdat iemand perse om 8:15 een afspraak bij de huisarts moest maken :mad:
trusten !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |